Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maarjaah wel een leuk idee zeg! foto's maken!!.. gaan jullie dan een soort collage maken ofzoo?? of gewoon in een lijstje doen? Kinee_ schreef:Dus vandaar dat ik wat slomer reageer.
dan heb ik morgen eens een keer lekker veel energie voor de verandering.. haahaaaha
Lisettee_ schreef:maar ik ga straks wel weer hoor kien.. ik heb me voorgenomen om vandaag ff lekker vroeg naar bed te gaandan heb ik morgen eens een keer lekker veel energie voor de verandering.. haahaaaha
Kinee_ schreef:Lisettee_ schreef:maar ik ga straks wel weer hoor kien.. ik heb me voorgenomen om vandaag ff lekker vroeg naar bed te gaandan heb ik morgen eens een keer lekker veel energie voor de verandering.. haahaaaha
WAAAAAH NEE!!! GA LAAT SLAPEN ASJEBLIEFT!
Haahah nee grapje hoor Liset. Ik lach me altijd rot om jou energieke buien.
Lisettee_ schreef:haaahaaaa... noujaah als jij de camera goed instelt hoeft hij alleen maar op een knopje te klikken tochmaarjaah wel een leuk idee zeg! foto's maken!!.. gaan jullie dan een soort collage maken ofzoo?? of gewoon in een lijstje doen?
maar uhm we moeten wel een afwas bak meenemen want die staat geloof ik niet op ons lijstje maar ik heb er geen een XD[/quote] Lisettee_ schreef:[/quote]daar was ik al bang voormaar uhm we moeten wel een afwas bak meenemen want die staat geloof ik niet op ons lijstje maar ik heb er geen een XD
Kinee_ schreef:Lisaa_ schreef:TEEEEEEEEEERING!
me haar iskort..
er kan niet eens meer een simpel staartje in, laat staan en knotje..
Haha ja daar heb ik ook last van Lies.Maar nogmaals, het is echt onwijs leuk!
whahaaa wie neemt dat dan mee??