Ham, kaas, frikandel wat gaan die RSVABokkers snel![DEEL 12]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gina2003

Re: Ham, kaas, frikandel wat gaan die RSVABokkers snel![DEEL 12]

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 11:59

Jeetje, wat zijn jullie laat zeg, hahaha.
Nee, Andrea gaat ffies haar huisje doen en ik ga rond 1 uur naar haar toe.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 12:02

hahah jaa het wordt toch een rustig avondje met ze tweeën, diegene waar we heen gingen was hartstikke ziek, dus we zijn lekker thuis gebleven en hebben genoten van x factor :P
Net lekker gegeten en ik ga maar eens naar boven tanden poetsen :D . Tot zo pricilla!

gina2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 12:03

Is ook gezellie toch?!
Tot zo

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 12:51

melis bedankt voor de pïc´s vind ze super!!!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 13:32

Geen dank Peetie :D De rest volgt zo snel mogelijk!

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 13:40

Ik ga zo even snowboarden

Een fijne dag allemaal

Hhaha ooo zaterdagliefde

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 13:46

Goeiemidddddaaaaagggg :) .

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 14:12

pfoeee. ik zit er aan te denken om volgend jaar HBO Toegepaste psygologie te starten, en om dan in 2011 door te stromen naar de Universiteit om Psygologie te studeren .
Maar dan moet ik dit jaar ook nog mn wiskunde bijspijkeren op VWO niveau náást mn gewone HBO opleiding..
Nog een nadeel is, is dat het Hogeschool en Universiteit van Amsterdam is, en daar heb ik afgelopen jaar niet zulke goede ervaringen mee gehad, maar aan de andere kant paste die opleiding ook totaal niet bij mij.
En ik weet niet hoe moeilijk de Universiteit gaat zijn .. Ik bedoel, HAVO vond ik niet moeilijk, khad naar VWO gekund, was alleen te lui .. Maar weet niet of dat nou veel zegt.

Maar ik ben ook op de opendag geweest van Windesheim, een school in Zwolle die hoog aangeschreven staat om daar Maatschappelijk werk in Dienstverlening te studeren .. Enige nadeel is de reistijd, maarja, dat boeit me niet zo , dat komt wel goed..

Waaaaaauw moeilijk.. What to do ?!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 18:11

Wat een rust vandaag zeg in het topic.. r zijn echt weing mensen in het topic de laatste tijd!

Ik heb daar allemaal geen verstand van Sabine dus ik kan je ook niet helpen of een opleiding aanraden etc.
Ik hoop in ieder geval dat je de juiste studie kunt vinden!

gina2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 18:17

Nee, daar kan ik je ook niet bij helpen.

Ja, het is redelijk rustig inderdaad, viel mij ook al op.
Mijn pizza zit in de oven, dus ga zo ook weer stoppen.

Wanneer ga je weer terug naar stage melis?
Deze week wordt het ook niet zulk geweldig weer..

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 18:37

Alvast eetsmakelijk! Hoe was het vandaag bij Gina?

Ik ga morgen weer terug naar Drenthe! En volgende week donderdag ook weer terug omdat ik op wintersport ga!

gina2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 18:44

Ok, leuk hoor.
Ja, Kirsten heeft haar lekker gereden, haar beentje was voor het rijden mooi dun, daarna zag ik hem opzwellen, dus weer ingesmeerd met het spul van de da, en toen zakte het weer, dat is tegen de zwelling.
Maar volgens mij klikt het wel goed tussen Kirsten en Gina, ik ben in ieder geval blij met haar, ze rijd Gina goed en doet ook wat met mijn tips, alleen is ze er volgens mij nog niet 100% van overtuigd dat Gina een monster kan zijn (aan de hand met losbreken bv) zo ziet ze er nl niet uit, maar ze doet het echt!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 18:49

Mooi dat het zo goed klikt tussen Kirsten & Gina! En fijn dat je zelf ook blij bent met haar!
Ze zal er vast wel een keer achter komen wat Gina haar streken zijn haha!

XxNimezxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 19:44

waar ga je op wintersport melissa ?
......

Op stage hebben we nu twee veulentjes ^^ heb ze helaas allebij gemist maar ze zijn zo lief en mooi :P

gister was een van de jaarlingers uit de jaarlingers groep flink getrapt hij lag echt open bij zn borst =/
de dierenarts was gekomen en die had het gehecht, echt zuper intresant om te zien, heb ook fotos gemaakt :D

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 19:58

gina2003 schreef:
Ok, leuk hoor.
Ja, Kirsten heeft haar lekker gereden, haar beentje was voor het rijden mooi dun, daarna zag ik hem opzwellen, dus weer ingesmeerd met het spul van de da, en toen zakte het weer, dat is tegen de zwelling.
Maar volgens mij klikt het wel goed tussen Kirsten en Gina, ik ben in ieder geval blij met haar, ze rijd Gina goed en doet ook wat met mijn tips, alleen is ze er volgens mij nog niet 100% van overtuigd dat Gina een monster kan zijn (aan de hand met losbreken bv) zo ziet ze er nl niet uit, maar ze doet het echt!

Hahah jaaa ze was echt lief toen ik met der ging lopen en wist neit dat ze zo kon doen :P
Je zei het wel, maar toen drong het nog neit door ,maar toen je het vandaag zei , dat ze ook
uitgebroken was kon ik het bijna niet geloven haha !
Maar ik ga der wel goed op letten, want wil niet dat ze uitbreekt :P

Rijden ging op het einde steeds beter, maar jammer dat toch haar beentje weer dik werd. Ze
wou zo graag en dan gebeurt het weer :(:) Volgende week iets rustiger doen!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 20:00

XxNimezxX schreef:
waar ga je op wintersport melissa ?
......

Op stage hebben we nu twee veulentjes ^^ heb ze helaas allebij gemist maar ze zijn zo lief en mooi :P

gister was een van de jaarlingers uit de jaarlingers groep flink getrapt hij lag echt open bij zn borst =/
de dierenarts was gekomen en die had het gehecht, echt zuper intresant om te zien, heb ook fotos gemaakt :D

Interessant he! Ik zag dat ook voor het eerst toen ik in twente was, ook bij een
veulentje. Mooi hoe ze zo'n grote wond bij elkaar kunnen naaien :P

Nala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 20:01

Ga je vanaf nu iedere zaterdag al rijden kirsten?

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 20:01

Astor schreef:
Alvast eetsmakelijk! Hoe was het vandaag bij Gina?

Ik ga morgen weer terug naar Drenthe! En volgende week donderdag ook weer terug omdat ik op wintersport ga!

Zoooo drukkkk ! Veel plezier alvast :D

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 20:04

Nala26 schreef:
Ga je vanaf nu iedere zaterdag al rijden kirsten?

Uhh volgende week donderdag en zondag, want dan is pricilla zelf weg
en dan in de vakantie heb ik meer tijd..

Maar ik ga zodra mijn 18e levensdag ( :+ ) is aangebroken om de week rijden
op de manege, en de dag dat ik niet rij op (woensdag) de manege doe ik dan gina
en dan de zaterdag. En de week dat ik weer op woensdag op de manege rijd
donderdag en zaterdag gina. Kan ik mooi met noortje samen rijden :D

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 20:05

gina2003 schreef:
Nee, daar kan ik je ook niet bij helpen.

Ja, het is redelijk rustig inderdaad, viel mij ook al op.
Mijn pizza zit in de oven, dus ga zo ook weer stoppen.

Wanneer ga je weer terug naar stage melis?
Deze week wordt het ook niet zulk geweldig weer..

Ik heb vrijdag met noortje pizza gegetennnn! Die
was echt jamieeee, ennnn heel slecht een bak chocoladeijs
opgegeten :9

Nala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 20:07

Ja das wel handy dat je dan met Noortje meekan. Komende zaterdag gaat Noortje ook weer mee, ken ze weer oefenen op mij met lesgeven, ging wel lekker vandaag, dus hebben we beide wat aan dan! dus dan kan je vast wel met ons meerijden ook.

maarree wanneer wordt je 18???

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 20:10

Sabinee__ schreef:
pfoeee. ik zit er aan te denken om volgend jaar HBO Toegepaste psygologie te starten, en om dan in 2011 door te stromen naar de Universiteit om Psygologie te studeren .
Maar dan moet ik dit jaar ook nog mn wiskunde bijspijkeren op VWO niveau náást mn gewone HBO opleiding..
Nog een nadeel is, is dat het Hogeschool en Universiteit van Amsterdam is, en daar heb ik afgelopen jaar niet zulke goede ervaringen mee gehad, maar aan de andere kant paste die opleiding ook totaal niet bij mij.
En ik weet niet hoe moeilijk de Universiteit gaat zijn .. Ik bedoel, HAVO vond ik niet moeilijk, khad naar VWO gekund, was alleen te lui .. Maar weet niet of dat nou veel zegt.

Maar ik ben ook op de opendag geweest van Windesheim, een school in Zwolle die hoog aangeschreven staat om daar Maatschappelijk werk in Dienstverlening te studeren .. Enige nadeel is de reistijd, maarja, dat boeit me niet zo , dat komt wel goed..

Uhhuuh, je kan ook maatschappelijk werk en dienstverlening het eerste jaar doen
en dan moet je in dat jaar wiskunde volgen op de universiteit in een blok volgens mij,
want die toets ofzo moet je halen en als je danook je propedeuse haalt (wat niet zo moeilijk is)
kan je na da tjaar ook naar psychologi gaan..
maarjah voor mij zou uni helemaal niet handig zijn, omdat het zo theoriegericht is , en dan is het
maar de kunst om het in de praktijd ook goed te doen, zodat je niet een theoriepsycholoog wordt,
zoals mijn studieloopbaanbegeleider..

Maar MWD op de wibaut van HVA is ook goed hoor, het is maar net wat je zelf wilt. Als je het niet
leuk vind kan je altijd na dat jaar overswitchen naar een andere school. INHOLLAND heeft ook MWD..

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 20:11

ik ga lekker donderdag mee naar de droomhafjes :D .

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 20:13

Nala26 schreef:
Ja das wel handy dat je dan met Noortje meekan. Komende zaterdag gaat Noortje ook weer mee, ken ze weer oefenen op mij met lesgeven, ging wel lekker vandaag, dus hebben we beide wat aan dan! dus dan kan je vast wel met ons meerijden ook.

maarree wanneer wordt je 18???

Uhh 17 maart :D

A.s weekend doe ik gina op zondag, maar als priscilla een vrij weekendje wil , zou
ik ook wel op zaterdag kunnen! Het weekend ben ik altijd wel flexibel!

Die zondag gaan me ouders ook voor het eerst meee :D , moet wel in de ochtend
want ze hebben een verjaardag. Maar dan staan ze allemaal in de wei toch ?

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 20:13

Kirsten_S schreef:
Sabinee__ schreef:

Uhhuuh, je kan ook maatschappelijk werk en dienstverlening het eerste jaar doen
en dan moet je in dat jaar wiskunde volgen op de universiteit in een blok volgens mij,
want die toets ofzo moet je halen en als je danook je propedeuse haalt (wat niet zo moeilijk is)
kan je na da tjaar ook naar psychologi gaan..
maarjah voor mij zou uni helemaal niet handig zijn, omdat het zo theoriegericht is , en dan is het
maar de kunst om het in de praktijd ook goed te doen, zodat je niet een theoriepsycholoog wordt,
zoals mijn studieloopbaanbegeleider..

Maar MWD op de wibaut van HVA is ook goed hoor, het is maar net wat je zelf wilt. Als je het niet
leuk vind kan je altijd na dat jaar overswitchen naar een andere school. INHOLLAND heeft ook MWD..

Ja, je kan in principe ook je wiskunde examen halen in vakanties :j .
Dus dan zou ik er in de vakanties mee aan de slag kunnen ..

Maar als ik MWD ga doen, ga ik wel naar Windesheim. Die school staat wat betreft de wat socialere vakken beter aangeschreven op je CV dan de 'random' HvA zeg maar :) , het heeft ook een heel andere instelling dat de HvA, meer
betrokken bij de leerlingen enzo ..