met lil ging het gister niet zo best
beestje is uitgeput ze blijft atent en dat is echt lil haar karakter ik weet nog verleden jaar kwam ze uit de operatie ze leek wel dronken
en heel slaperig maar om zich heen kijken en hinneke naar me van toen ik een stukje achter haar liep zo van kom op opschieten ik ben bijna wakker
moest ik gister aan denken toen ze stond te wiebelen op haar benen
de dieren arts heeft haar gister weer ontlast kwam aardig wat uit hoop alleen dat het gas er nu ook uit komt
vadaag mag ze niets eten een klein plukje gras voor de sier als de anderen krijgen
ze moet het nu echt zelf doen en echt haar best doen om het gas er uit te krijgen en wij heel erg hopen dat het niet weeer een rdd wordt want operatie is niet meer een mogelijkheid zo'n operatie is de eerste keer 50% kans en de tweede keer is zoiets nihiel
maar een ding al is het een zorgen kind ze is ijzer sterk en heb ik de volste vertrouwen dat ze er dit keer ook weer boven op komt
ze heeft nu speciaal voor via de dierenarts hoop dat dat helpt maar baad het niet schaat het niet
daarna nog proberen haar wat aan te laten sterken haar conditie is erg naar benede gegaan denk weer zo'n kilo of 50 afgevallen
en ik wil ook iedereen bedanken die me de laatste dagen erg geholpen hebben
johnnie sorry dat ik weg ging van je feestje maar op dat moment ging lil ff voor
zit nu suf op mijn werk ben er ook een klein beetje doorheen
dinsdag mijn laatste werk dag en dan heb ik een weekje vrij en dan ga ik al mijn slaap inhalen
Laatst bijgewerkt door lirote op 01-11-09 07:36, in het totaal 1 keer bewerkt