Nu we toch zo leuk foto's aan het delen zijn ik heb vorige week een workshop roofvogelfotografie gehad! best leuk, en het vliegen werd zelfs moeilijk die moet ik nog ff uitzoeken!
Lies, ik wil wel een foto's van baby shet hoor! Even maken vandaag dus
Liesje89
Geplaatst: 28-05-11 12:11
Hij is net met zijn mammie bij de rest van de kudde gezet, dus als ik vanmiddag ff tijd heb maak ik foto's. De mini appaloosa Loesje staat ook op springen en haar uier loopt goed vol, dus binnenkort nog een shetbaby!!!
He allemaal! Erg leuke fotos! Hier is alles gordon. Mn hechtingen zijn er weer uit en vd week ga ik gewoon proberen te duiken. We hebben wel echt een geluks vakantie want eergisteren is mn vriend door een aap gebeten toen hij een foto maakte haha, gelukkig niet door! Nu op vliegveld wachten om naar krabi te gaan en dan door naar phi phi. Daar zijn aantal films opgenomen onder andere the beach. Schijnt erg mooi te zijn om te duiken ook! Daarna door naar phuket en dan naar bangkok om naar grootste weekendmarkt te gaan! Tijd gaat veel te snel!
Tosca: 2x 1e met 3 winstpunten (192 en 198) Donna: 174 en 176.. ze moet nagefelijker maar ja daar zijn we druk mee doende in de training maar daar heeft ze op het moment gewoon even heel veel moeite mee.. dus commentaar klopte precies!
Al met al heb ik een drukke dag gehad maar zit ik nu moe en voldaan op de bank
Pfoe, net me eerste tentamen gehad -> Scheikunde! Was best wel lastig, kan nou niet echt zeggen of die goed ging of niet... Zometeen heb ik frans, dat moet wel goed komen
Ik ga in augustus op vakantie naar Lommel en ga daar heerlijk paardrijden! Heb een stal gevonden, waar je buitenritten kan maken op een quater horse! Heb er nu al zin in