Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:32

Fijn paasweekend allemaal.

Ik heb ook weer heerlijk gereden vandaag, Xantha had weinig last van de warmte.
Ze bleef gaan :):)

Ziet er goed uit Lindsey!! :D

_baxter_

Re: Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:34

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 09:54

Goedemorgen.

Dapper Linds om met die hitte te rijden en Xantha ook.

Bedankt ilvy voor het buiten zetten van Tence!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 18:35

Het was echt weer om niets te doen vandaag.

Heb Tence in een kampje gezet met Noah en River erbij Ilvy.Ze hebben er een paar uur gelopen.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 18:56

Thanks Mer, ik was de hele dag bij schoonfamilie op paasbezoek, het weekend weer overleefd ;)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 20:02

zo, hier ook een hoop paasbezoeken.
Had vandaag bedacht hill lekker te wassen, maar de wasplaatsen zijn echt te eng, dus dat lukte niet. Had ik hem eindelijk op de wasplaats staan naast de hooitas, even de tijd gegeven om te wennen en toen vast gezet aan de ketting, gooit hij zich ineens achteruit, dus helemaal paniek. Pff, toen was het helemaal klaar natuurlijk..

Hij zit zo onder de wondjes van de paddock, is echt nog aan het zoeken waar zijn plekje is volgens mij. Dus heb nu maar alles ingesmeerd met betadinezalf i.p.v. shampoo (ook alle nieuwe wondjes die ontstaan zijn door het hangen aan de ketting). En nu maar werken aan die wasplaats die ECHT ECHT ECHT niet eng is...

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 20:04

Achteruit er in wil ook wel eens lukken.
En anders iemand vragen hem vast te houden en hem er voor af te spuiten.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 20:07

ja, dat idee had ik dus ook, maar wist niet of het mocht, dus heb het maar even gelaten zo. Zag niemadn aan wie ik het kon vragen, maar dat ga ik dan dus doen.

Achteruit durf ik neit zo, vanwege dat opstaande randje, denk dat hij er ongelooflijk over struikelt, Hill kennende.

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 21:27

Halloo allemaal,

Ik heb een heerlijk paasweekend achter de rug :D
Ben vandaag met Selene, Vincent en Tjelle naar het watertje gereden. Daar zadels afgedaan en met ze het water in gejumpt. De paarden genoten ervan. Stampen in het water en heb zelfs op Tjelle een stukje gezwommen!! :D Tussendoor op de handdoekjes gezeten met wat eten en drinken en de paardjes hebben ook lekker gras, wortels en appels gegeten. De paardjes waren zo lief. Bleven gewoon rustig in de buurt aan een lange lijn. Een heerlijke dag om het weekend af te sluiten.
Morgen weer werken. Word denk ik een pittige week!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-11 08:23

Goeiemorgen!
Getsie, weer aan t werk :n Nou ja, het moet maar.. :P

Lekker hoor, zwemmen met de paarden!

Ik zag dat ze misschien regen voorspellen voor donderdag, maar t houdt niet over. Overal is er last van droogte...

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 08:24

Goeiemorgen

Hier ookal weer een tijdje aan het werk... ^)

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 08:54

secricible schreef:
Had vandaag bedacht hill lekker te wassen, maar de wasplaatsen zijn echt te eng, dus dat lukte niet. Had ik hem eindelijk op de wasplaats staan naast de hooitas, even de tijd gegeven om te wennen en toen vast gezet aan de ketting, gooit hij zich ineens achteruit, dus helemaal paniek. Pff, toen was het helemaal klaar natuurlijk..

Hij zit zo onder de wondjes van de paddock, is echt nog aan het zoeken waar zijn plekje is volgens mij. Dus heb nu maar alles ingesmeerd met betadinezalf i.p.v. shampoo (ook alle nieuwe wondjes die ontstaan zijn door het hangen aan de ketting). En nu maar werken aan die wasplaats die ECHT ECHT ECHT niet eng is...

Ik weet niet of je dat al had gedaan, maar als er niemand bezig is in de schuur daarnaast kun je de schuifdeur echt ver open schuiven :) . Het wil nog wel eens schelen als het een stuk lichter is daarbinnen :)

Volgens mij heeft hij al wel een hele grote vriend in de paddock, zie hem alleen maar naast Vincent staan :) .

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 11:09

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 19:35

Er stond een lekker windje en heb na 4 dagen niet gereden te hebben maar een paar rondjes drafbaan gedaan.Het was heerlijk vertoeven op de baan. :D

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 19:51

lekker! Ik heb gewoon in de bak gereden, maar ook daar was het ook zeer goed te doen, stond een lekker windje.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 20:21

ruitje schreef:
secricible schreef:

Ik weet niet of je dat al had gedaan, maar als er niemand bezig is in de schuur daarnaast kun je de schuifdeur echt ver open schuiven :) . Het wil nog wel eens schelen als het een stuk lichter is daarbinnen :)

Volgens mij heeft hij al wel een hele grote vriend in de paddock, zie hem alleen maar naast Vincent staan :) .

Dat is wel fijn om te horen, hoorde wel van mijn verzorgster dat hij ook vaak alleen staat. Ben er zelf meestal 's avonds dus zie hem niet vaak in de paddock staan helaas, vrijdag ben ik vrij dus dan wil ik even vroeg komen.
Schuifdeur had ik inderdaad al open staan, maar ze zijn allebei eng, ook die die helemaal open is. We gaan er binnenkort wel een keertje aan werken. Vervelende is dat hij niet in paniek raakt ofzo maar gewoon 4 voeten in de grond plant en geen stap meer verzet. Net een ezel...

Vandaag gaan kijken bij mijn bijrijdster die grondwerk doet met hem! Zo leuk, had het nog nooit gezien. Hij kent er helemaal niets van dus dat is helemaal leuk!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 19:17

zo, vandaag heeft hij zijn prikje gehad van de DA. Meteen even naar zijn gewicht laten kijken en hij meende ook dat hij wat aan de magere kant was, maar niet shockerend. Dus even aankijken dan maar..

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 19:56

Ik heb een drukke dag gehad vandaag,er is vast storm op komst of zo.

Tencie boy heb ik in de bak gereden.Ik gooi hem dan eerst altijd even los omdat dat beter is voor ijn gewrichten maar hij liet zich niet pakken daarna. :( Dat heeft hij al een paar keer gedaan en nu heb ik hem maar eens extra laten lopen.Dat moest in de binnenbak en daar was het warm.
Ineens liet hij zich wel pakken. :D

Sinds een kleine 14 dagen hoest hij ook weer wat maar dat is niet gek met die droogte.Een paard wat gevoelig is op de luchtwegen gaat al snel hoesten.

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 20:51

Ben net gebeld door de man van het wegen om een afspraak te maken.

Hij komt AS ZONDAG, 1 MEI, ROND HALF 3

Hoop dat iedereen kan! Is wel kortdag, maar anders ging het weer lang duren omdat hij het graag wilde combineren met een andere locatie in zuid-holland in het weekend. En aangezien vele alleen in het weekend konden, deze datum maar afgesproken.

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 20:52

En hier in Den Haag regent het! Wel niet al te hard, maar agh elk beetje helpt toch?? ;) In Stompwijk ook of is het daar over gewaaid?

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 21:09

Fabienne_S schreef:
Ben net gebeld door de man van het wegen om een afspraak te maken.

Hij komt AS ZONDAG, 1 MEI, ROND HALF 3

Hoop dat iedereen kan! Is wel kortdag, maar anders ging het weer lang duren omdat hij het graag wilde combineren met een andere locatie in zuid-holland in het weekend. En aangezien vele alleen in het weekend konden, deze datum maar afgesproken.

Ik kan dan niet. :( Ik moet werken.
Maar misschien wil iemand Tencie wel vasthouden.(please?)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 21:18

Ik ben er bij als het goed is!
Ik wil hem wel vasthouden, als hij braaf is ;) En ik weet waar hij staat.

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 21:24

Ik ben ook bij het wegen.

Tav het komt zeker in orde met Tence er is altijd wel iemand hij zal niet vergeten worden.

Oh ja het heeft hier 3 druppels geregend zag ik op het raam en tuinmeubels.

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 22:02

Als het goed is ben ik er dan ook bij :D

cykie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 22:13

Ik ben er ook bij zondag! Komt goed met Tence hoor!