Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xan schreef:Hoi Winn, hoe is ie ???
Ik heb ook zo'n emmer maar een paar jaar geleden is op de camping
in spanje mijn deksel geja t !!!!!
Dus als er iemand nog een deksel heeft, dan wil ik die graag kopen

Shenavallie schreef:voortaan lekker ouderwets met paard en wagen gaan, een stuk goedkoper....@ Xan en Winnitou: Klinkt gezellig zo! Vooral blijven genieten!![]()
Ben vanavond met de vrijdagavondles mee wezen rijden, omdat ik woensdag moest werken. Lekker afleiding dus!
Ik loop alleen flink te balen, want onze auto blijft kuren houden... Een week of 2 geleden had Dennis er een klusje aan en van het ene op het andere moment ging dat ding steeds meer mankeren. Hij verbruikt ineens gigantisch: van 1 op 14 naar 1 op 3(!!!!!!). Ik had er gisteren voor 80 Euro benzine ingegooid en de tank is nu alweer leeg (alleen naar stal en de Zaanse gereden). De klopsensor is vervangen, de bougies zijn vervangen, de lapda-sensor is vervangen (of hoe je dat ook schrijft), de massaleidingen zijn schoongemaakt en weet ik wat niet meer. Hij loopt voor geen meter, hort en stoot en valt regelmatig uit. Ik baal echt als een stekker! Dennis en mijn broer zijn er nu die 2 weken elke dag mee bezig en ze komen er niet uit (en het zijn toch behoorlijk technische jongens, waarvan mijn broer een doorgewinterde is). Waarschijnlijk kan Dennis morgen naar een dealer om hem door te laten meten, omdat er misschien een niet zichtbaar kabeltje stuk is of kortsluiting maakt. Ik hoop zo dat dat het is, want het heeft inmiddels al bijna een andere tweedehands auto aan kosten opgeleverd...
winnitou schreef:Shenavallie schreef:voortaan lekker ouderwets met paard en wagen gaan, een stuk goedkoper....@ Xan en Winnitou: Klinkt gezellig zo! Vooral blijven genieten!![]()
Ben vanavond met de vrijdagavondles mee wezen rijden, omdat ik woensdag moest werken. Lekker afleiding dus!
Ik loop alleen flink te balen, want onze auto blijft kuren houden... Een week of 2 geleden had Dennis er een klusje aan en van het ene op het andere moment ging dat ding steeds meer mankeren. Hij verbruikt ineens gigantisch: van 1 op 14 naar 1 op 3(!!!!!!). Ik had er gisteren voor 80 Euro benzine ingegooid en de tank is nu alweer leeg (alleen naar stal en de Zaanse gereden). De klopsensor is vervangen, de bougies zijn vervangen, de lapda-sensor is vervangen (of hoe je dat ook schrijft), de massaleidingen zijn schoongemaakt en weet ik wat niet meer. Hij loopt voor geen meter, hort en stoot en valt regelmatig uit. Ik baal echt als een stekker! Dennis en mijn broer zijn er nu die 2 weken elke dag mee bezig en ze komen er niet uit (en het zijn toch behoorlijk technische jongens, waarvan mijn broer een doorgewinterde is). Waarschijnlijk kan Dennis morgen naar een dealer om hem door te laten meten, omdat er misschien een niet zichtbaar kabeltje stuk is of kortsluiting maakt. Ik hoop zo dat dat het is, want het heeft inmiddels al bijna een andere tweedehands auto aan kosten opgeleverd...
Ik vind het namelijk zo'n ontzettend fijne auto om in te rijden.
) , maar had door allerlei pech net niet op tijd op de Dam kunnen zijn. De twee gehandicapte mensen had ze speciaal uit Tilburg opgehaald, omdat het een droom van hen was om een keer met een koets mee te gaan. De twee stonden zwaar verliefd naar elkaar en de koets te kijken en dat was zo aandoenlijk, dat ik ze alsnog voor een kort ritje heb meegenomen. Ze waren zielsgelukkig! Het was een oergezellige rit en het vrouwtje vertelde dat die twee helemaal in de ban van romantiek zijn. Ze waren inmiddels al 5 jaar getrouwd ("en 4 maanden", volgens de echtgenote
) en zaten onderhand aan elkaar vastgeplakt, zo schattig!
Zelf ging ik na afloop voldaan naar huis, want ik had echt het gevoel dat ik een goede daad had verricht.

winnitou schreef:Groetjes aan mntje + fam.
xan schreef:en hier verwachtenwinnitou schreef:Groetjes aan mntje + fam.
Heb ik gedaan![]()
Het was reuze gezellig gister bij Mntj.
We hebben heerlijk bijgekletst en heerlijk de BBQ aangehad.
Vooral de wijn was erg lekker![]()
Helaas was het gister een bewolkte dag.
In de nacht had het geregend, net zoals afgelopen nacht.
Nu is het nog steeds bewolkt maar de zon wil er wel doorheen komen.
Het is evengoed nog 26 graden in de schaduw, dus niet koud.
De verwachting is dat het vanmiddag weer helemaal zonnig wordt.
Daar wachten we dan nog even op.
Helaas is de voorspelling dat het woensdagnacht weer gaat onweren en regenen.
Dus hebben wij besloten om woensdag naar huis te rijden.
Dan hebben we in ieder geval de hele boel droog mee naar huis.
smuidra schreef:Ik heb gisteravond NONO nog even vertroeteld...wat een schat is dat.
Wanneer kom je weer thuis Xan ??? Het weer word hier gelukkig beter. Is de overgang niet zo groot.
En Winnetou ik drink s'avonds ook een wijntje, helaas ook alleen.....
Ik was vorige week nog op de dam...geen bekende gezien....volgende keer beter...
winnitou schreef:smuidra schreef:Ik heb gisteravond NONO nog even vertroeteld...wat een schat is dat.
Wanneer kom je weer thuis Xan ??? Het weer word hier gelukkig beter. Is de overgang niet zo groot.
Ik was vorige week nog op de dam...geen bekende gezien....volgende keer beter...
hoi Smuidra, kom je toch een keer op de camping een wijntje drinken....
Hackie schreef:Shenavallie schreef:Nou, dat zou toch een oplossing zijn!![]()
Maar goed nieuws: het is vandaag opgelost!!!! Hij rijdt weer als een tierelier en mag van mij dus nog wel 100 jaar meegaan!Ik vind het namelijk zo'n ontzettend fijne auto om in te rijden.
![]()
Ik ook
Fijn dat het opgelost is
smuidra schreef:Ik heb gisteravond NONO nog even vertroeteld...wat een schat is dat.