Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
jasses 
En nee, heb geen smetvrees
Goedenavond
Hij is een van de grootste in de uitloop volgens mij.
alano schreef:sabje19: is het moeilijk om bij hem les te nemen?? hij is heel aardig en misschien voor springen wel goed maar ik zou nooit dressuur les nemen als ik jou was.
...mooie taktzuivere tölt
.
.
Joki schreef:hmm voor springles zou ik het nog niet weten op wennekers; als ik de mogelijkheid zou hebben zou ik mijn paard opladen en naar gert ... gaan (achternaam vergeten)
sabje19 schreef:alano schreef:sabje19: is het moeilijk om bij hem les te nemen?? hij is heel aardig en misschien voor springen wel goed maar ik zou nooit dressuur les nemen als ik jou was.
Voor dressuur zou ik het niet zo snel doen, heb nu les van de oude eigenaresse van mijn oude stal. En ik wil toch als ik van instructrice ga wisselen in het zelfde systeem blijven rijden.
Maar misschien dat ik wel ga kijken of ik bij hem kan gaan springen over een tijdje. Er zijn volgens mij meer mensen die dressuur lesgegeven dan mensen die springles geven op wennekers.
Of jullie moeten nog een goede weten??
Joki schreef:De meningen over pieter blijven verdeeld.
Al zin in morgen Alano?
Joki schreef:Die jongen heb ik wel eens zien rijden; bouwt in mijn ogen prettiger dan Pieter.
Myrtje_ schreef:Alano: Simone met blond haar (bril) en heeft een eigen paard op hoog niveau?
ze staat op zijnstra (als ik het goed schrijf) ze heeft een lusitano hengst.
Haha, die heeft Ilana (staleigenaresse) ook gevraagd om lessen te geven.
ik ga naar bed,hopelijk iets meer slapen dan afgelopen nacht
sabje19 schreef:@ Joki: is toch wel balen als je dat niet meer kan doen, maar je kan toch nog wel gewoon rijden met Nes? Gelukkig is Ralph alleen heet met springen, voor de rest blijft het een goedzak. Ben ook erg blij dat hij zijn eigen kracht niet kent en niet weet dat hij zo groot is.
@ Alona: Volgens mij heb ik je vanmiddag zien lessen in de grote bak.
Zag er wel goed uit wat ik kon zien.
Je was eerst alleen in de bak en toen kwam ik binnen en daarna kwamen er opeens erg veel mensen binnen in de bak. Kon wel merken dat het begon te regenen. Ben daarna maar lekker in de buitenbak gaan rijden. Ben het toch niet zo gewend dat iedereen kris kras door elkaar rijdt en bijna niet op elkaar let.
)