Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Joki

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 19:50

gefeliciteerd lav!

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 19:54

Oh bah, lees net een post van iemand in het topic ' was je je handen na een toiletbezoek'.
zegt er een dattie het eigenlijk nooit doet; goe dvoro je weerstandopbouw Bloos! jasses

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 19:54

weet je hoe ranzig een kraan is????

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-06 19:55

En niet te bedenken waar je alle bacterien aan afsmeert
Bah bah bah!

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 19:55

Daarom draai ik de kraam ook altijd open en dicht met een papiertje, evenals de deurklink Bloos En nee, heb geen smetvrees Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Myrtje_ op 26-09-06 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt

sabje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 19:56

Doei! Goedenavond Doei!

Wat is het toch weer een lekker gevoel als je op je paard kan rijden.
Heb er sinds 2 weken weer op kunnen zitten en dat is toch wel lekker.

Is ralph zo moeilijk te vinden dan Tong uitsteken Hij is een van de grootste in de uitloop volgens mij.
Tenminste ik krijg steeds de opmerking dat ie zo groot is.
Ik ben ook erg blij dat ie een uitloopstal staat, ralph is enorm veranderd sinds hij hier staat, hij heeft altijd een in binnenbox gestanat, omdat wij geen buitenbox hadden waar hij inpaste Clown
Hij is nu veel vrolijker, kan lekker alles zien (is zo nieuwsgierig) en komt er nu vaker uit dan hij gewend is. En met rijden is hij ook een stuk makkelijker geworden dan voorheen, we hadden vroeger nog wel eens wat communicatieprobleempjes, maar dit wordt steeds minder.

Veyton en Pascal heb ik ook kunnen vinden, ze stonden alleen vanmiddag niet in hun stal dat ik langs liep (waren zeker lekker aan het spelen op het land). Die mij kan nog steeds z'n landje niet op, echt elke keer als ze willen maaien regend het Huilen
Pieter gaf vanmiddag les aan een kennis, hij had haar van de week zien springen en hij wilde wel tijd maken voor z'n springtalent. Het is dus heel moeilijk om bij hem les te kunnen nemen had ik begrepen.
Hij geeft inderdaad leuk les, lekker vrolijk en praat ook de gehele tijd.

Gefeliciteert Lav
Laatst bijgewerkt door sabje19 op 26-09-06 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 19:59

sabje19: is het moeilijk om bij hem les te nemen?? hij is heel aardig en misschien voor springen wel goed maar ik zou nooit dressuur les nemen als ik jou was.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:03

De meningen over pieter blijven verdeeld.

Al zin in morgen Alano?

sabje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:03

alano schreef:
sabje19: is het moeilijk om bij hem les te nemen?? hij is heel aardig en misschien voor springen wel goed maar ik zou nooit dressuur les nemen als ik jou was.

Voor dressuur zou ik het niet zo snel doen, heb nu les van de oude eigenaresse van mijn oude stal. En ik wil toch als ik van instructrice ga wisselen in het zelfde systeem blijven rijden.
Maar misschien dat ik wel ga kijken of ik bij hem kan gaan springen over een tijdje. Er zijn volgens mij meer mensen die dressuur lesgegeven dan mensen die springles geven op wennekers.

Of jullie moeten nog een goede weten??

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:05

hmm voor springles zou ik het nog niet weten op wennekers; als ik de mogelijkheid zou hebben zou ik mijn paard opladen en naar gert ... gaan (achternaam vergeten)

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:07

Vanmorgen trouwens op Fax gereden en het ziet ernaar uit dat hij zichzelf weer een beetje gaat worden...hij was lekker attent,oortjes naar voren en lekker tempo.Zomaar hele stukken getölt met hele lichte hulpen Haha! ...mooie taktzuivere tölt Vingers aflikken .
Na het rijden weer lekker op het landje gezet en na een uurtje toen we even op de stoelen zaten zat hij ons af te leggen...koppie half naar benee...oortjes naar voren Haha! .
Hopelijk mist hij Kies wat minder...zijn humeur is er iig beter op dan de afgelopen weken Bloos

sabje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:08

Joki schreef:
hmm voor springles zou ik het nog niet weten op wennekers; als ik de mogelijkheid zou hebben zou ik mijn paard opladen en naar gert ... gaan (achternaam vergeten)

probleem is alleen dat ik zelf geen trailer heb, en de auto kan helaas ook geen trailer trekken, maar voorlopig moet de basis er goed inzitten voordat ik aan het springen ga beginnen.
Heb nogal een slechte ervaring met hem gehad tijdens een springles. Ralph wordt af en toe zo heet dat hij niet meer te houden is bij het springen en hij kan het wel(is springgefokt en gereden vroeger)

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:11

sabje19 schreef:
alano schreef:

Voor dressuur zou ik het niet zo snel doen, heb nu les van de oude eigenaresse van mijn oude stal. En ik wil toch als ik van instructrice ga wisselen in het zelfde systeem blijven rijden.
Maar misschien dat ik wel ga kijken of ik bij hem kan gaan springen over een tijdje. Er zijn volgens mij meer mensen die dressuur lesgegeven dan mensen die springles geven op wennekers.

Of jullie moeten nog een goede weten??

ik hou niet zo van springen....ik weet ook niet wie er goed les in geeft....er is wel daar nog een "jongen" die deurne heeft gedaan en paarden traint voor de verkoop enzo... (geloof dat hij ook springt)

ik heb vandaag voor het eerst les gehad van simone. we zijn heel erg bezig geweest met op je zit rijden...was erg leuk en leerzaam! ik had niet door hoe veel ik mijn paard beïnvloede met mijn zit..

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:13

zag ik al in je profiel leuk paard; hete paarden zijn uiteindelijk makkelijker maar in het begin wordt je er niet vrolijk van.

Ik heb nu ook geen optie mee om naar gert te gaan; tja Nes mag nooit meer crossen en nooit meer springen; best hard als je je dromen opeens weer jaren op ziet schuiven

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:14

Die jongen heb ik wel eens zien rijden; bouwt in mijn ogen prettiger dan Pieter.

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:16

Joki schreef:
De meningen over pieter blijven verdeeld.

Al zin in morgen Alano?

ja zeker zin in morgen! Haha!

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:16

Joki schreef:
Die jongen heb ik wel eens zien rijden; bouwt in mijn ogen prettiger dan Pieter.

ik heb hem ook zien rijden....volgensmij is hij heel rustig.

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:17

Alano: Simone met blond haar (bril) en heeft een eigen paard op hoog niveau?

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:19

Myrtje_ schreef:
Alano: Simone met blond haar (bril) en heeft een eigen paard op hoog niveau?

um volgensmij had ze een bril en nu lenzen Clown ze staat op zijnstra (als ik het goed schrijf) ze heeft een lusitano hengst.

sabje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:19

@ Joki: is toch wel balen als je dat niet meer kan doen, maar je kan toch nog wel gewoon rijden met Nes? Gelukkig is Ralph alleen heet met springen, voor de rest blijft het een goedzak. Ben ook erg blij dat hij zijn eigen kracht niet kent en niet weet dat hij zo groot is.

@ Alona: Volgens mij heb ik je vanmiddag zien lessen in de grote bak.
Zag er wel goed uit wat ik kon zien.
Je was eerst alleen in de bak en toen kwam ik binnen en daarna kwamen er opeens erg veel mensen binnen in de bak. Kon wel merken dat het begon te regenen. Ben daarna maar lekker in de buitenbak gaan rijden. Ben het toch niet zo gewend dat iedereen kris kras door elkaar rijdt en bijna niet op elkaar let.

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:20

Bloos! Haha, die heeft Ilana (staleigenaresse) ook gevraagd om lessen te geven.
Dus ze is wel goed?

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:20

Mensen...ik stort door mijn assen... Clown ik ga naar bed,hopelijk iets meer slapen dan afgelopen nacht Tong uitsteken
Slaap lekker luitjes.... Dromen Doei!

sabje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:21

truste Slapen

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:23

Haha je leert het vanzelf sabje gewoon doorrammen zeker met zo een grote gaan ze ooit vanzelf aan de kant.

Nes wordt nu weer opgestart en dan wordt gekeken wat hij nog aan kan; alles moet zeer dressuurmatig gecontroleerd gaan hij mag nog geen wissel ongecontroleerd springen wordt nog leuk bij het aanleren van de 2ers.

Simone ken ik niet toch Alano; het is morgen trouwens toch hoofdingang maar bij de bieb afspreken blijft handy.

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:26

sabje19 schreef:
@ Joki: is toch wel balen als je dat niet meer kan doen, maar je kan toch nog wel gewoon rijden met Nes? Gelukkig is Ralph alleen heet met springen, voor de rest blijft het een goedzak. Ben ook erg blij dat hij zijn eigen kracht niet kent en niet weet dat hij zo groot is.

@ Alona: Volgens mij heb ik je vanmiddag zien lessen in de grote bak.
Zag er wel goed uit wat ik kon zien.
Je was eerst alleen in de bak en toen kwam ik binnen en daarna kwamen er opeens erg veel mensen binnen in de bak. Kon wel merken dat het begon te regenen. Ben daarna maar lekker in de buitenbak gaan rijden. Ben het toch niet zo gewend dat iedereen kris kras door elkaar rijdt en bijna niet op elkaar let.

hu? ik heb jou helemaal niet gezien.. (niet dat ik weet wie jij bent...ken alleen je paard maar toch... Haha!)