fallenangel3 schreef:Mel leuk voor je!!!
Gister bijna een trap gekregen van dat beest. Sjongjonge wat was ik pissig. Ik hoorde al een soort klap toen ik naar de buitenstallen liep. Ik doe nickeys deur open, ze kijkt me echt pissig aan. Loop gewoon naar binnen en laat der hap van het appeltje nemen (daarvoor ging ik die stal ook in). Ze hapt bijna mijn hand eraf, begint onrustig te doen.
Ik voelde het al aankomen natuurlijk dus ik ben echt snel die stal uitgegaan. Voelde me echt niet veilig bij haar in de stal. En echt vlak achter me komt dat hoefje met een vaart op me af. Gelukkig heeft ze me niet geraakt maar ik was echt boos op dat moment.
En toen ging ik Onyx zijn stal in en dat is gewoon een poepie!!
Gister trouwens op Rox gereden. Het ging wel lekker! Vooral in het begin, toen heb ik echt veel met haar gedaan. Daarna werd ze even iets sterker. Heb ook veel geweken/gewijkt (???) gister. Ik weet niet echt hoe het eruit zag maar het voelde alsof ze het super deed. Ze heeft ook lekker ontspannen gelopen, niet echt aan de teugel (om de een of andere reden krijg ik dat bij paarden nooit goed voor elkaar... wat voor trucje hebben jullie zonder het paard te dwingen? dus niet een stevige druk op de teugels zetten!).
Wij gaan over twee weken misschien het bos in, maar dan gaan we wel een uur eerder rijden of zo...
Hangt van het paard af..
Okee, tjaa Nicky is eigenlijk ook best wel een krengetje..Maar wel een lief krengetje

Maar, jaa..
Nicky is echt anders..als je lekke rmet haar alleen bent enz..
Dan is ze vett lief..
en steunt ze lekker met d'r hoofdje op je, echt liefff
.

** klopt af