Wat ik naar de Penny heb gestuurd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nouja ik heb in ieder geval erge lol gehad haha, de heletijd lachen!
in week 4 zowiezo , en aan het eindevan de vakantie nog een keer, als ik het geld heb haha 
ik weet het is niet te geleúven maar het is zo! haha kennen jullie die?

en ik moest ook niet kotsen! en dat had mijn zus ook een keertje.. die was echt helemaal lazerus en die voelde die dag der na en diezelfde avond ook helemaal niets! niet kotsen geen hoofdpijn enz. dus dat was ook wel appart! wel leuk dat je twee weekjes op kamp gaat
altijd leuk toch! whaha..
mooooi! op wie zat iedereen? en ik vind het wel jammer dat je aanstaande zaterdag zo vroeg weg moet! we hebben het weeer druk 
dus als het goed is heb ik er weer drie adresjes bij!
hopelijk! whahhaa
Je hebt er toch wel OPPASADRES GEZOCHT ofzo van gemaakt?
Ik op Twank, Tes op Mondi, Iris op Midnight (*ahum*) en Linda in de les van half5 op Utah
Vind het ook balen dat ik zaterdag vroeg weg moet, maar helaas..
ooh leuk.. oei iris op midnight
Auw! Auw! ja maja joh je hebt een verjaardag dat heeft iedereen toch weleens.. ging je nou naar de verjaardag van je beste vriendin of met je ouders ergens naar toe mee? naja allebei leuk toch! word vast gezellig! oh en Maris, ik vind je verhalen echt goed! echt mooi! ben trots op je! 
ik ben dol op ratjes alleen als wij ze nemen zijn ze zo weg want we hebben een hond
whaha.
ik heb echt al zo veel adressen! ik had gisteren namelijk bij wat nieuwe bewoners in de straat een briefje in de bus gedaan! dat has ik al verteld whaha maar kreeg du gelijk een reactie van twee mensen! echt super leuk ! 

Zeker voor jou doen 

Leuk dat je gelijk reacties hebt gekregen!
ja ik ga het ook niet doen hoor maar ik vind het wel grappig dat ik ineens heel veel adressen heb
whahaha ja ik hou echt onwijs veel van kinderen vooral babytjes

nou ik ga ff kennis make