Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AndreaB schreef:Ben zelf ook al aan het kijken waar ik dit jaar allemaal naar toe wilJammer dat die wedstrijdkalenders nog niet voor het hele jaar uit zijn
Flurk schreef:AndreaB schreef:Ben zelf ook al aan het kijken waar ik dit jaar allemaal naar toe wilJammer dat die wedstrijdkalenders nog niet voor het hele jaar uit zijn
ja is inderdaad jammer dat je niet jaaroverzicht hebt.
samengesteld altijd al wel.
Ben dus nog even aan het puzzelen
wil naar:
31 maart en 1 april Gorssel/Eefde of
of 9 april Rijssen
en DEZE ZEKER 19 en 20 mei Ugchelen
16 en 17 juni Leidschendam/Voorburg
21 en 22 juli Lonneker
7 en 8 september KNHS KAMPIOENSCHAP
15 september HIPPIADE ERMELO (deze hoop ik was vorig jaar geselecteerd maar toen kreeg ik het ongeluk
AndreaB schreef:Kan het me voorstellen hoor! Mijn knollie was vandaag ook weer lekker bezig met steigeren en omdraaien e.d. Echt niet leuk als ze zich zo misdragenEn als je dan ook nog eens gelanceerd wordt door dat kl*t*r*ge-k*t-gedrag dan stap je de volgende keer ook niet meer vol vertrouwen op.
Kick heeft er vorig jaar met zo'n aanstelleritusactie voor gezorgd dat ik 2 weken met een blauw oog heb rondgelopenAls ze dan weer zo zeikerig bezig is dan ben ik bijna geneigd ermee te stoppen. Ook omdat ze in 2 dagen tijd al 2 mensen omver heeft gelopen met dat stomme gedoe van dr
Wordt af en toe zoooo moe van dr
Vandaag heeft ze ook weer een halster van me kapot getrokken
**ZENNNNNN**