Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
skyline schreef:Romana01 schreef:vandaag op school, was regelrecht K*t te noemen. Heb 2 toetsen verknald, waarvan wiskunde, had een 6,5... en ik weet niet waarom, maar halver wegen de dag barste ik gewoon in janken uit...
6,5 vind ik niet verknallen hoor is nog ruim voldoende , Ik ben al blij als ik een 5 haal
Pebbs schreef:Voor de zit competitie. Euh dunja zit wel makkelijk. Als je vond dat je op roxanne goed zit zou ik die ook gewoon doen. twingo vond ik altijd wel makkelijk zitten. Ushi ook. Dan heb je er al vier!
en twingo zat ik ook al te overwegen, maar daar heb ik dus al dik een half jaar niet op gereden
Romana01 schreef:ik wil gewoon op Rambo, maarja isn't possible
.Romana01 schreef:voor mij is dit verknallen, ik behoor (niet opschepperig bedoelt) tot de beste van de klas en ik weet gewoon, dat ik dit hoofdstuk gewoon goed beheers en dat is het gewoon enorm rot, als het niet der uit komt..
!Romana01 schreef:Enige wat er is, is dat ik gewoon vlagen de laatste tijd heb, dat ik dood gegooid wordt met herinneringen van vroeger, van mij en mijn pappie...
DaiskeLover schreef:ja ik heb samne met xDeena_ een verzorgpaard een haflinger, daiske
ze is 22, en super lief
ik rij western op haar
al je bij zoeken daiske intik krijg je best veel leuke foto;s van haar
?
Ik kan me echt niet voorstellen hoe het is om iemand die zo dicht bij je staat te verliezen, dus ik kan je hier geen advies over geven.. Maar als je ooit een luisterend oor nodig hebt, dan ben ik er
Broccoli schreef:Sabine, gaat wel lekker! Merania was slooom vandaag, maar ging uiteindelijk wel lekker lopen. Zamora en ik doen het lekker rustig aan. Samen weer vertrouwen opbouwen.
Hoe is het met jou?
Zaterdag nog het bos in?
, planning is er zeker. Lijkt me echt wel ff lekker een poosje 'eruit'.
Sabinee__ schreef:Mag je niet mee doen met een eigen paard?![]()
Ik vind Roxanne inderdaad ook wel lekker zitten, Astor trouwens ook.
Verder ehhm.. Ja Worlino zat vroeger erg lekker..
dus eerst ff oefenen in en uit ladenSabinee__ schreef:Ja dat ken ik, is balen. Gelukkig wel een voldoende!
Sabinee__ schreef:[/quote]Is je papa overleden?