Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

winnitou schreef:OPROEP: wie heeft de dvd van ICE AGE 1 en wil hem aan mijn uitlenen.
rowan en ik hebben deel 2 gekeken, en nu willen we ook nog deel 1 zien voor we deel 3 gaan bekijken (of misschien heeft iemand die ook al te leen, scheelt weer een bioscoopje)
meelen schreef:Ik lig in bed. Ben nu nog erger door m'n rug gegaan dan vorige week en dat terwijl ik alleen maar de was aan het opvouwen was. Vraag me af hoe ik straks naar de wc moet (als ik moet), kan amper lopen. Balen, ik zou Dinsdag weer gaan werken, dat kan ik nu wel vergeten ben ik bang voor.
winnitou schreef:heb vanmorgen weer eens heerlijk gelachen....
Henk kwam onverwachts langs omdat er niks te beleven viel op de manege.
Liep nog in pyjama.Had al wel wat klusjes gedaan dus overal stond en lag gereedschap. was een puinzooi (Ja dat heb je als je eens lekker uitslaapt). Gelukkig heb ik een lange galerij en een extra deur tot de toegang voor het gebouw, ondertussen me snel aangekleed voor dat Henk binnenkwam.
mijn nieuwe ventilator lamp hing nog niet omdat ik daar een paar extra handen bij nodig had, nou die heeft Henk me geboden.
Wat hebben we gelachen. is eigenlijk niet na te vertellen maar we hadden wel een lol en dat is ook wel goed na alle gebeurtenissen van de laatste tijd. En het uiteindelijke resultaat is dat de ventilator lamp hangt en het doet. Heb dus een heerlijke koele slaapkamer nu. Maar wat een rotklus zeg...
meelen schreef:winnitou schreef:gaat ie weer een beetje beter
nee, helemaal niet.
baal vreselijk. heb meer pijn dan m'n bevallingen.
iemand tips?
ATE schreef:winnitou schreef:OPROEP: wie heeft de dvd van ICE AGE 1 en wil hem aan mijn uitlenen.
rowan en ik hebben deel 2 gekeken, en nu willen we ook nog deel 1 zien voor we deel 3 gaan bekijken (of misschien heeft iemand die ook al te leen, scheelt weer een bioscoopje)
ik dacht dat ik hem had maar kan ff niet vinden
. Balen dat je nu plat ligt, nogmaals beterschap.