Ben heel erg beniewd naar Jumpy. Wat een afgrijselijke naam trouwens..

Wie dat heeft bedacht

Ik ben nu bij me opa en oma!

Heb het echt leuk gehad bij me broer

Donderdagavond was er een groot feest van een bekende van ons. En dat werd gevierd in het hotel/kroegje van Remco zijn vriendin de ouders en haar oom.
Er waren in totaal 475 mensen!
Diegene werd 50, en wat een prachtfeest.... Zo wil iedereen wel 50 worden.. Mijn hemel 
Op een gegeven moment kwamen ook artiesten, o.a Jannes, een heel bekend persoon daar.

Wat een geweldige kerel en leuke liedjes! Lekker op gedanst!
Heb nog samen gedanst met me broer.
Van zulke momenten kan ik echt genieten! 
Op een gegeven moment zocht 1 jongen telkens contact met me

Alleen het was een verkeerde jongen zeg maar.. En op een gegeven moment
zat ik even wat te praten met um, en toen trok me broer me opeens weg en begon
met me te dansen en zei 'Als jij met die jongen zoent mag je morgen niet rijden!!'.
Nou, geloof me.. Als me broer dat zegt is die kerel wel van kwade huize af

Had nog met wat andere meiden en jongens gedanst! Dat was erg leuk!
Op een gegeven moment gingen mijn moeder en Erna naar huus en Wim (Vader van Anouk, remco's vriendin), Tim (broertje Anouk) en ik bleven!
Hebben we het nog even gezellig gemaakt.Uiteindelijk waren we 4 uur thuus.
Vrijdag geholpen op stal
Was weer leuk!Heb nog een schimmel helemaal moeten wassen hihi,
en heb nog gereden!
Mijn broer was ondertussen ook een peerd aan 't rijdenen zei tegen me 'Dit keer maar even dressuren, gaan we volgende keer weer springen', op een gegeven moment was Remco van z'n peerd af, en kwam voor mij hindernisjes bouwen!

Wat heb ik toch ook een geweldige broer!

We hebben niet hoog gesprongen, ongeveer net zoal wat we op de manege springen, maar dat drukte de pret niet

Toen kwam de Bigg boss en moest Remco op de Calvados want er waren klanten die kwamen kijken!
Dus ik hoop niet dat hij weg gaat! Dan moet ik een ander paardje 'zoeken' 
Ik heb leren rijlaarzen!!
Ik doe ze woensdag al aan!

Maar hier zit ook een verhaal achter.. Want Remco zou vrijdag met mij mee gaan naar de ruiterzaak om laarzen aan te gaan schaffen.. Maar hij had 't heel druk en er waren klanten dus kon het helaas niet door gaan.
Tsja, dat is met zo'n baan hé, je bent altijd bezig. (en zeker zoals hem, hij woont aan stal dus worden er vele dingen van hem gevraagd) Dus ik was een beetje teleurgesteld..
Maar toen kreeg ik van Erna leren rijlaarzen die zij daar nog had! Zien er nog super mooi uut, met rits gewoon even beetje poetsen en klaor. 
Dus die mag ik zolang even lenen! En dan ga ik over 2/3 weken weer naar Rem, en dan hopen of die tied hebt!