Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Romana01 schreef:jep, nu al weer een tijdje geleden (december 2007), misschien komt het ook wel doordat we het gisteren over dat programma 'over de streep' hadden. Het zet mij behoorlijk aan het denken. Vooral de vraag "have you ever been a child" zet mij enorm aan het denken. (damm, wat ben ik blij dat onze school er niet aan mee doet)
Sabinee__ schreef:Romana01 schreef:jep, nu al weer een tijdje geleden (december 2007), misschien komt het ook wel doordat we het gisteren over dat programma 'over de streep' hadden. Het zet mij behoorlijk aan het denken. Vooral de vraag "have you ever been a child" zet mij enorm aan het denken. (damm, wat ben ik blij dat onze school er niet aan mee doet)
Heavy..![]()
Veel sterkte mop
ze was boos ^^ maar ze accepteert het wel als je haar flink aan het werk zet (denk aan overgangen stap/ draf en verruimen Sabinee__ schreef:Broccoli schreef:Sabine, wat een leuk vooruitzicht hè, met je pup!
Ja! Ik kan me ook echt verheugen als ze straks wat ouders is dat ze lekker mee kan op buitenrit of de menwagen.
Lekker cursussen met der doen, naar het strand, wandelen.. Zie het helemaal zitten haha.
Ik ben jaloers
Tuurlijk kom ik! Hadden we al bedacht toch!
Ik geef je morgen wel een knuffel.
"Moet" van die vrouw van Challenge Day iedere dag 12 knuffels geven en 12 knuffels krijgen. 12 knuffels geven heb ik voor vandaag al gehaald, ik hou van knuffels ghehe.
Sabinee__ schreef:esiebessie schreef:Ik zou ook super graag een hond willen, maar dat zou mijn kat hoe dan ook niet accepteren, tis zíjn huis.
Hahaha wij hebben ook een kat hoor, maar die leert maar lekker delen
Maar m'n vader wil er niet nog een kat bij omdat hij eigenlijk allergisch is. Honden van familie die soms wel eens meekomen als ze blijven slapen ofzo, die worden net zolang door de kamer gejaagd tot ze weg willen

Romana01 schreef:@Kirsten, echt je oornetje is zo schattig(enn, weet je dat iedereen uit mijn les is van Ringo
) en geniaal hoe je zei "nou", nog voor die er langs ging
, hoopt dat dat wat meer rust bij hem brengt.
Romana01 schreef:vandaag op school, was regelrecht K*t te noemen. Heb 2 toetsen verknald, waarvan wiskunde, had een 6,5... en ik weet niet waarom, maar halver wegen de dag barste ik gewoon in janken uit...
fijn dat je even lekker heb kunnen rijden en niet aan de toetsen hoef te denken..