Ik geloof dat er een organisatie van dierenartsen is die het nu verboden willen hebben.... Maar dat vind ik ook weer overdreven... Maar voor zover ik weet is er nu geen opleiding voor en kan iedereen het worden... Die ene man ging samen werken met een chinees die veel van kruiden af wist (had zelf een hele andere baan weet niet meer wat). De chinees is dr naderhand mee gestopt (net zoals veel van zijn klanten ).
Tja, aan de ene kant kan ik me voorstellen dat ze het willen verbieden als iedereen zich homeopaat voor dieren kan noemen, kan ook genoeg misgaan. Al zou ik het beter vinden als je als homeopaat aan bepaalde eisen moet voldoen, zodat de goede wel kunnen blijven.
Ik mocht gisteren op Pablo, had ik al heel lang niet op gereden, laatste keer vond ik hem ook erg moeilijk, maar nu... echt heerlijk gereden. Hij heeft echt lekkere gangen. Aangalopperen gaat ook weer veel beter dan de laatste keer (Ja Fen, je hebt hem die eerste keer goed doorgereden ) Nou ik had gewoon helemaal lekker gereden
Een paar eisen zouden niet verkeerd zijn . Maar ja er is ook niet echt een opleiding voor... Het zijn altijd van die aparte mensen die dingen goed kunnen aanvoelen en dat kun je natuurlijk niet leren... Dat zit gewoon in je . En het is niet aantoonbaar of ze het nu wel of niet kunnen... Dat maakt het extra lastig... Maar ja een goede homeopaat kan wel echt helpen!!
Atlas en Esther halen 82% Mazzel en Fenna 90% Wendy en Bowie 27% Misschien Mexx ook maar even proberen... jawel dat is gewoon 100%! Mariet (als ik je naam zo typ) en Tjits 91% (anders was het 21, dat is ook weer zo triest ) Antoinette en Major 78% Sas en Koos 96%
Ik heb al mijn droompaard gevonden op marktplaats . Moet helaas nog een paar jaar wachten... En dan staat ie dr vast niet meer... (maar hopelijk wel weer andere leuke paardjes .
haha laten we het daar maar op houden. Mijn camera kan wel scherpe foto's maken, alleen niet van bewegende dingen Dus dat is wel lastig met paarden, maar meestal leeft het ding wel op in de zomer