Ik hou echt van mijn telefoon hahaha Heb een adobe reader app gedownload, en het pdf bestand van het paardenfotografie boek op mn telefoon gezet. Nu heb ik het boek op mijn telefoon compleet met foto's Hij is zoooo cool
oudaccountx
Geplaatst: 04-06-11 15:01
Ik ben zooo blij! Ik krijg van m'n ma éindelijk een slang! Omdat ik zo m'n best doe op school.
Ik heb hiervoor 2 baardagamen gehad, maar daar vond ik totaal niks aan. Na de laatste baardagaam wilde ik heel graag een slang, maar van m'n moeder mocht het niet omdat ze ze heel erg eng vond. Dus vanmiddag kwam m'n achterachternicht langs, die bij mij in de flat woont en zij heeft zelf ook 6 slangen. Toen zat me moeder mooi met een slang van 1m60 in d'r handen haha!
Ineke2
Geplaatst: 05-06-11 10:12
Dat is het laatste wat ik als huisdier zou willen, voornamelijk omdat het eigenlijk geen huisdier is...Maar dat is ieder voor zich... Hopelijk weet je wel goed wat deze dieren nodig hebben enzo...Aangezien jij de totale verantwoordelijkheid hebt, omdat je moeder er bang voor is.
Nouja, m'n moeder is er niet echt bang voor, het is meer omdat ze er nog niet zoveel over weet. De slang staat natuurlijk heel negatief in beeld, mede door de bijbel. Ze zegt nu al dat er een 2e bij komt..
Veel suc6 leentje ik heb vandaag een rare wedstrijd achter de rug ging volgens mijn ( en me groomen en supoorters haha best goed ) maar toch kreeg ik van de jury ( mvr. Van buuren - kleinjan?) Hele slechte punten 159 in de eerste proef en in de 2de 169 best wel jammer maarjaa! Zit nu in de bus naar tsjechie tot vrijdag maar ik gaat nu me internet op me mobiel uitzetten want anders kost het veel centjes xxxxx
Nouw meiden, wij zijn weer thuis gekomen gisteren! Zal de foto's even spammen...
Vlak na aankomst de wei in
Vriendje erbij (Olivier, een andere kwpner)
dag 2 lekker een ritje gemaakt
om daarna lekker te gaan slapen
En kroelen
En wandelen in het bos
Lekker ding hea?
Dag 3 hadden we een puzzelrit, met onderweg 5 "hindernissen" soort schriktraining opstakels... Heb ik nog niet alle foto's van...
De eerste was het wildrooster openmaken te paard, daarna weer sluiten...
De tweede was een skippybal aan een touw dat aan een boom hing. Deze moesten we loshalen en dan naar de volgende boom slepen, hij deed ook dit top, maar heb er nog geen foto's van. De derde was een gordijn van zwembad drijfbuizen, hij deed ook dit geweldig
Toen hij erdoor was... toch wel spannend...
De vierde was een zijltje waar we overheen moesten, hij ging erop staan, toen kraakte het en vond hij het eng... Wel nog een keer erop gaan staan, maar niet eroverheen, ook nog geen foto's van... Als laatste door een pad met vlaggetjes...
De laatste dag zijn we gaan douwtrappen, om half 5 reden we het bos in! Zijn 2,5 uur onderweg geweest en hebben 10 km gestapt...