Myrtje_ schreef:Haha, die heeft Ilana (staleigenaresse) ook gevraagd om lessen te geven.
Dus ze is wel goed?
ja ze is super...
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Myrtje_ schreef:Haha, die heeft Ilana (staleigenaresse) ook gevraagd om lessen te geven.
Dus ze is wel goed?
Joki schreef:Haha je leert het vanzelf sabje gewoon doorrammen zeker met zo een grote gaan ze ooit vanzelf aan de kant.
Nes wordt nu weer opgestart en dan wordt gekeken wat hij nog aan kan; alles moet zeer dressuurmatig gecontroleerd gaan hij mag nog geen wissel ongecontroleerd springen wordt nog leuk bij het aanleren van de 2ers.
Simone ken ik niet toch Alano; het is morgen trouwens toch hoofdingang maar bij de bieb afspreken blijft handy.
naja zie wel welke dag hij nou komt....morgen ben ik er toch nog wel om 4 uur
Joki schreef:ga je nog verder hoppen of niet?
Joki schreef:haha nou ik moet nog steeds horen of ik in rijkleding moest komen; hoop het voor morgen 11 uur te horen anders zie ik het niet meer
. Foto's en filmpjes gemaakt terwijl zij aan het rijden was met onze grote vriendelijke reus Pascal.
).. En dan eindelijk net thuis.. avondeten.. berichtje schrijven en slapen 
(bedrijfsauto lever ik morgen namelijk in, nouja die man dan, maarja ik rijd hem erheen, omdat die steeds kaduuk is dus dan maar andere)
.
alano schreef:hu? ik heb jou helemaal niet gezien.. (niet dat ik weet wie jij bent...ken alleen je paard maar toch...)
Volgens mij is mijn paard meer bekend dan dat ik ben.
sabje19 schreef:alano schreef:hu? ik heb jou helemaal niet gezien.. (niet dat ik weet wie jij bent...ken alleen je paard maar toch...)
Lekker is datVolgens mij is mijn paard meer bekend dan dat ik ben.
Ik reed vandaag met een groen dekje misschien dat dat wat zegt.
Volgens mij was je vanmiddag je paard aan het opzadelen en toen was ik aan het uitmesten. Tenminste ik zag iemand met lang blond haar boven de stal uitkomen.
alano schreef:ja dat was ik dan...als ik les heb ben ik helemaal van de wereld ofzo...de enige die ik zag tijdens mijn les was bacardi en natalie met een onbekent iemand ernaast en een fries...oja herinner me ook nog een grote schimmel...maar wie er op zat....heb geen idee
Die boft! Pluutje schreef:Gert Boonzaaier?
Simone Elsinga? Kan haast niet anders, ze past precies in de omschrijving. Zullen er vast nog wel meer zijn in dit topic die haar kennen![]()
Mag Alano toch mee?Die boft!
hoe ken jij simone? en positief of negatief?
(en had haar nog wel een keer zien rijden op wedstrijd toen ik met LJ bij de Arena was) Citaat:IK HEB DE BAAN!!!
I'm happy 4 you gurl!
Is nooit fijn om te zien/weten dat het wat minder met je paard gaat.. 
) gaat wel weer over!!!
Joki schreef:ja boonzaaier thnq you;
Ja Pluut laat ik aan jou de kans om prijzen te winnen; iedereen die voor 10 uur wat koopt bij de ddd kan een of ander ingepakt cadeautje halen met de kassabon
Ik ga donderdag voor m'n werkgroep dus dat is waarschijnlijk wel voor 10 uur ja.
).
kan ook wel eens goed voor jezelf zijn, hihi! 
Ik heb net gegeten.. De tijd draait zich nu om nu het vroeger donker wordt: eerst paard doen en daarna pas eten! Kan niet goed zijn, huh?
Ik kom weer even tussendoor fietsen met een vraag