Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

horsii schreef:Karin, heel veel sterkte met het verlies van je kat.
Wilma, succes in het ziekenhuis.
Vanmorgen twee keer gevallen in 5 minuten met de brommer, terwijl ik erg voorzichtig reed. Was toch wel erg glad.
Nu erg last van me linkerbeen(kan er bijna niet op staan, zat klem onder mn brommer) en koppijn, ook is mijn linkerarm stijf en is mijn linkerrem afgebroken.. en verder heb ik niet gekeken
Dus ziekgemeld op werk want daar loop ej de hele dag of je staat achter de kassa(kan niet zitten) om een dagje rustig in bed te liggen(ga zo me bed in want been doet echt zeer) gaan ze op het werk zeuren dat ik em ziek meld want het is december dus drukke maand, ja hallo als ik nu ga werken heb ik de rest van de week teveel last en zit ik langer thuis.
Stom werk, wordt er gek van.
Dit werk is echt niets voor mij.
Peeps rent gewoon door de bevroren paddock heen, alle paarden rennen voorzichtig en peeps rent gewoon zoals altijdalleen bokt ze niet meer wat ze normaal wel doet. Datis een beetje te zwaar met der dikke buik

en moeders zit warm binnen 
Jetta schreef:Meen je dat nou? Alleen de molen is nog begaanbaar? De winter is nog niet eens begonnen! En de paddocks? En de bak dan? Pekelen ze die niet? Dat gaat heel goed hoor, doen ze ij ons wel. Na het rijden of longeren even de voetjes goed afspoelen.

(dus ik heb dr meer last van dan tank
)