Bij de vragen waar je de meeste punten kon krijgen heb ik iets totaal anders opgeschreven dan er werd gevraagd. Oeps.
Hopenlijk heb ik de rest wel goed dan! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bij de vragen waar je de meeste punten kon krijgen heb ik iets totaal anders opgeschreven dan er werd gevraagd. Oeps.
Hopenlijk heb ik de rest wel goed dan!
. En geloof me dat is veel!
Maar ik zit net even in het boek te kijken, en af en toe heb ik nog een term goed, dus ik hoop op nog een paar puntjes
Volgende week nog presentatie, maar eerst het verslag maar eens op orde krijgen
moeten we maar iets meer praten

. Ik ben net naar Atlas en Komiek geweest, even een soort van gelongeerd
. En nu staan ze allebei op het land. Rond een uurtje of 6 gaat ik ze weer binnen halen. Stallen heb ik al gedaan en voer staat ook al klaar. Ben toch wel productief geweest
.
) naar het concert van Maria Mena in Paradiso (Sas wilde helaas niet mee
). Heb dr echt al zo'n zin in!! Van die heerlijke vrolijke liefdesliedjes meezingen
.
Maar wel leuk dat jij nu alsnog gaat 
)
. Heb jij binnekort nog een dag vrij van school (dat vond je toch wel leuk
). Owwwww en we moeten ook nog naar a balladeer
.
. kooslover schreef:@ Suus, dat is inderdaad heel kinderachtig, lekker links laten liggen die jongen. Is het iemand van jouw leeftijd? (In elk geval geestelijk nog niet)

(Hou het in gedachten hè
)
Ik wil ook nog naar JURK (nog totaal geen programma van bekend maar je kan het maar vast weten)
).
En als we dan toch naar een attractiepark gaan, doe dan Slagharen