winnitou schreef:we kunnen ook het chocola verzamelen, smelten en een chocoladefondue houden....
jakkie
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
_sandra schreef:Nee hoor, mag gewoon lekker open blijven. Wat jij gisteren ook al zei, ze hebben met kouder weer ook gewoon open gestaan. Alleen als de wind er echt op staat mag hij van mij dicht.oh ja liquita, ze hebben vannacht de boven deuren niet dicht gedaan. had vanmorgen niet het idee dat ze het koud hebben gehad. ik ga vanaaf heen. wil je first zijn deurdicht? ik laat die van mavantos gewoon open hoor!
LIQUITA schreef:_sandra schreef:Nee hoor, mag gewoon lekker open blijven. Wat jij gisteren ook al zei, ze hebben met kouder weer ook gewoon open gestaan. Alleen als de wind er echt op staat mag hij van mij dicht.oh ja liquita, ze hebben vannacht de boven deuren niet dicht gedaan. had vanmorgen niet het idee dat ze het koud hebben gehad. ik ga vanaaf heen. wil je first zijn deurdicht? ik laat die van mavantos gewoon open hoor!
ATE schreef:_sandra schreef:hier ben ik ook weer ff! dat ik vanmiddag weg ging op manege deden alle waterbakken het weer! behalve...... je begrijpt het al weer , de 6 stallen waar willie staat ( en nicole gypsy oj enz.) die doen het niet. een of andere oliebol schijnt vorige week het water te hebben aan gezet terwijl het vroor. je begrijpt het al. dan knapt de boel. gevolg, onze leidingen kunnen niet open voor ze gemaakt zijn! dat blijft dus voor ons watertonnen vullen. misschien blijft nu je ton vol nicole!!! zijn er nu nog maar 6 die water nodig hebben via een emmertje!
hahahhahahaha hoeveel emmers haal je uit zo n ton ??
dan haal ik ook bij nicole hahahahhahahahaha
anders heb je die in je kont