Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Irene11_ schreef:@ Larissa: Nee, ben er nog nooit afgevallen. Zou best wel eens willen voelen hoe dat is
AdindaPony schreef:NIEUWE PONY NIEUWS:
naam: Kiki
Kleur: Kastanje bruin (beetje de kleur van Skippy)
Grootte: D / E pony, ong zo groot als Floregan
nou mensen!
weer een nieuwe pony dus
Cool!!![]()
Ik heb ook een dressuurzweep van 1,20 men hij is donkerblauw
. Matcht met mijn cap
![]()
Heb geen springzweep, maar ik leen alles wel van Angela

veertj96 schreef:Hahaha al ideetjes aan het bedenken voor de bonte avond![]()
Zullen we iets doen met de mensen van dit topic? Misschien leuk om van te voren al iets af te spreken? Dan weet je wat je mee kan nemen![]()
Vorig jaar deden we de kippendans met van die klene meisjes van 7, alleen wou dat ene meisje haar superschattig jurkje niet aandoen

nestle schreef:ja toen hij er dus net was was het alleen dat hij in galop de teugels uit je handen trok maarjah hij is/was super op je benen te rijden .
en als je hem gewoon een goede tik gaf hielt hij er wle mee op maar ik weet niet wat ie nu doet
maar had echt een super klik met hem

_Lisanne schreef:nestle schreef:ja toen hij er dus net was was het alleen dat hij in galop de teugels uit je handen trok maarjah hij is/was super op je benen te rijden .
en als je hem gewoon een goede tik gaf hielt hij er wle mee op maar ik weet niet wat ie nu doet
maar had echt een super klik met hem
Jij en Florengan waren hartstikke leuk samen!
Valentino was bij mij ook niet echt vervelend, maar die werd later ook heel vervelend..

. Opzich is dat best chill om te weten.