Ik had vaker gehoord dat het met doorgescheurde strekpezen meestal weer goed komt.
Laten we het hopen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
MarloesJill_ schreef:Gelukkig valt het volgens haar mee!
Ik had vaker gehoord dat het met doorgescheurde strekpezen meestal weer goed komt.
Laten we het hopen
ik ben iig heel trots op hem. Hij heeft zich daar heel goed gedragen! Hij keek nergens van op of om! Hij was hiervoor maar 2x op de trailer geweest, maar dat deed hij zelfs super! de 1e keer zijn we amper 10 minuten bezig geweest, de 2e keer liep hij er vanzelf op! Ik zal zo trouwens wel een foto maken van zijn been, het ziet er echt zielig uit! Boxrust gaat hij ook nooit leuk vinden denk ik, maar ze gaan nu lekker in groepen van 3 naar buiten zodat er altijd 3 op stal zijn met dibbes... ik ben trouwens zoo blij dat ons pa thuis was, anders wist ik echt niet wat ik kon doen... Hij werkt normaal hier 1 uur rijden vandaan, maar nu was hij toevallig een keer thuis.. bah wat kan ik slecht tegen dit soort stress 

Mooi idd dat de kans op volledig herstel groot is!
wel heel dapper van hem dat hij zich zo netjes gedroeg! 
Erik heeft nog wel het meisje van het schimmeltje dat veel weigerde/eng vond nog een keer net overeind getrokken, en dat kon alleen omdat hij haar aan het helpen was op het afsprongetje