Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hoop dat de buitenbak nog niet bevroren is.
(nog zin om langs te komen Sas? )
)

Dat mens zei vooraf dat het niet meetelde dit jaar (Vandaar dat ik er een tentamen over krijg stomme muts
)
Dat moet ik engels nog eens gaan doorkijken, gaat wel lukken denk ik.
.
en Atlas werd getest... Maar dat is echt zooo apart... Dan gaan ze op zoek naar welke bacaterie in zijn lichaam zit enz (door contact en een gek spiraalachtig apparaatje... en dan houden ze van alles erbij om te kijken of dat het veroorzaakt...) Je moet het echt een keer hebben gezien
.

Fenn schreef:Of het was op een andere manier te gezellig?

Of nouja, eigenlijk voel ik me nu al wel weer beter, maar vanmiddag heb ik alles wat ik toen al gegeten had (was niet eens zoveel) eruit gegooid en ik had ontzettend veel buikpijn. Dus ik kom niet vanavond
lijkt me niet zo'n goed idee.
(nou ja sas en wendy). Ik ga weer een poging tot dressuur doen
. Met Atlas ging het vandaag goed!! Galop ging super!! En ik ging ook met m wijken en dat ging ook wel aardig... Alleen achterwaarts ging niet helemaal
Had kennelijk het knopje ontdekt waarbij die met zijn benen soort spaansepas doet zeg maar
. Zag dr wel heeel grappig uit hoor (dus deed maar net of dat mijn bedoeling was tegenover het kijkend publiek...). Maar best wel lekker gereden!! En ook nog buiten langs de weg uitgestapt en dat ging ook allemaal goed

Als je ooit "mooie" (poging tot) foto's wilt, doe ik het graag
(ook nog steeds voor Fenna
).

. Het was blokkeren en zodra ik haar weer de ruimte gaf was ze weg... Alsof ik op een raket zat.... En aad maar zeggen drijven meer drijven, alles wat ze voorwaarts wil naar beneden toe rijden... (hahahaha hoe????) Ze was echt alleen maar aan het rennen en wat ik ook deed het ging gewoon niet...
. Dat vinden alle paarden op de een of andere manier niet leuk... Het is nu ook weer lekker verwarrend voor mij... Op Atlas leer ik dat ik bij het wijken mijn been gewoon op de singel moet houden, en aad zei gister juist weer tegen mij dat ik mijn been verder naar achter moest leggen... (helpt ook echt
).
) Het was beter als Boy, want met Boy kan ik echt niet overweg... Die doet echt niet wat ik wil
, soort water en vuur zijn we denk
. Horsefreak schreef:Lijkt me best leuk om zo'n homeopaat aan het werk te zien, als het een goede is kunnen ze best wat goed doen, maar er lopen helaas ook genoeg rond die niet zo goed zijn.
. En nog belangrijker.... Zij weet ook precies wanneer een paard echt naar de dierenarts (of is het nu vee-arts) moet en zegt dit dan ook gewoon... Ze weet waar dr grenzen liggen
.
Mariet schreef:Fijn dat je zo super gereden hebt met Atlas Esther! Zo te zien worden jullie steeds meer een teamAls je ooit "mooie" (poging tot) foto's wilt, doe ik het graag
(ook nog steeds voor Fenna
).
. En als ik denk dat het goed genoeg is voor op de foto zal ik je waarschuwen
. Misschien van de zomer... Als zn wintervachtje dr af is (al ziet ie dr nu ook wel schattig uit
). Ik kijk nog wel even
.