Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

alano

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:26

Myrtje_ schreef:
Bloos! Haha, die heeft Ilana (staleigenaresse) ook gevraagd om lessen te geven.
Dus ze is wel goed?

ja ze is super...

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:27

ga je nog verder hoppen of niet?

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:30

Joki schreef:
Haha je leert het vanzelf sabje gewoon doorrammen zeker met zo een grote gaan ze ooit vanzelf aan de kant.

Nes wordt nu weer opgestart en dan wordt gekeken wat hij nog aan kan; alles moet zeer dressuurmatig gecontroleerd gaan hij mag nog geen wissel ongecontroleerd springen wordt nog leuk bij het aanleren van de 2ers.

Simone ken ik niet toch Alano; het is morgen trouwens toch hoofdingang maar bij de bieb afspreken blijft handy.

nee ik denk dat je simone niet kent....ja doe maar bij de bieb als dat kan...maar ik zie je morgen middag ook dus dan kunnen we altijd nog ff kijken....ik ga denk ik wel morgen rijden want ben daarna mijn zadel kwijt....belde vandaag fugers (net nieuw zadel) maar de singelstoten waren niet goed gedaan en mijn beugelriemen waren te kort en mijn singel te lang dus zou ik een afspraak maken dat alles in orde word gemaakt....zegt fugers:"donderdag 4 uur?" ik:"ja dat is goed" zegt hij:"ok tot woensdag" Clown naja zie wel welke dag hij nou komt....morgen ben ik er toch nog wel om 4 uur Clown Haha!

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:31

Joki schreef:
ga je nog verder hoppen of niet?

denk het niet maar je weet maar nooit Clown Haha!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:31

haha nou ik moet nog steeds horen of ik in rijkleding moest komen; hoop het voor morgen 11 uur te horen anders zie ik het niet meer

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:32

Joki schreef:
haha nou ik moet nog steeds horen of ik in rijkleding moest komen; hoop het voor morgen 11 uur te horen anders zie ik het niet meer

voor je proef bijrijdpaardje? gewoon rijkleding aan doen en dan zie je wel of je wel of niet moet rijden.... toch?

Niki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:33

Zo ik zag wat felicitaties.. ha gevonden, voor Lav allemaal, gefeliciteerd!

Zo ik ben ook weer thuis.
Vanochtend om 5.00 vrolijk je bed uitspringen, hond rondslingeren buiten en daarna van 6.00 tot 16.00 dienstje draaien. Daarna huisje toe, daarna naar noord auto ophalen, daarna huisje langs voor hond, daarna huisje van Cas langs.. Cas de auto ingesleept op naar stal Haha!. Foto's en filmpjes gemaakt terwijl zij aan het rijden was met onze grote vriendelijke reus Pascal.
Cas rond 20.00 gedumpt.. huisje langs hond gedumpt, auto naar noord.. busje gepakt naar huis (te laat, die moest komen was plots kapot.. handig in een dienst Haha!).. En dan eindelijk net thuis.. avondeten.. berichtje schrijven en slapen Haha!
Morgen weer een lange dag (geen school, nu rontuffen met 3 auto's (om de beurt, lijkt me wel zo handig haha).. bedrijfsauto van de man van mijn moeder rondcrossen (die bouwventjes auto's haha).. hem naar bedrijfsarts brengen in Hoorn.. terugtuffen, auto wisselen etc etc.
Hond ophalen, werken op de kibo, en dan weer gezellig de weg onveiligmaken met Cas en naar stal.. En gelukkig.. auto mag in de schuur vederop ahhh gelukkig maar want anders ben ik net zoals vorige woensdag pas om 2.00 thuis Clown (bedrijfsauto lever ik morgen namelijk in, nouja die man dan, maarja ik rijd hem erheen, omdat die steeds kaduuk is dus dan maar andere)

Zo dat was wel een heel levensverhaal voor morgen enzo haha.

Pff bijlezen word het nu niet, ga slapen, morgen er weer vroeg uit Haha!.

Tot snel dan maar haha.

Weltrusten voor later.

[edit] Zita, van de hollandse manege.. Zag je laats al op Wennekers lopen ook. Nouja anders, die hond Puck herken je wel op stal als ze er is (bij Pascal en Veyton) Haha!

sabje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:38

alano schreef:
hu? ik heb jou helemaal niet gezien.. (niet dat ik weet wie jij bent...ken alleen je paard maar toch... Haha!)

Lekker is dat Tong uitsteken Volgens mij is mijn paard meer bekend dan dat ik ben.
Ik reed vandaag met een groen dekje misschien dat dat wat zegt.
Volgens mij was je vanmiddag je paard aan het opzadelen en toen was ik aan het uitmesten. Tenminste ik zag iemand met lang blond haar boven de stal uitkomen. Haha!

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:41

sabje19 schreef:
alano schreef:
hu? ik heb jou helemaal niet gezien.. (niet dat ik weet wie jij bent...ken alleen je paard maar toch... Haha!)

Lekker is dat Tong uitsteken Volgens mij is mijn paard meer bekend dan dat ik ben.
Ik reed vandaag met een groen dekje misschien dat dat wat zegt.
Volgens mij was je vanmiddag je paard aan het opzadelen en toen was ik aan het uitmesten. Tenminste ik zag iemand met lang blond haar boven de stal uitkomen. Haha!

ja dat was ik dan...als ik les heb ben ik helemaal van de wereld ofzo...de enige die ik zag tijdens mijn les was bacardi en natalie met een onbekent iemand ernaast en een fries...oja herinner me ook nog een grote schimmel...maar wie er op zat....heb geen idee Knipoog

sabje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:44

alano schreef:
ja dat was ik dan...als ik les heb ben ik helemaal van de wereld ofzo...de enige die ik zag tijdens mijn les was bacardi en natalie met een onbekent iemand ernaast en een fries...oja herinner me ook nog een grote schimmel...maar wie er op zat....heb geen idee Knipoog

De schimmel heb ik inderdaad ook nog gezien en nog een bruin paard,
maar ik heb dat ook als ik les of zelf rijd dan let ik eigenlijk niet op wie er rijden.
Maar omdat ik van de week de foto's zag van jouw paard viel het me nu wel gelijk op en omdat er verder niemand in de bak was.
Dan ben ik zo met mijn paard bezig dan ik alleen in de gate houd dat ik niemand in de weg zit.
Laatst bijgewerkt door sabje19 op 26-09-06 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:44

Gert Boonzaaier?

Simone Elsinga? Kan haast niet anders, ze past precies in de omschrijving. Zullen er vast nog wel meer zijn in dit topic die haar kennen Knipoog

Mag Alano toch mee? Tong uitsteken Die boft!

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:47

Heb je ook ervaring met haar Pluut?

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:48

Pluutje schreef:
Gert Boonzaaier?

Simone Elsinga? Kan haast niet anders, ze past precies in de omschrijving. Zullen er vast nog wel meer zijn in dit topic die haar kennen Knipoog

Mag Alano toch mee? Tong uitsteken Die boft!

ja Joki is liefff Haha! Knipoog Clown hoe ken jij simone? en positief of negatief?

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:49

Haha nou niet als instructrice, wel als manegemeisje Tong uitsteken (en had haar nog wel een keer zien rijden op wedstrijd toen ik met LJ bij de Arena was)

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:50

Citaat:
IK HEB DE BAAN!!!

GEFELICITEEEEEERD!! Go jij! Go jij! I'm happy 4 you gurl!
Maar waarom moet je dan ook nog eens ziek worden! Nou, snel beter worden he. Je wil mij niet achterna Knipoog

Fijn dat het beter gaat met Faxje Tink! Lachen Is nooit fijn om te zien/weten dat het wat minder met je paard gaat..

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:50

Ik voel me wel heel stoer zo, met een afkorting als LJ hehehe

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:51

ja boonzaaier thnq you;

Ja Pluut laat ik aan jou de kans om prijzen te winnen; iedereen die voor 10 uur wat koopt bij de ddd kan een of ander ingepakt cadeautje halen met de kassabon

Zietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:55

Zo wat een dag weer... heb een soort van beslissing genomen over van alles..........maar ja dat ga ik nou allemaal niet de doeken uit doen zorgt alleen maar voor opschudding Knipoog

Ik heb ook griep Lav, stond vanmiddag ook stoned op stal ( Lachen ) gaat wel weer over!!!

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 21:01

Gefeliciteerd Lav!

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 21:02

Mensen ik peer em. Moet morgenvroeg helemaal naar het Sportcentrum VU fietsen

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 21:04

Joki schreef:
ja boonzaaier thnq you;

Ja Pluut laat ik aan jou de kans om prijzen te winnen; iedereen die voor 10 uur wat koopt bij de ddd kan een of ander ingepakt cadeautje halen met de kassabon

Mooi terrein heeft hij (ben er geweest toen het net klaar was)

Ohw Haha! Ik ga donderdag voor m'n werkgroep dus dat is waarschijnlijk wel voor 10 uur ja.

Denk je dat het vrijdag ochtend voor 9 uur erg druk is? Moet namelijk nog trakteren en heb afgesproken dat ik dat samen met een collega doe. Hadden we vorig jaar ook gedaan en toen van de Bijenkorf en beviel wel dus wilde we wel weer doen. Nu bood zij aan om ze vrijdag voor het werk te gaan halen. Maar vind het wel sneu als het dan mega druk is.

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 21:05

Zietje, je maakt ons nieuwsgierig! Haha!

Lav: nogmaals beterschap.. Snel weer beter zijn hoor! Mendi heeft je nodig (en ik ook Knipoog ).

Bonte: lekker geld uitgeven Geld, geld! kan ook wel eens goed voor jezelf zijn, hihi!
Werkt de laptop al? (m.a.w. ben je online?)

Sabje: waarom heb je 2 weken niet kunnen rijden? heb ik iets gemist... Verward

Oh ja: Goedenavond!!! Vork Ik heb net gegeten.. De tijd draait zich nu om nu het vroeger donker wordt: eerst paard doen en daarna pas eten! Kan niet goed zijn, huh? Clown

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 21:06

druk zal het wel zijn maar is snel verspreid en taarten ed zijn niet zo popi

QQQQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 21:07

Oeps... vergeten om te loggen Bloos

Foogul

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 21:09

Hoi Doei! Ik kom weer even tussendoor fietsen met een vraag

Ik hang als aanhang van... nog weleens rond op Wennekers. Mijn vriend rijdt daar 2 keer per week een Shire. Nu leek het mij zo leuk om eens met hem mee te gaan naar het A'damse Bos. Iemand een suggestie voor een leuk paardje wat ik zo maar mee zou mogen nemen voor een ritje...? Paarden genoeg op Wennekers Tong uitsteken