Hij zat op de een of andere manier in een konijnenhok waar hij door een kiertje in is gevallen. Het nest zat precies boven die kier in de heg. We zagen z'n moeder al de hele tijd op dat hok en dr tegen aan en super veel lawaai maken dus wij kijken zat dat jonkie dr in. Het konijn dat daar zit is normaal super dominant maar ze ging nu elke keer heel nieuwsgierig kijken maar ze deed hem helemaal niks! Toen hebben we eerst het hok open gezet en konijn opgesloten zodat de ouders er rustig bij konden maarja die baby kon nog niet vliegen dus kon er niet uit. Heb ik een plank gepakt en hem daar op laten zitten en in de bosjes gezet Ben benieuwd of hij dat overleeft...
ik vind hem heeeeeeeel goed lucy! kijk weetje wat het verschil tussen ons 2 is ik doe heeeeeel veel met effecten erover heen en jij nog niet maar dat komt nog wel
Net gekeken naar smurf der hartslag. Nog steeds zo hoog En even gewandeld en daarna met de fiets ernaast ik fietsen en smurf bleef heel netjes naast me! Ook in draf en als ik langzamer ging fietsen minderde smurf ook Dus dat gaan we denk ik ook vaker doen. Als ik dan minder tijd heb gaan we gewoon een eindje fietsen !