Ik kom net terug van de fysio, pfff die man heeft me echt mishandeld. Deed zeeeeeeeer & nu voelt het helemaal beurs ! Hij verwacht wel dat het nu bijna over is, nouuu ik hoop t echt!
k moet eigenlijk ook weer eens naar de fysio.. maar wil niet ben ik iets van 6jaar geleden ook een paar maand geweest, omdat mn heupen/ rug niet recht stonden, en toen stond het daarna wel weer recht, maar nu weer niet.. en krijg nu wel weer beetje last van mn rug, maar dat komt ook omdat ik nu ongesteld ben
ik heb gewoon nog maar 2 lesdagen dit jaar maandag nog, en dan 2week examentraining en de donderdag voor LSD nog een dag les maar nu moet ik dus wel gaan leren, en ik heb echt geen idee waar ik moet beginnen xD
Ik zou vandaag wéér gaan longeren, maar toen ik haar aan het poetsen was had ik zoveel zin om lekker te rijden! Dus heb tr gewoon opgezadeld en ben erop gaan zitten. Beetje gestapt en gedraaft, heeerlijk ! Ben blij als ik maandag weer kan beginnen met rijden op tr en dan weer lekker oppakken en oefenen !