Och, als ze ze aan huis kan houden, zal t vast goedkomen. Voor dat oudje is het leuk dat ie een goed tehuis krijgt Zolang je nog op school zit, heb je iig tijd zat
Hier schijnt t zonnetje, zou het aan het dooien zijn??
Misschien kunnen we een feesttent opzetten over de buitenbak .
nikkielvis
Geplaatst: 06-01-10 14:33
Nou hier schijnt de zon ook volop. Maar het ijs op de parkeerplaatsen smelt niet hoor.
Ik ga ook optijd weg. Lekker even rijden weer.
Pfff druk druk druk hier. Ga weer even koffie halen....
taverno
Geplaatst: 06-01-10 18:38
Het gezellig samen zijn is toch uiteindelijk wel gezellig verlopen,zeker toen 1 persoon de boel moest verlaten omdat er weer alarm was afgegeven.(zei ze) We bleven met 4 man over en hebben het er van genomen,er was thee,koffie en een droge cake.
We hebben op onze eigen werkplek toen maar sap,bier en wijn gehaald.
Kimbaie
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-10 19:02
Noah2006 schreef:
Misschien kunnen we een feesttent opzetten over de buitenbak .
Ja............... dan kunnen we een wedstrijdje rodeorijden houden.
laat ik zeggen, hij vond de kleine Rambo die door de bak ging reuze leuk
Redlich
Geplaatst: 06-01-10 21:07
Oh ik zie het weerbericht! Wat veel sneeuw in het noorden gevallen! Soms wel 15 cm. Tot nu toe hier nog niks gevallen. Als ik het goed heb begrepen, ontspringen we de dans.
Ja, toen ik wegging begon het zacht te sneeuwen rond een uur of 6. Tot Den Haag in een flinke sneeuwbui gereden. Wilde Noah, de boef .
Redlich
Geplaatst: 06-01-10 21:24
Ja hoor! Inmiddels is het hier ook sneeuw aan het vallen. Hele fijne sneeuw. Morgenochtend maar weer extra vroeg van huis om naar het werk te gaan. Kan leuk worden. Het strooizout is toch bijna op?
taverno
Geplaatst: 06-01-10 21:34
Hier sneeuwt het ook hele kleine sneeuw.
Ik moet morgenochtend in het ziekenhuis zijn dus als ik verongeluk ben ik in ieder geval op de goede weg.
_Noah
Geplaatst: 06-01-10 21:49
Precies, positief denken is altijd goed
BabbieB
Geplaatst: 06-01-10 23:06
Ik kom net van mijn werk en zag dat de gemeente bij de afrit naar Zoetermeer een bord heeft geplaatst met daarop de boodschap dat ze beperkt kunnen strooien, de wegen dus glad zijn en de snelheid gematigd moet worden.
Vanmorgen zat ik al bijna in een spin toen de weg een bochtje maakte, dus pas goed op met die gladdigheid! Zo is er niets aan de hand, zo zit je tegen een lantaarnpaal...
taverno
Geplaatst: 07-01-10 08:31
Goedemorgen,iedereen die naar zijn werk moet succes onderweg en degen die andere dingen te doen hebben,wees voorzichtig.
Het was gisteravond echt uitgestorven op stal. Ik was er uiteindelijk alleen nog maar met één andere stalgenoot. Heerljk kunnen rijden. Andere stalgenoot belde nog dat ze in de file stond, dus haar paard nog even een behoorlijke poos los kunnen gooien. Echt ongelovelijk. Van de sneeuw heb ik weinig gemerkt. Er was niet echt sneeuw gevallen.
Redlich
Geplaatst: 07-01-10 09:06
Goedemorgen! Ook weer veilig op het werk aangekomen. Gladheid viel reuze mee. Drukte ook. Afwachten wat deze dag gaat brengen. Vandaag hoop Malvin een keer te kunnen losgooien. Als het te glad op de weg is blijf ik misschien wel een dagje weg van stal. Ik zie wel.