aatjuh12 schreef:sorry.. heb vaders al een vogel voor zijn verjaardag gegeven en mijn moeder is nog lang niet jarig Maar het is al bijna moederdag!
haha nee sorry, denk dat 1 huisdier wel genoeg is leuke foto's joyce, en inderdaad.. die laatste is erg leuk fem! welke kapper ga jij
Nou Ladies, ik ga over een uurtje op vakantie en ik heb geen idee of er in dat huisje internet en/of een computer is. Dus dan zal ik af en toe bij mijn vader alles weer even bijlezen
Ik ga vandaag helemaal niks doen. Lekker saai Alleen eind vd middag even naar de manege. Weet niet of er dan nog mensen zijn ?
Mooizo Ik heb ook echt superveel zin om weer te rijden! Moet alleen nog even en denk niet dat ik een extra les mag rijden na dit weekend
haha kan je niet alvast vooruti inhalen? deze kaart loopt tot juli toch? ga je voor die tijd niet al op vakantie?
Nee ik ga in de zomervakantie niet weg. Ja misschien ben ik als ik met Liselot in Winterswijk ben een dag er niet, maar dat weet ik nu nog niet zeker.
oowhh okee.. ik heb binnekort nog een paar avonddiensten, en in dit kwartaal 1 x niet wegens vakantie.. dus ik kan nog wel wat inhalen
Maar als ik inhaal, dan wil ik wel bij jullie meerijen, maarja dan wordt het weer zo'n gok op wie ik zit
we rijden tegenwoordig nog maar met zijn 9e ofzo in de les.. dus dat zou niet echt een probleem hoeven zijn