ATE schreef:ben blij hahahahah te lezen dat liquita het zo goed heeft en ook blij hahaha dat jij weer blij bent liquita zo goed gaat
ga je lekker blij hahahha op vakantie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nicole1995 schreef:Mooie boot hoor, grappig dat je die zo tegen komt op marktplaatsIk kwam met snuffelen op marktplaats onze oude zeilboot tegen heel erg leuk waar we zo lang met heel veel plezier hebben gevaren en gezeild.
http://link.marktplaats.nl/316256003
Is toch wel heel raar als je hem zo op marktplaats ziet.dan komen er allemaal herrineringen boven.We hebben er zoveel meebeleefd een groot deel van mijn jeugd gingen we er mee op vakantie en weekenden weg met nog 3 boten heel gezellig.
Weet je nog Shen dat ik met je over Tarot kaarten had,daar kun je alle kanten mee op
. Shenavallie schreef:Ik las op je Hyves al dat je maandag gaat bellen. Ik wens je heel veel sterkteEven een resumeetje wat betreft Maisie: ik ga maandag de kliniek bellen. Vanmorgen weer 5 minuutjes laten draven, maar elke keer als ze wilde aandraven gooide ze haar hoofd in de lucht (teken van pijn), liep ze heel voorzichtig en sprong als het ware in draf (alsof ze wilde aangaloperen), waarbij ze op het niet pijnlijke been landde. Ook struikelde ze zo af en toe. Kort gezegd: ik laat haar liever een keer helemaal doorlichten om zeker te zijn van hoe of wat.
To be continued...
. 

winnitou schreef:Gooi een stinkbommetje op z'n balkonmijn spiegel hangt op het balkon, t is er weer lekker fris (zelfs stofgezogen op het balkon). En mijn benedenbuurman is weer lekker met zijn hoofd in de rookwolken en ik krijg de lucht. Alhoewel hij volgens mij momenteel ander wiet rookt, deze is niet zo scherp van geur. Moet niet vergeten om van de camping mijn wierook mee te nemen, dan kan ik tegen geuren.
Heb wel een ionisator staan die gelukkig ook een deel van de geur weghaalt.
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Gooi een stinkbommetje op z'n balkonmijn spiegel hangt op het balkon, t is er weer lekker fris (zelfs stofgezogen op het balkon). En mijn benedenbuurman is weer lekker met zijn hoofd in de rookwolken en ik krijg de lucht. Alhoewel hij volgens mij momenteel ander wiet rookt, deze is niet zo scherp van geur. Moet niet vergeten om van de camping mijn wierook mee te nemen, dan kan ik tegen geuren.
Heb wel een ionisator staan die gelukkig ook een deel van de geur weghaalt.
winnitou schreef:Hahahahha...ja dat is ook een goeiehij heeft geen balkon (hij woont op de begane grond). Maar daar heb ik ook wel eens aan gedacht maar ook die lucht gaat volgens mij omhoog. De deur en ramen bij hem dichtlijmen, sleutelgat dichtsmeren, noem maar op. Heb nu wel plantjes hangen die water nodig hebben. En met water gelden nog altijd de regels van de zwaartekracht
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Ja, en ik vind het erg leuk om te doen. Zo wil ik nog steeds een foto van First en Liquita bij elkaar op 1 foto zetten. Maar ik moet daar weer eens goed voor gaan zitten, misschien na de vakantiegelukkig kan dat allemaal op de computer.