En ik ga morgen naar Valencia. voor twee weken.
En als ik terug kom ga ik naar LC.
Zondag was ik naar een kennis geweest, ben daar blijven slapen tot woensdag. En zo heb ik nog meer dingetjes gedaan.
En jij ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

!!
LEANA schreef:hahah nee mijne niet meer
en maaike die had dr handen met nagellak remover schoongemaakt en dat hielp heel goed dus moet je ook maar proberen
haha ik ben benieuwd hoe dat kastje nu ruikt..
..

incalover schreef:Het is geen spiegelreflex
een gewone digitale.
trouwens Erna die heeft écht een mooie camera.
hij maakt echt mooie foto's !
het is een sony en hij heeft 10.1 mega pixels !
woow dat vind ik wel veel
en hij heeft ook touch screen, dus als je de foto wil verwijderen of als je naar de volgende foto wilt, moet je gewoon op het schermpje drukken

). voor de rest friday the 12th, halloween H20, de chuckiefilms, texas chainsaw, wrong turn!
. Maar dan wel alleen weekfilms.. dagflims vind ik zonde van mijn geld! Elja schreef:Man on Fire, Good Will Hunting, Dude Where's My Car?, I Am Sam, Love Don't Cost A Thing, Grease, Saw ..
incalover schreef:Elja schreef:Man on Fire, Good Will Hunting, Dude Where's My Car?, I Am Sam, Love Don't Cost A Thing, Grease, Saw ..
van saw word ik bang

incalover schreef:Elja schreef:Man on Fire, Good Will Hunting, Dude Where's My Car?, I Am Sam, Love Don't Cost A Thing, Grease, Saw ..
van saw word ik bang

).
Rox blijft mijn poep
volgende keer wil ik weer voorop galopje proberen.. kijken of het dan weer goed gaat.. zo niet dan ga ik voorlopig even niet voorop
. Ik had achteraf misschein beter met de snelle groep mee kunnen gaan