Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
winnitou schreef:Het is heerlijk luchtig zonder gips om mijn voet, iedere dag gaat het lopen en bewegen vooruit. Pijn is ook aan het verminderen. Loop buiten nog wel met een kruk maar dat is voornamelijk ivm evenwicht op oneffen ondergrond.
Pas weer een heleboel schoenen aan alhoewel mijn voet nog wel wat opgezet is.
winnitou schreef:Vandaag de meeloop dag gehad, nu nog een assesment, het antecedemtenonderzoek en arbeidsvoorwaarde gesprek.
Werden vandaag in iedergeval voorgesteld als de nieuwe collega's.
Straks weer eerst in de schoolbanken zitten(waar ik veel zin in heb). Daarnaast een flinke inwerkperiode. is zoals ze het vertellen wel goed geregeld.
en weer het zelfde pensioenfonds waar ik het grootste deel al heb opgebouwd. Kan ik de 3 jaar architectenpensioenfond daarheen overlaten zetten.
De dag was erg leuk en interessant. Meegedraaid op service en meldkamer (bernhardplein) en rondleiding bureau zaandijk, oa hondenbrigade (waar ik na heel veel jaren een vriendje tegen kwam van de tijd dat we 12-19 jaar waren. Leuk om elkaar weer eens te zien. Daarnaast het forensch lab, financiele recherche, cellenblok. Veel info en indrukken gekregen.

xan schreef:Hallo, daar ben ik weer, deze keer vanuit de dordogne.
Het is hier een stukje koeler dan in de provence (vooral de nachten zijn hier ijskoud )
Gister en vandaag weer strakblauwe lucht, en zo'n 27 graden, dus we hebben niet echt
iets te klagen.
Op deze camping staan wij op een prachtige plek, aan de rand van de camping, naast de koeien.
Echt heel mooi.
Heb net een sms gestuurd naar Mntj om iets af te spreken.
Zou gezellig zijn als dat ging lukken.
Verder moeten we hier in de omgeving echt rond gaan touren, want het moet hier echt heel mooi zijn.
winnitou schreef:Vandaag de meeloop dag gehad, nu nog een assesment, het antecedemtenonderzoek en arbeidsvoorwaarde gesprek.
Werden vandaag in iedergeval voorgesteld als de nieuwe collega's.
Straks weer eerst in de schoolbanken zitten(waar ik veel zin in heb). Daarnaast een flinke inwerkperiode. is zoals ze het vertellen wel goed geregeld.
en weer het zelfde pensioenfonds waar ik het grootste deel al heb opgebouwd. Kan ik de 3 jaar architectenpensioenfond daarheen overlaten zetten.
De dag was erg leuk en interessant. Meegedraaid op service en meldkamer (bernhardplein) en rondleiding bureau zaandijk, oa hondenbrigade (waar ik na heel veel jaren een vriendje tegen kwam van de tijd dat we 12-19 jaar waren. Leuk om elkaar weer eens te zien. Daarnaast het forensch lab, financiele recherche, cellenblok. Veel info en indrukken gekregen.
Mijn moeder had voor hem een puzzel opgelost van PaardenSpul, waarmee een halsterset (halster, touw + vliegengordijn) gewonnen is! Wesley wist uit het krantje al dat hij gewonnen had en had er ook meteen een doel voor: hij is helemaal gek op één van de Friezen (jaarling) van Oege en wil hem gebruiken om die zo nu en dan te poetsen. Lief he!

winnitou schreef:Voor de kinderen maakt het weer niks uit hoor, hier net weer een aan droge kleding geholpen. Tijdens het fietscrossen helemaal nat geregend, alleen een moeder die er over zeurt. Droge kleding en weer verder

xan schreef:Shenavallie schreef:Ook op de camping is de wasmachine gewillig!
Een vuilniszak vullen met warm water en sop, kleding erin en in de zon laten
liggen, werkt ook heel goed![]()
En dan zo af en toe schudden.
Maar dan moet de zon natuurlijk wel schijnen.
xan schreef:Shenavallie schreef:Ook op de camping is de wasmachine gewillig!
Een vuilniszak vullen met warm water en sop, kleding erin en in de zon laten
liggen, werkt ook heel goed![]()
En dan zo af en toe schudden.
Maar dan moet de zon natuurlijk wel schijnen.
winnitou schreef:ik heb een tupperware wasemmer, werkt fantastisch en ook om heet water te galen, dekael erop en geen geknoei.
Werkt inderdaad super! Maar ja, de camping is in de afgelopen paar jaar dusdanig gemoderniseerd dat er helemaal niets meer "basics" is. De wasmachine is binnen een half uur klaar en de droger binnen een uur, dus dat is ergens ook wel weer ideaal. Toch kan ik af en toe heel erg snakken naar de "goeie ouwe tijd", waarbij er zelfs geen kabelaansluiting en Internetverbinding op het terrein was en iedereen nog lekker buiten leefde.
Zelfs bij de paarden kan ik m'n draai momenteel even niet vinden. Hoop dat het gevoel gauw weggaat.

Shenavallie schreef:Daarnaast ook wel weer leuk nieuws hoor: ik heb de prijs verzilverd, welke ik eerder dit jaar bij een tijdschrift had gewonnen. Over anderhalve week gaan Dennis en ik voor 3 dagen naar de provincie Zeeland, waar we in een luxe hotel allerlei Wellness-behandelingen mogen ondergaan. Zie er erg naar uit!