Is toch niks raars aan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Jij start zondag ook he? 
hahaha
Astor schreef:Leuk dat je weer vaker op bokt bent Iris. Zou het leuk vinden om meer over jou en Djerkoh te lezen en te zienJij start zondag ook he?
Haha fijn dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel haha. Dat is inderdaad L1. Mijn vorige L1 proefjes waren veel eenvoudiger!
Djerkoh is vorige week donderdag wel naar de smit geweest en we moesten 10 dagen rustig aan doen. Dus zaterdag weer voor het eerst galopperen en dan zondag m'n proefjes.. Ben benieuwd! Kirsten_S schreef:Goedeavond!
Vanmiddag fijn gesprongen! Vertelde dat hij met bb me zo in de maling nam bij de dubbels, en het bit vastpakte en wegtrok.
Rijd ik naar het inuitje, gaat die aap ineens versnellen, dus ik dacht oliebol hij gaat gemeen hard rennen en dan opeens uitwijken. Typisch ringo. Springt die boef gewoon perfect.
Maar hij springt juist heel lief. Kirsten_S schreef:Goedeavond!
Vanmiddag fijn gesprongen! Vertelde dat hij met bb me zo in de maling nam bij de dubbels, en het bit vastpakte en wegtrok.
Rijd ik naar het inuitje, gaat die aap ineens versnellen, dus ik dacht oliebol hij gaat gemeen hard rennen en dan opeens uitwijken. Typisch ringo. Springt die boef gewoon perfect.
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Goedeavond!
Wanneer heb je BB gesprongen Kirs?
Wel fijn dat hij goed sprong. Ik herken het gevoel wel dat je denkt dat hij er juist hard op af rent om vervolgens te weigeren. Daar ben ik met Djerk nu ook steeds bang voorMaar hij springt juist heel lief.
Doe je tegenwoordig wel springwedstrijden?
't Is hier aardig uitgestorven... Iriis_ schreef:Jaa nu ik Djerkoh heb merk ik ook wel dat ik weer meer behoefte heb aan meelezen op Bokt en praten over paarden hihi![]()
Ze hebben sinds dit jaar nieuwe proeven geloof ik.. Alle proeven zijn veranderd en dus blijkbaar een beetje vaag geworden haha. Ik doe zondag ook mee ja!Djerkoh is vorige week donderdag wel naar de smit geweest en we moesten 10 dagen rustig aan doen. Dus zaterdag weer voor het eerst galopperen en dan zondag m'n proefjes.. Ben benieuwd!
Heb jij al geoefend met Az? Las dat je les wel goed was gegaan!
Het is niet een ideale wedstrijd dag maar ga 100 procent mijn best doen 
Broccoli schreef:Niet teveel vastpinnen op het oefenen. 't Is toch een momentopname. Alvast succes Melissa en Iris.
ps: ik kan wat warrig overkomen de komende dagen. Don't blame me.
. Hypofocus maakt wel altijd waanzinnig mooie foto's he!
Dus zekers tevreden! Sabinee__ schreef:Broccoli schreef:Niet teveel vastpinnen op het oefenen. 't Is toch een momentopname. Alvast succes Melissa en Iris.
ps: ik kan wat warrig overkomen de komende dagen. Don't blame me.
Las op fb dat je ging afbouwen met medicatie he? Wens je veel sterkte en kracht toe!
Lukt je vast wel!
Anna, hoe is het met jou?
Melis, mooie foto van Azra, herkende haar eerst ook niet. Hypofocus maakt wel altijd waanzinnig mooie foto's he!
Iris, leuk weer eens wat te horen !
)