nou he. kreeg gewoon traanogen van de snelheid. echt plat door de bocht af en toe. Maar toch wel een hele ontspannen buitenrit (voor mij in iedergeval). Bastion kon met opzadelen wel heel lelijk kijken en bijna op je tenen staan, maar was met rijden en daarna heel lief.
Zou deze plek geschikt zijn om een keer een buitenrit met mijn nichtje van 11 te maken? Heeft drie jaar rijervaring ongeveer, kan wel netjes rijden, maar af en toe wat onzeker. Betrouwbaar adres?
zo hehe, daar ben ik weer! wat een hoop bijgelezen weer!
wat rot van het katje Wilma, weten ze al iets meer? vermoedelijke dader?
jaa was echt super! heb heerlijk gereden, heel lief paardje.. gister vond ik dat hij een aparte zit had.. maar heb nu echt last van me rug! dat heb ik nooit haha..
denk dat dat wel kan Fieke, zat gister met onze begeleidster te praten.. en die zei dat er op dat moment ook een groepje beginners buiten aan het rijden waren.. de groep waarmee je gaat zal dan alleen waarschijnlijk wat minder groot zijn?
jaa dat zeker! ben gister ook lekker meteen mijn bed in gegaan zou eigenlijk nog bij fem langs gaan, die vierde der verjaardag.. maar dat heb ik maar over geslagen
voel het inderdaad ook wel in m'n rug. maar dat had ik gister aan het eind van de rit al. (heb er vaker last van). was wel moe toen ik thuis was. ben op de bank gaan liggen en tv kijken (en in slaap gevallen).
man inderdaad. zijn bijna 3 jaar getrouwd. hij was om tien uur thuis. dus dat viel wel mee. zijn vandaag alle twee vrij. dus lekker uitgeslapen. geen zin om naar buiten te gaan, weer de regen in. dus zitten beetje tv te kijken en te computeren. zo de was nog ff opvouwen en de vaatwasser inruimen. Denk dat lovis een rustig dagje heeft, als ik mijn rug zo voel.
ik denk dat ik nu ff ga. hopelijk is de molen vrij. geen zin om weer in de regen te gaan staan. miek, denk het wel. ga vanmiddag nog ff kijken waar naar toe
Wil er nog iemand guppies hebben? Ik heb er weer een stuk of 20 bij. Ik vind het zo zielig om ze op te laten eten, dus een zwangere, bijna ontploffende vis apart gezet en binnen een paar uur had hij kleintjes. Maar het wordt nu wel wat druk in het aquariumpje.
Monica24
Geplaatst: 03-05-10 14:51
Steef schreef:
O Fem ik mag niet mee, ga vanmiddag zelf met m'n moeder, zusje, nichtjes, tante en Iris Zal je staks nog wel even smsen
Naar de Primark? En hoe was het? Ik werd er gillend gek, wat een drukte zeg, en dan ook nog zoooo lang in de rij. Wel leuke kleren gescoord.