Ik heb ook weer heerlijk gereden vandaag, Xantha had weinig last van de warmte.
Ze bleef gaan

Ziet er goed uit Lindsey!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
secricible schreef:zo, hier ook een hoop paasbezoeken.
Had vandaag bedacht hill lekker te wassen, maar de wasplaatsen zijn echt te eng, dus dat lukte niet. Had ik hem eindelijk op de wasplaats staan naast de hooitas, even de tijd gegeven om te wennen en toen vast gezet aan de ketting, gooit hij zich ineens achteruit, dus helemaal paniek. Pff, toen was het helemaal klaar natuurlijk..
Hij zit zo onder de wondjes van de paddock, is echt nog aan het zoeken waar zijn plekje is volgens mij. Dus heb nu maar alles ingesmeerd met betadinezalf i.p.v. shampoo (ook alle nieuwe wondjes die ontstaan zijn door het hangen aan de ketting). En nu maar werken aan die wasplaats die ECHT ECHT ECHT niet eng is...
ruitje schreef:secricible schreef:zo, hier ook een hoop paasbezoeken.
Had vandaag bedacht hill lekker te wassen, maar de wasplaatsen zijn echt te eng, dus dat lukte niet. Had ik hem eindelijk op de wasplaats staan naast de hooitas, even de tijd gegeven om te wennen en toen vast gezet aan de ketting, gooit hij zich ineens achteruit, dus helemaal paniek. Pff, toen was het helemaal klaar natuurlijk..
Hij zit zo onder de wondjes van de paddock, is echt nog aan het zoeken waar zijn plekje is volgens mij. Dus heb nu maar alles ingesmeerd met betadinezalf i.p.v. shampoo (ook alle nieuwe wondjes die ontstaan zijn door het hangen aan de ketting). En nu maar werken aan die wasplaats die ECHT ECHT ECHT niet eng is...
Ik weet niet of je dat al had gedaan, maar als er niemand bezig is in de schuur daarnaast kun je de schuifdeur echt ver open schuiven. Het wil nog wel eens schelen als het een stuk lichter is daarbinnen
![]()
Volgens mij heeft hij al wel een hele grote vriend in de paddock, zie hem alleen maar naast Vincent staan.
Fabienne_S schreef:Ben net gebeld door de man van het wegen om een afspraak te maken.
Hij komt AS ZONDAG, 1 MEI, ROND HALF 3
Hoop dat iedereen kan! Is wel kortdag, maar anders ging het weer lang duren omdat hij het graag wilde combineren met een andere locatie in zuid-holland in het weekend. En aangezien vele alleen in het weekend konden, deze datum maar afgesproken.