Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AndreaB schreef:gaat lekker ben blij dat we weg waren vandaagJa, ik dacht ook "Ahhhh!! Ik heb hem niet goed uitgezet!!!" ((Paniek! Paniek!haha) Maar toen ik er eenmaal uit was keek ik op de display en stond hij dus gewoon uit
Nou, ik dacht dus dat Kick door de spijlen heen naar het vak ervoor is gegaan, want die was wat onrustig en Camee was al heel de tijd rustig. Maar Camee heeft nu dus een dik achterbeen met wat schaafjes, dus ik denk dat zij misschien naar achteren is gekomen???? Ik heb echt geen idee!
Vandaag was het weer zover met de stapmolen. Ik was mn stalletje aan het uitmesten en ik hoorde ineens gerinkel in de stapmolen, dus ik dacht "Verdomme, doet ze het nou alweer????!", dus ik ga even kijken en toen stonden er ineens 2 pony's bij elkaar in het vak![]()
En toen ik naar huis wilde gaan stapte ik bij ons de stal uit, toen er een fjord voorbij geraced kwam. Dus helemaal verbaasd wil ik m gaan pakken, toen ik zag dat nummero 2 dus op het punt stond om uit de molen te ontsnappen. Iemand had het deurtje niet goed dicht gedaan, dus die snel dicht gegooid en toen zag ik dus nog 2 paarden los over het erf rondlopen