Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:Nou...Liquita ziet er prima uit hoor! Haar manen zijn heel lang geworden wat ik niet zo heel geweldig vind staan. Maargoed, ik laat het toch lekker zo. Lekker tegen de vliegen denk ik zo. Ze loopt nog prima en heb haar rug even getest en er kwam geen enkele reactie. Terwijl ze vorig jaar bij zo'n aanraking bijna door haar hoeven zakte. Ik heb nu weer zo'n blij gevoel! Ze is zo ontzettend rustig, loopt gewoon met me mee als ik haar van het land haal. Als ik haar weer terug breng naar het land, dan gaat ze er ook meteen weer vaandoor naar haar vriendinnetjes.
Daar ben ik dan ook weer blij om, ze is daar gewoon thuis. Ik zei al tegen Erik dat ze zo nog wel 10 jaar mee gaat. Wat ik hoop natuurlijk! Echt SUPER, ben zo blij dat ik dit voor haar heb kunnen doen.
LIQUITA schreef:Ik kwam er net achter dat het vandaag precies een jaar geleden is dat ik Liquita naar Putten heb gebracht. Ze is nu een stuk lichter van kleur, haar vacht is veel korter en haar manen veel langer. Maar nog steeds dezelfde grote oren.
Foto van vorig jaar:
Foto van vandaag:
Foto van vorig jaar:
Foto van vandaag:
winnitou schreef:heb vanmiddag een boek gekocht voor de verjaardag van mijn broer(tje) en schoonzus(je): 1000 plekkern die je echt gezaien moet hebben (Nederland) van Flip van Doorn (1000.... before you die). eigenlijk wil ik het boek zelf hebben.... ga als ik van de week tijd heb misschien toch maar iets anders kopen.
En anders koop je het boek toch ook voor jezelf? LIQUITA schreef:winnitou schreef:Ja, en ik vind het erg leuk om te doen. Zo wil ik nog steeds een foto van First en Liquita bij elkaar op 1 foto zetten. Maar ik moet daar weer eens goed voor gaan zitten, misschien na de vakantiegelukkig kan dat allemaal op de computer.
Shenavallie schreef:winnitou schreef:heb vanmiddag een boek gekocht voor de verjaardag van mijn broer(tje) en schoonzus(je): 1000 plekkern die je echt gezaien moet hebben (Nederland) van Flip van Doorn (1000.... before you die). eigenlijk wil ik het boek zelf hebben.... ga als ik van de week tijd heb misschien toch maar iets anders kopen.
Tja, je moet een ander altijd iets cadeau geven wat je zelf ook leuk vindt!En anders koop je het boek toch ook voor jezelf?
Shenavallie schreef:Eigenlijk had ik een uur geleden al in bed moeten liggen, maar mijn ouders kwamen nog even langs op de koffie en het was erg gezellig! Wesley was vanmorgen/middag al thuis gebracht na een weekje Frankrijk en ze wilden nog even nakletsen. Ik kan me bijna niet meer herinneren dat wij zelf op vakantie zijn geweest, ha ha! Wat went dat snel als je weer thuis bent!
Morgen weer werken en daarna een BBQ op stal: met alle collega's en diens partner. Lijkt me leuk om de paarden eens op stal te zien, hoewel: ze staan allemaal op het land als ze vrij hebben. Van die echte kolossen die de vrijheid hebben, lijkt me echt prachtig om te zien!
winnitou schreef:dacht ik de juiste lamp te hebben gevonden is ie 10 watt meer dan wat in mijn lichtbron moet. Heeft het nog geen zin om dat ding op te hangen, eerst maar zoeken naar de juiste lamp met het juiste wattage
Shenavallie schreef:winnitou schreef:dacht ik de juiste lamp te hebben gevonden is ie 10 watt meer dan wat in mijn lichtbron moet. Heeft het nog geen zin om dat ding op te hangen, eerst maar zoeken naar de juiste lamp met het juiste wattage
Wij hebben sinds kort Led-lampen in huis: geeft een mooi effect en ultra-zuinig! De lampen die we in Duitsland hebben gekocht, zijn 2 Watt en degene die in Nederland hebben gekocht zijn 1,3 Watt. Echt een aanrader!!!!