manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-10 17:17

Hihi, attack! Duidelijk happy met der nieuwe muis :P

En Nel ook een nieuwe poes erbij, leuk! Wel vervelend dat ze dat niet eerst met jullie overlegd hebben? Want Daniel vindt het vast helemaal prachtig :D Mr floppy.. tsja uh.. misschien toch voorzichtig ook wat andere namen aandragen :P
Gelukkig is Dizzie iig weer beter. Anders zit je nog met de zorgen voor haar en dan je ook al nieuwe kitten :) Sowieso zijn gezonde dieren veel leuker natuurlijk. Ze is dus weer helemaal fit en eet der brokjes weer?

Ik ben vanmiddag met Thirz (en de zon) naar Nous geweest. Weer een serie foto's gemaakt van een knap paard *D Zal ze zo eens bekijken op de computer en vanaaf wat mooie plaatsen :j

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 17:32

Nel, ik heb je stickje....Gooi m van t weekend bij je in de bus...

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 19:46

whieieiej foto's van Nous, ik kijk ernaar uit! :):)

Ja jammer hoor Anne, geen match inderdaad! Volgende week moet ik alleen op maandag naar school (06:15 heen, rond 15:33?? terug)

Leuke foto's van Dolce hoor! Ze wordt echt groot!

Nou Thirz, geniet van je vrije daagjes, veel plezier in A'dam! We plannen binnenkort wel een goede date (geen last-minute :P )

Ik geloof dat het geluk me de laatste tijd toelacht... Ik heb aan een actie meegedaan van Appelsientje. Normaal doe ik echt nooooooit mee aan prijsvragen e.d.(was zelfs de eerste keer ooit) maar de prijs was echt té leuk dus toch maar meegedaan, en gewonnen! :D Ik ben een trotse eigenaresse van een Babboe bakfiets hahaha. Mét Appelsientje logo. Morgenochtend kan ik 'm ophalen bij de AH. Dan komt er een appelsientje vertegenwoordiger ( :') ) en worden er foto's gemaakt die in de AH zullen worden gehangen haha. Echt supergaaf. Wilde m eerst zelf kopen maar vond 1249,- iets te duur... Ik zal snel foto's plaatsen van mn bakfietsje!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 19:52

Wauw supergaaf Kims! Ook een duur kadoo zeg :D! Niet verkeerd! Ben benieuwd hoe hij eruit ziet!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-10 20:31

Wat gaaf Kims! :):) Foto hier ook wel even laten zien hè ;) Of krijg je hem zelf nie mee? Anders iig zelf even een foto maken van je fiets :D Wat een leuke prijs!

Foto's van Nous komen morgen.. Heb geen puf meer om de touwtjes weg te werken, en in zo uploaden trouwens ook nie meer :Y) Nog heel ff tv kijken, en zo snel mogelijk mn bedje weer in! Morgen weer vroeg dag *gaap*

Heb maandag trouwens beide keren een trein (of 2) later Kim :P 6.45 en 17.46 in Roosendaal terug.

Veel plezier in Amsterdam Thirz :D En ik denk dat paps maandag even het stickje in de bus doet. Hij komt er iedere dag langs :) Dan heb ik mooi wat langer de tijd om wat touwen weg te prutsen :+ (De nieuwe shop schijnt dat een stuk automatischer te doen.. kost alleen wel wat centjes :\ En downloaden van t internet is me nog nie helemaal gelukt :+ Dusja.. dan maar stukje voor stukje met de hand!)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 12:21

Is prima Anne; ik zie de foto's toch pas als ik terug ben uit A'dam en het heeft echt geen haast hoor ;) Thanx alvast voor t wegwerken van de touwen; moet echt een rotklusje zijn (ik snap zelf nog steeds nie hoe t moet :+ )
Leuk 2e katje Nel; snel foto's plaatsen!
Wow Kims; hoe gaaf is dat?! :D Snel eens langskomen op stal mét Febe in de bakfiets :))

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-10 21:50

Niemand heeft problemen met een lading Nous foto's toch? Hoop het toch niet :+ Heb er een boel!

ow en als je nog super foto's hebt, met touw. Roep dan even, werk ik ze dan nog weg ;) Om ze nou állemaal weg te werken vond ik wat veel worden :+
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 18-06-10 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-10 22:17

Tsja, dan denk je alles gehad te hebben met de ezel-blik van Jade.. Komt Nous met de...
Afbeelding
LAMA? :?

Het was dus even lastig om de juiste blik te vinden..
Afbeelding
*leuk detail: het vliegende gras. Nous is er érg van onder de indruk :j

Maar dan uiteindelijk hebben we de smaak te pakken!
Let op, vang het licht op je vacht!
Afbeelding

Jaja ANTM gekeken ;)
Afbeelding

Nog even wat tips van mijn coach.. Die denkt dat ze t beter weet.. Ach laat der denken 8-)
Afbeelding

Model zijn zit toch in mn bloed! Duh!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hee wat zie ik daar?
Afbeelding

En wat loopt daar? Ik wil geen vieze beesten op mn hoeven hoor!
Afbeelding

Ow.. in de camera kijken.. Ja als je dat wil..
Afbeelding

De klant is koning natuurlijk!
Afbeelding

Afbeelding

Hee psst, jullie boeren daar, zien jullie mij ook? *D
Afbeelding

Ow en nog meer fans! uh.. Fietsers? :? Joehoe? Hier ben ik? Kom terug..?
Afbeelding

Hee ze keren om! Jihoe! *\o/* Ja, kom maar kijken, knap ben ik hè ;)
Afbeelding

Ah.. ben ik niet lief en knap en...? Snoepje voor het idool?
Afbeelding

Nou nog even een keer met mn baasje. Die wil ook mee genieten van mijn roem!
Afbeelding

En ik ben niet alleen ontzettend knap, ook nog eens érrug braaf!
Afbeelding

Jaja, fans! los met zonder handen :D
Afbeelding

Enne, stoere nek hè +:)+
Afbeelding

Zei je stoere nek?
Afbeelding

Jaja, en flexibele neus!
Afbeelding

Dat moet ik even van dichtbij bekijken..
Afbeelding

Je vraagt je nu natuurlijk af.. hoe kom je daaraan? Nou..
Afbeelding

Juist! van banaan eten :j En speciaal voor de foto mocht ik er twee! :D maarja die baas hè.. die schiet maar nie op..
Afbeelding

en hulp accepteert ze ook al niet. Maar dan uiteindelijk:
Afbeelding
Jummmmm

Bananen; goed voor een flexibele neus! Klein minpuntje.. van kromme bananen..
Afbeelding

Krijg je ook een krom hoofd.. en zie dat maar eens recht te krijgen!
Afbeelding

Hee baas! rechte sprieten gras, wat een goed idee :D
Afbeelding

en nee, ik deel niet!
Afbeelding

Nog een laatste toegift samen met mn baasje! (vooruit die mag ook nog even!)
Afbeelding

Voor de ongeruste fans; mijn hoofd is weer helemaal recht en in orde hoor. Wees niet bang ;) er komen nog genoeg kansen om mijn knappe, modellen hoofd te bewonderen! Graag wel eerst een afspraak maken bij mijn baasje.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 14:25

Leuke foto's zeg!
Sharon is ook zo dol op bananen, echt grappig!

Hmmm balen van t weer zeg! Zal wel verkleumen worden vanavond...
Trouwens, hoe laat spreken we af en waar?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 20:16

Hahaha dat commentaar _O- Wat een geweldige foto's van Nous!! Heerlijk om ze zo weer te zien :)

Anne, ik ben mn mobiel kwijt! haha. Zal ik je op komen halen om 08:50? (ik hoop dat je dit nog leest) of had je al andere plannen? Anyway, ik vertrek wel gewoon rond die tijd naar jou. Als je er niet bent zie ik het dan wel weer :') Tot zo!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 13:28

Was weer gezellig gisteren! Heb jij het ook leuk gehad Thirz?

5 seconden nadat ik bovenstaand berichtje had getypt hoorde ik ineens bzzzzzt bzzzzt vanuit m'n stoel; jahoor mijn mobiel; Anne belde hihi. Ook gelijk geregeld!

Pff vandaag weer blokken aan mijn huiswerk. Borstvoeding komt m'n neus uit!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-10 14:03

Ben ik geen dokter hoor maar.. Borstvoeding uit je neus? :?

:+ Klinkt gezellig Kims. Nog even doorbijten en je hebt nooooooooit meer huiswerk :Y) (Hè Marieke :P)

En ik voelde dat je aan me dacht en me nodig had dus.. dan bel ik meteen even natuurlijk :D Haha. Tussendoor nog even het plan gehad om zelf naar Kims te lopen, maarja die bui hè.. toch een heel end naar kims.. Dus: toch nog voor de deur opgehaald *D Luxe!

Maar was zeker gezellig :):) Moeten we vaker blijven doen zulke dingen. Een keertje terras, een keertje hier of daar wat drinken thuis, filmpje, pannekoekje :j Poosje geleden hadden we t ook nogover High tea-en met zn allen. Lijkt me ook leuk! Maar eerst eens wachten tot de 24ste :P en dan misschien maar weer een nieuwe datum prikken voor over 2 maanden denk :+

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 09:11

Amsterdam was echt heel gaaf :j Veel gezien, gedaan en daar voetbal kijken was een leuke ervaring!! (heeel veel mensen, overal bier, toeters en wat een feest na de overwinning :+ )
Gelukkig wilde Nous ook nog wel een paar keer leuk poseren he Anne :') Vind ze echt heel mooi! (heb eindelijk een fotoshoot in de zomer zonder mega-zwangere-buik haha!)
Leuk dat julie het ook gezellig hebben gehad!

Zo, nu gaan we lekker shoppen in Antwerpen (jaja, doe alle steden aan deze week :P ) en genieten van het lekkere weer!!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 19:40

Had het al gezegd, maar nog niet op bokt dus: hele mooie foto's van Nous! Ze staat er goed op! Net als bij Marieke hier ook een paar afdrukfoto's die ingelijst mogen worden! Kom je ook Oz eens zo mooi op de foto zetten Anne? Ik heb hem al gespot tussen de Nous foto's met zijn herkenbare plopperdeplop blik :D
Was zeker gezellig, goed plan Anne, om volgende keer weer een nieuwe date te plannen. Zo blijft het er in!
Nog effe Kims; je bent er bijna! Hoop dat je alsnog in de zomer mag stagelopen en anders ben je over een half jaar ook klaar. Fiets de bakfiets lekker? Kom maar eens langsfietsen met Febe, thee en limo staat dan klaar ;)
Grappig dat Shaar ook zo gek is op bananen! Is vast een merrie-ding, want Orson vind ze maar raar! Als Thirz hem een stukje geeft staat hij er maar een beetje op te smekken, zo van; tsja, het is wel aardig...
Antwerpen was heerlijk vandaag! Lekker weer natuurlijk, op terras was het ook prima vertoeven! Ook nog leuke inkopen gedaan, dus was een geslaagd dagje!
Ga nu lekker op de bank met een kopje thee, doeidoei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 20:03

hihi hebben jullie weer Kipling Pantoffels ingeslagen? :Y) Is er wel weer voor :P Jullie hadden iig mooi weer om lekker wat te stadten en te terrassen daar! Auto met airco? En winkels ook een beetje koel? (als ik ergens een hekel aan heb.. warme winkels en dan kleding passen. En vooral het leukste: winterjassen passen met dit weer :+ Gelukkig zijn we daar nog niet aan toe. Laat eerst die zomer maar komen *D)
Fijn dat julie genoten hebben in Amsterdam! Hihi en daar voetbal kijken is een hele belevenis :P Nuchtere zeeuwen heb je daar niet denk ik :+ K moet toch echt nog een keer een wedstrijd zien! (nog nie gelukt, en komende donderdag lukt t ook nie..) Ach ze blijven er nog even in hè, dus nog genoeg kansen ;)

Tuurlijk wil k ook nog wel een keer mooie Oz foto's komen maken :j Roep maar een keer! De vorige keer hadden we een herfst-shoot (met die mooie kleur blaadjes op de achtergrond!) Doen we nu een zomerse shoot!
En Kims.. volgens mij loopt sinds vorig jaar zomer ook nog de afspraak voor een Febe foto :') Bedacht ik me van de week ineens dat we dat toen bedacht hadden. Beetje niet meer van gekomen toen *oeps* Als je t nog steeds wil, gewoon een keer roepen hoor. Wil best proberen wat leuks te maken :j (k garandeer niets.. paarden gaat redelijk, maar kinderen.. geeeeen idee :P)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 16:45

T was echt genieten van t weer; met een koel windje goed uit te houden :j En de pantoffels; wilden best nog een nieuw paar, maar ze waren er niet.... gek he :+ Dan maar weer tot t najaar wachten, haha!
Vanavond maar met schuin oog naar voetbal kijken; toch ook niet zo'n hele spannende wedstrijd nu we al weten dat ze door zijn. Maandag helaas ook aan het werk :\ die is wel spannend! En daarna is t maar afwachten of we nog een wedstrijd te gaan hebben he :Y)

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 16:08

Hoi leuke foto's zeg!
En wat een prachtig weer!!!
Bar ging je les nog goed vrijdag?
Of had je geen energie meer over... haha
Weet je ong. hoelaat je dinsdag mn fjordje doet?
Misschien kan ik nog komen kijken...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 16:15

Het is echt WARM! Ongelofelijk!

Mn les ging best lekker eigenlijk! s Avonds had ik wel een moe gevoel in mn armen, maar heb geen spierpijn gehad.
Ik moet dinsdag om 2 uur naar de dierenarts met Vienna om de hechtingen eruit te laten halen, daarna ga ik door naar stal.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 17:10

Oke mooizo.
Ik ben morgenmiddag met jarno op stal vanaf half 4.
Dus dan zie ik je vast nog wel.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-10 19:21

Morgen 32 graden.. Pfft! Ben echt zo blij dat ik in Zeeland woon met het frisse briesje er vaak nog bij. In Breda is het zo duidelijk warmer! :oo Morgen eens zien wat Naaldwijk doet met die hitte :P *blij met de airco daar!* Na t werk meteen door naar Utrecht om met een beetje geluk nog net een klein half uurtje wedstrijd te kijken :Y) (Is in vogelvlucht een 'pokke endje', maar met de trein dus toch ook 1,5 uur bezig!) Dan heb ik van het hele wk precies 10 min van een eerste helft, een 1 hele eerste helft en dan het stukje 2e helft in Utrecht gezien :+ Ze moeten dus wel door! Dan kan ik misschien ook eens een héle wedstrijd kijken! haha ben benieuwd! Gelukkig ook gezellie bijkletsen met klasgenootjes, dus zelfs als ze verliezen hebben we vast lol!

Hoe is t met de rest? Niemand gesmolten?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 20:58

Nee hoor, niet gesmolten, vond t ook echt niet zo enorm warm vandaag moet ik bekennen! Begin er al aan te wennen denk ik!
Morgen weer Voice rijden en met Shaar op buitenrit, die heeft vandaag al hard genoeg gewerkt!

Jammer dat je amper iets van de wedstrijd kunt zien Anne!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 13:12

Als ik heel eerlijk ben, denk ik toch niet dat de wedstrijd de moeite waard zal zijn om naar te kijken. :P Ik hoop dat ik het mis heb!

Pfoe, ben zo blij dat ik nu niet in Limburg woon! Deze warmte is echt goed te doen. Maar een aantal graden warmer denk ik niet.

Mijn kindeke is een beetje zielig! Vorige week kreeg ze ineens weer allergische reacties. Waarop is nog steeds niet duidelijk. Maar ze zat helemaal onder de uitslag, pukkeltjes en bulten. Bij de huisarts kreeg ik weer de halve apotheek mee naar huis. Het ging eigenlijk steeds beter totdat ik gisteren zag dat haar lippen en tong rood waren. Maar vandaag hangen de blaren en vellen in haar mond en is alles super opgezwollen. Echt zo zielig. Vanmiddag dus weer een afspraak bij de huisarts.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 20:26

Whoehoe, gewoon gewonnen *\o/*
Had t ook echt niet verwacht hoor! Maar wat was het spannend zeg, collega en ik waren nog drukker dan de kids op t werk :+ (mogen wij ook eens zeiden we :P )
Nu gelukkig wat regen; mag best een paar graden afkoelen! Dan is werken en paardrijden weer wat beter te doen :j
Hoe is het met Febe Kims?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 20:54

jaaa gelukkig gewonnen. Had het niet gedacht, zeker niet nadat Brazilië al zo snel scoorde. Maar toch gewonnen! Inderdaad zenuwslopende wedstrijd...

Febe kreeg in het begin van de middag ook nog een oogontsteking erbij :+ Bij de huisarts is ze weer helemaal nagekeken. De problemen met haar oogje en haar mondje staan los van de allergie. Voor het oogje heb ik zalf meegekregen en voor haar mondje niks. Hij wist niet precies wat het was dus kon er ook niks mee. Ik moet het gewoon in de gaten houden en aan de bel trekken als het erger wordt.

Febe is echt panisch van de huisarts :') In de wachtkamer is ze echt het vrouwtje, maar zodra ze hem al "Febe" hoort roepen begint ze al te brullen hihi. Tijdens het onderzoek was het helemaal mis natuurlijk. Madam schreeuwde weer moord en brand. Ik kon de dokter niet eens verstaan haha. We moesten er wel om lachen. Toen we weer aan z'n bureau zaten kwam ze weer een beetje tot bedaren. Ze kreeg zelfs praatjes. Ze riep ineens: hé! Stethoscoop! isse mij! Hihi. Dokter helemaal verbaasd dat ze dat woord al kende en uit kon spreken. Tsja... dat krijg je als je kind met anderhalf jaar al met een dokterssetje rondloopt :') Ze wist zelfs de otoscoop te benoemen toen de huisarts vroeg hoe dat instrument heette. De beste man viel nog net niet van z'n stoel :D
Toen we de wachtkamer weer inliepen moest iedereen lachen omdat ze de serenades van Febe gehoord hadden. Toen een man vroeg; "was de dokter niet lief?" Riep ze: nee, dokter stout. Mama, Febe ijsje he?? Die had ze wel verdiend vond ze zelf :P
Het is zo leuk, peuterpraat.... <3

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-10 13:52

Hihi, wat een kletser! Die praatjes zijn zeker leuk :D hihi. Vind ik met de kids op mn werk ook altijd zo leuk! Wel zonde met de klachtjes.. Gaat het al de betere kant op? Niets erger geworden?

Nou ik vond het gister warm.. :oo Ik ben bijna de trein uitgesmolten (geen airco van Rotterdam naar Utrecht, fijn) en de paal uitgedropen (jaja, gister was de dag :') ). Samen met klasgenootje die ook wat langer door moest werken op t station naar de tweede helft gekeken. We hadden al gehoord dat het niets was van de anderen, maar dat viel ons reuze mee! Spannend :oo Hihi en die mensen op t station leven dan ook zo heerlijk mee :+ was leuk! Daarna in het gekke Utrecht de andere meiden gezocht en wat gegeten bij de Mac. Daar was een grappenmaker die binnenliep en even op zn V-toeter toeterde.. Hele zaak hartverzakking inclusief hijzelf :+ hihi. Daarna onszelf naar de workshop gesleept (iedereen had t warm.. weinig zin) maar viel reuze mee :j Hebben echt lol gehad! Maar jemig wat moeilijk! Dit waren de basisoefeningen, nou.. := De regelmatig terugkerende uitspraak was: ik heb er de kracht niet voor :P Daarna lekker op terrasje wat drinken en een ijsje. En een ei... (Tussen de in de gracht springende studenten. Tsja was warm hè :P De mensen die langs kwamen in de bootjes waren wel iedere keer de pineut :+ *Bommetje!* en jahoor weer iedereen nat! :P vond het meisje in der gele jurkje en de champagne niet zo leuk.. :Y) ) En er was dus een grapjurk die een rauw ei bovenop een klasgenootje mikte.. die zat behoorlijk onder. Dus even wat schoons aangetrokken en haar gewassen daar, maar toch niet meer zo lang blijven zitten. Ze vond dat ze stonk en wilde douchen. De anderen moesten nog naar Breda terug, dus half 11 was ook wel een mooie tijd. Gelukkig heeft klasgenootje een appartementje in Bunnik sinds kort, dus kon ik mooi blijven slapen :D We hebben er een uur over gedaan om thuis te komen, is in een kwartier te doen :') (we stonden achter een defecte trein vlak voor Bunnik en moesten weer terug naar Utrecht én weer naar Bunnik :+)

Maaaaarrrrrrr; was wel erg gezellig. Ontzettend veel lol gehad, ogen uitgekeken bij al die oranje-fan-studenten (met zn tweeen op de scooter met een vlag die groter is dan de scooter :+)