stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AndreaB

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 12:17

Een gelukkig nieuwjaar aan een ieder toegewenst :)

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 15:09

@Des, dat gaat niet passen.. Haha.

Iedereen een gelukkig nieuwjaar & een fijn 2012!

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 15:14

Goeiemorgen.. :O

Gewoon totaaaal niet geslapen. Paar dronken vrienden aan de telefoon gehad. Dat is altijd zo leuk om mee te maken als je zelf altijd lekker nuchter bent haha. Rare verhalen weer gehoord..

In iedergeval, GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN! :#

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 22:30

Gelukkig nieuwjaar! :) Heerlijke jaarwisseling gehad, moet ook wel zeggen dat de paardjes erg relaxt stonden buiten met alle knallen et cetera :D Morgen weer het werken oppakken met Dora, beginnend met het longeren maar :)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 15:52

Vanochtend weer les gehad met knollie. Ging even ietsjes minder, maar compenseert de geweldige rit van zaterdag weer. Donderdag weer les!! :D Nu even mezelf aansporen tot het schrijven van mn laatste 3 stageverslagen -_- Ik had weer een heel moedig gezegt dat ik het in de eerste vakantieweek zou doen, maar as usual ben ik het weer lekker aan het uitstellen O:)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 15:59

gelukkig nieuwjaar.

Jammer dat het minder ging, maar donderdag weer beter

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 16:01

Preciess, kan niet altijd 100% gaan :)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 16:05

Daar leer je ook van

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 16:08

Dat is zeker waar! Beter dat ze die moeilijke momenten tijdens de les laat zien, want dan krijg ik tenminste nog advies hoe het t beste op te lossen. Als ik voor mezelf aan het kloten ben dan was ik denk ik nog wel ff bezig geweest :P

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 23:38

Ik wist niet dat ik het in me had.... maar ik heb vanavond even 2 verslagen geschreven! :D Nog 1 te gaan en dan ben ik voorlopig weer even klaar. Maar die bewaar ik wel voor een andere keer, want ga nu lekker mn bedje op zoeken.

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 16:57

Haha =).

Morgen mogen de hechtingen eruit, ben benieuwd. We hebben er ook nog een ontsteking bij gehad maar die is redelijk weg.. Dus ben benieuwd!

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 17:14

Pff, wat een avontuur zeg!!

Vanmiddag ging ik Camee in de stapmolen zetten en ik had door alle hectiek niet door dat die molen door de wind gewoon verder draaide!! Ik had Don al in de stapmolen zien staan, dus had express al een plekje vrij gelaten, zodat ik geen merrie voor zn neus zou parkeren. Ik wil dus Cam in de molen zetten, maar de deur werd door de wind uit mn handen getrokken en Camee schiet tegelijkertijd naar binnen en trekt mij achter zich aan de molen in. Nja.. oliebol happens, gewoon even rustig Camee loskoppelen en de deur dicht doen... dacht ik. Maar ik had dus niet door dat de molen in de tussentijd aan het verder draaien was en ik dus opgesloten stond!! ENNN dat Don in het vak naast mij stond met de deur dus OPEN!!! Ik snel onder het hek doorgekropen en kon Don nog net binnen houden, maar inmiddels stond ik in dat vak dus ook opgesloten en stond de volgende in de rij met een open deur |o Heb me razendsnel langs het hek gewurmd en kon nog net op tijd voorkomen dat die molen uit wandelde. Mennn.... mn hart maakte even flink over uren van de schrik :=
Uiteraard zijn er op zulk soort momenten ook nergens mensen te bekennen om even te hulp te schieten xD

Later op de middag stonden Camee en Kick nog gezellig samen in de molen (even uitstappen na het rijden), toen de broer van Sander ineens naar binnen kwam om te zeggen dat die gezellig met zn 2-en in 1 vakje stonden :? Toen had ik het gehad en heb Camee maar lekker op stal gezet en Kick heeft lekker aan de muur gestaan tijdens het uitmesten.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 19:56

Zo wat een verhaal

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 16:37

Awh! dat had ik gister ook met Steef, toen moest ik ook heel snel zijn voordat het volgende paard eruit kwam en ik stond daarna echt even te kijken van.. Uhm, ik had hem toch niet aangezet maar hij draait wel.. Maar daarna hem toch aangezet.

Maar hoe kwamen ze met z'n 2e in één vak ?

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 17:34

Ja, ik dacht ook "Ahhhh!! Ik heb hem niet goed uitgezet!!!" ((Paniek! Paniek! :P haha) Maar toen ik er eenmaal uit was keek ik op de display en stond hij dus gewoon uit :o?

Nou, ik dacht dus dat Kick door de spijlen heen naar het vak ervoor is gegaan, want die was wat onrustig en Camee was al heel de tijd rustig. Maar Camee heeft nu dus een dik achterbeen met wat schaafjes, dus ik denk dat zij misschien naar achteren is gekomen???? Ik heb echt geen idee!

Vandaag was het weer zover met de stapmolen. Ik was mn stalletje aan het uitmesten en ik hoorde ineens gerinkel in de stapmolen, dus ik dacht "Verdomme, doet ze het nou alweer????!", dus ik ga even kijken en toen stonden er ineens 2 pony's bij elkaar in het vak 8)7

En toen ik naar huis wilde gaan stapte ik bij ons de stal uit, toen er een fjord voorbij geraced kwam. Dus helemaal verbaasd wil ik m gaan pakken, toen ik zag dat nummero 2 dus op het punt stond om uit de molen te ontsnappen. Iemand had het deurtje niet goed dicht gedaan, dus die snel dicht gegooid en toen zag ik dus nog 2 paarden los over het erf rondlopen 8)7

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 18:29

AndreaB schreef:
Ja, ik dacht ook "Ahhhh!! Ik heb hem niet goed uitgezet!!!" ((Paniek! Paniek! :P haha) Maar toen ik er eenmaal uit was keek ik op de display en stond hij dus gewoon uit :o?

Nou, ik dacht dus dat Kick door de spijlen heen naar het vak ervoor is gegaan, want die was wat onrustig en Camee was al heel de tijd rustig. Maar Camee heeft nu dus een dik achterbeen met wat schaafjes, dus ik denk dat zij misschien naar achteren is gekomen???? Ik heb echt geen idee!

Vandaag was het weer zover met de stapmolen. Ik was mn stalletje aan het uitmesten en ik hoorde ineens gerinkel in de stapmolen, dus ik dacht "Verdomme, doet ze het nou alweer????!", dus ik ga even kijken en toen stonden er ineens 2 pony's bij elkaar in het vak 8)7

En toen ik naar huis wilde gaan stapte ik bij ons de stal uit, toen er een fjord voorbij geraced kwam. Dus helemaal verbaasd wil ik m gaan pakken, toen ik zag dat nummero 2 dus op het punt stond om uit de molen te ontsnappen. Iemand had het deurtje niet goed dicht gedaan, dus die snel dicht gegooid en toen zag ik dus nog 2 paarden los over het erf rondlopen 8)7
gaat lekker ben blij dat we weg waren vandaag

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 18:32

Vandaag dus in oude tonge geweest op oefenparcours. Was erg leuk en best druk en daarna weer op tijd terug want de wind zou weer gaan aanwakkeren. Verder zag ik dat er behoorlijk veel werkzaamheden waren op het erf

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 18:33

Ik dacht dat je vorige week op oefenparcours was geweest :o?

Was vanochtend inderdaad lekker druk op het erf.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 18:36

AndreaB schreef:
Ik dacht dat je vorige week op oefenparcours was geweest :o?

Was vanochtend inderdaad lekker druk op het erf.

Vorige week was speciale schriktraining aan de hand was ook erg leuk

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 18:37

Ah oke! En vandaag was dan springen? Waar ben je geweest? En wat heb je gesprongen?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 18:39

Oude tonge stal equinova rondje 70 en rondje 80 cm

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 18:39

Klinkt erg leuk!! Zag je overigens ook voor dit weekend op de startlist bij de Flar :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 18:54

AndreaB schreef:
Klinkt erg leuk!! Zag je overigens ook voor dit weekend op de startlist bij de Flar :D

sssstttttttttt

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 19:06

Oh, ik heb niks gezegt O:) Ik zal heel verrast reageren als ik je daar tegen kom :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 19:24

AndreaB schreef:
Oh, ik heb niks gezegt O:) Ik zal heel verrast reageren als ik je daar tegen kom :D

ehhh doe jij ook mee??????
wil jij anders mijn proefje filmen?
voorlezer heb ik al.