WRAN en NRHA hoeft geen papieren, AQHA, APHA, en die van de Appies wel.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ris schreef:Eerst was het een prachtige appaloosa jaarling met uh hoe noem je dat eigenlijk bruin met witte vlekke op de kont.
En daarnaa eentje vergelijkbaar met die foto stond/staat bij evelien heet dixie die liet ze me toen zien maja toen zou ik naar deurne gaan.

maar we kennen nog wel mensen die ook mee willen.
Wat een klote gedoe zeg dat bestellen bij Mojo evenementen.
Gewoon een half uur bezig geweest met bestellen (note: ik ben gewend naar kleine piszaaltjes te gaan waar je een week voor 't concert nog kan besluiten om kaartjes te kopen, en zelfs op de avond zelf
). essiedepessie schreef:Ja maar als je een kleur zoekt dan moet je niet verwachten dat het een goede reiner gaat zijn, want over het algemeen gaat het hen niet om een sportpaard te maken maar een kleur.
Dus heb je een paard met een leuke kleur, die het in de sport niet red.
Dan moet je dus denken, wat wil ik? een paard die iedereen mooi vindt, of een paard die kan blijven ongeacht mijn sportieve doelstellingen en niveau.

essiedepessie schreef:Trainingsstal starnmeer....
Ik denk dat er bij ons niemand bijna zijn paard ergens anders vandaan heeft, op 1 of 2 uitzonderingen....
Eef kan heel goed matchen, dus je komt niet met iets thuis wat je niet past.
Je kan een topreiner kopen, maar als jij hem niet kan rijden omdat jullie niet klikken heb je er nog niets aan.
Reiningbloedlijnen? Er is zo veel?
Smart Chic Olena, Topsail Whiz, Topsail Cody, Einsteins revolution, Peek a Boom, Big Chex to Cash, Gunner, Spooks gotta gun... maar dit zijn meestal opa's van de paarden die wij hebben...
Smart chic Olena is bijvoorbeeld de opa van mijn paard, zijn vader is Hesa Chic Commander, omdat Opa zelf voor een dekking al 10000 dollar kost...
Maar eefje koopt alleen maar leuke reiners... ze heeft net het broertje van Foxy naar hier toe gehaald, palominoruintje, erg schattig, zelfs met snotneus.