Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Tot zo pricilla!
De rest volgt zo snel mogelijk! 
.
gina2003 schreef:Ok, leuk hoor.
Ja, Kirsten heeft haar lekker gereden, haar beentje was voor het rijden mooi dun, daarna zag ik hem opzwellen, dus weer ingesmeerd met het spul van de da, en toen zakte het weer, dat is tegen de zwelling.
Maar volgens mij klikt het wel goed tussen Kirsten en Gina, ik ben in ieder geval blij met haar, ze rijd Gina goed en doet ook wat met mijn tips, alleen is ze er volgens mij nog niet 100% van overtuigd dat Gina een monster kan zijn (aan de hand met losbreken bv) zo ziet ze er nl niet uit, maar ze doet het echt!
Volgende week iets rustiger doen! XxNimezxX schreef:waar ga je op wintersport melissa ?
......
Op stage hebben we nu twee veulentjes ^^ heb ze helaas allebij gemist maar ze zijn zo lief en mooi![]()
gister was een van de jaarlingers uit de jaarlingers groep flink getrapt hij lag echt open bij zn borst =/
de dierenarts was gekomen en die had het gehecht, echt zuper intresant om te zien, heb ook fotos gemaakt
Nala26 schreef:Ga je vanaf nu iedere zaterdag al rijden kirsten?
) is aangebroken om de week rijden
gina2003 schreef:Nee, daar kan ik je ook niet bij helpen.
Ja, het is redelijk rustig inderdaad, viel mij ook al op.
Mijn pizza zit in de oven, dus ga zo ook weer stoppen.
Wanneer ga je weer terug naar stage melis?
Deze week wordt het ook niet zulk geweldig weer..
Sabinee__ schreef:pfoeee. ik zit er aan te denken om volgend jaar HBO Toegepaste psygologie te starten, en om dan in 2011 door te stromen naar de Universiteit om Psygologie te studeren .
Maar dan moet ik dit jaar ook nog mn wiskunde bijspijkeren op VWO niveau náást mn gewone HBO opleiding..
Nog een nadeel is, is dat het Hogeschool en Universiteit van Amsterdam is, en daar heb ik afgelopen jaar niet zulke goede ervaringen mee gehad, maar aan de andere kant paste die opleiding ook totaal niet bij mij.
En ik weet niet hoe moeilijk de Universiteit gaat zijn .. Ik bedoel, HAVO vond ik niet moeilijk, khad naar VWO gekund, was alleen te lui .. Maar weet niet of dat nou veel zegt.
Maar ik ben ook op de opendag geweest van Windesheim, een school in Zwolle die hoog aangeschreven staat om daar Maatschappelijk werk in Dienstverlening te studeren .. Enige nadeel is de reistijd, maarja, dat boeit me niet zo , dat komt wel goed..
Waaaaaauw moeilijk.. What to do ?!
. Nala26 schreef:Ja das wel handy dat je dan met Noortje meekan. Komende zaterdag gaat Noortje ook weer mee, ken ze weer oefenen op mij met lesgeven, ging wel lekker vandaag, dus hebben we beide wat aan dan! dus dan kan je vast wel met ons meerijden ook.
maarree wanneer wordt je 18???

, moet wel in de ochtendKirsten_S schreef:Sabinee__ schreef:pfoeee. ik zit er aan te denken om volgend jaar HBO Toegepaste psygologie te starten, en om dan in 2011 door te stromen naar de Universiteit om Psygologie te studeren .
Maar dan moet ik dit jaar ook nog mn wiskunde bijspijkeren op VWO niveau náást mn gewone HBO opleiding..
Nog een nadeel is, is dat het Hogeschool en Universiteit van Amsterdam is, en daar heb ik afgelopen jaar niet zulke goede ervaringen mee gehad, maar aan de andere kant paste die opleiding ook totaal niet bij mij.
En ik weet niet hoe moeilijk de Universiteit gaat zijn .. Ik bedoel, HAVO vond ik niet moeilijk, khad naar VWO gekund, was alleen te lui .. Maar weet niet of dat nou veel zegt.
Maar ik ben ook op de opendag geweest van Windesheim, een school in Zwolle die hoog aangeschreven staat om daar Maatschappelijk werk in Dienstverlening te studeren .. Enige nadeel is de reistijd, maarja, dat boeit me niet zo , dat komt wel goed..
Waaaaaauw moeilijk.. What to do ?!
Uhhuuh, je kan ook maatschappelijk werk en dienstverlening het eerste jaar doen
en dan moet je in dat jaar wiskunde volgen op de universiteit in een blok volgens mij,
want die toets ofzo moet je halen en als je danook je propedeuse haalt (wat niet zo moeilijk is)
kan je na da tjaar ook naar psychologi gaan..
maarjah voor mij zou uni helemaal niet handig zijn, omdat het zo theoriegericht is , en dan is het
maar de kunst om het in de praktijd ook goed te doen, zodat je niet een theoriepsycholoog wordt,
zoals mijn studieloopbaanbegeleider..
Maar MWD op de wibaut van HVA is ook goed hoor, het is maar net wat je zelf wilt. Als je het niet
leuk vind kan je altijd na dat jaar overswitchen naar een andere school. INHOLLAND heeft ook MWD..
.
, het heeft ook een heel andere instelling dat de HvA, meer