! Ik werk 4 dagen en van die 4 dagen heb ik al bijna iedere dag minstens 1 iemand gehad die even gratis een boot wil regelen en ja, met drankjes en ja, voor iets van 150 personen
Staat er soms sinds maandag liefdadigheidsinstelling bij onze naam?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). Qua betaling/vraagprijs is er geen onderhandelen met ze -serieus, daar doen ze niet aan. En nu dat ze dat OLWS veulentje hebben gehad (vorig jaar? 2 jaar terug?) wil ik helemaal niks met ze te maken hebben, ze zetten een leuk kleurtje op een leuk kleurtje en hopen dat er een veulen uit valt dat leeft.

).

de eerste keer vond ik haar niks, de tweede keer kijken vond ik haar 'wel schattig' maar daar bleef 't ook bij. Maarja 't is een schat van een dier en ze is bezig met steeds knapper worden.

moest ff 2x editen
!! Lekker skattie is het toch!
!! 

De een heeft er minder problemen mee dan de ander en dat is gewoon heel persoonlijk. Maar je maakt het wel moeilijker voor jezelf, want je moet veel geduld hebben tot je nou net DAT ene paard tegenkomt die jou doet smelten
Maar ik weet zeker dat jij ook een paardje tegen gaat komen waar je meteen helemaal verliefd op bent