manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 12:56

Wasn't me... :) Vanochtend droog kunnen rijden, maar wat een buien vannacht! Let the sun shine!! Zo'n koude trein is niks, maar te warm ook niet in de zomer, weet nog wel dat je er dan bijna uit dreef als het propvol zat!
Marieke en ik vinden dat we snel het terras eens moeten opzoeken, dus was ons plan om volgende week zaterdagavond de 19e af te spreken voor een terrasje: lekker wat drinken en kletsen. Zo rond een uur of 9? Wie gaat er mee?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 15:39

Hee wat een leuk plan :D Prima idee! Heb dan vrolijk de hele dag (nouja.. paar uurtjes) naast de pony's gelopen met de wijkdag, dus dan vind ik een terrasje een geweldig idee +:)+ Wie bestelt het zomerse weer? :P Het staat iig al genoteerd in mijn agenda!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 16:06

He wat leuk!
Een terrasje pakken vindt ik ook wel eens leuk.
Ik ga ook wel een x mee dan.
Maar de 19de moet ik ringrijden bij boerderij pitteperk en wilco is jarig dus savonds vieren we dat.
Andere x voor mij dus.
Maar ik hoop ook op mooi weer voor die dag!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 11:44

Hoi! Ik kan ook de 19e niet, zit ik in Amsterdam hopelijk de overwinning van NLs elftal te vieren :)) Maar ik ben ook voor nog een x afspreken en dan in combi met eten in pannenkoekhuis, want dat willen we ook nog graag!! Kunnen we daarna naar terras. Nou is de eerste zaterdag dat t kan wel over tijdje :+ namelijk 24 juli, maar zullen we deze datum dan wel alvast vastleggen?

Nou, ik laat mn baan als salamander-oppasser ff los (mijn katten hebben ontdekt hoe ze die uit de vijver kunnen vissen en gaan er dan leuk mee spelen, vind ik zo zielig, heb m al 3 x terug gegooid :+ ) en ga kijken hoe de paardjes eraan toe zijn na al die regen van vannacht. T zijn vast varkentjes :\

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-10 12:10

Tuuuurlijk wint Nederland! *anders kunnen al die mensen de vlaggetjes en troep weer op gaan ruimen :+ Het hangt er net :Y) * Collega heeft een knal oranje busje (altijd al). We zeiden al; zeg wat denk jij dat er gebeurt als Nederland snel verliest? Hoeveel denk je dat er heel blijft? Andere collega had gehoord dat de verwachting is dat er veel oranje auto's vernield gaan worden als Nederland er snel uit ligt.. Zou wel heel zot zijn!

Maarrr.. Dan gaan we de 24e gewoon nog een keer pannekoeken eten en terrassen :D Hihi, ben wel in voor wat vaker terrasje oid en gezellig bijkletsen met zn allen! Dan blijf je ook op de hoogte van alle nieuwtjes :)) Dus ook de 24ste leg ik alvast vast! Leuk!
Ah.. nouja tot hij in hun neus bijt zullen ze dat wel een leuk spel vinden denk ik. Of tot hij het loodje legt.. Zou het eens met picto's uitleggen aan ze Thirz. Of wacht nee, met foto's :j misschien helpt dat?

Het bos was iig zeiknat! Volgens mij is er echt heel veel regen gevallen. Hoe was t met de varkentjes? Was er nog iets van vacht te onderscheiden tussen alle modder? :P

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 20:21

De 19de kan ik helaas ook niet van de partij zijn....de 24ste zal ik even checken :)

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 07:37

Hoi ik zal de 24ste ook even checken.

Even een vraag voor de kattenhouders, ik heb het idee dat dizzie last heeft van haarballen, wat doen jullie daar aan?
Ze eet weinig, is heel suf. en spuugt regelmatig.

Ik denk dat mijn fjordjes ook niet meer de goeie kleur hebben... ;)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 11:05

Heej Nel; zoals jij t zegt klinkt t niet erg goed! Die van mij spugen eens in de zoveel tijd na het eten van een beetje (katten)gras, maar die hebben daar verder nooit last van. Zou t goed in de gaten houden!

T zou wel leuk zijn als NL beetje wedstrijden wint, maar ach, ook geen wereldramp als t niet zo is, zo goed zijn we nou ook weer niet :+ Maak jij ff die rij foto's voor Bloem Anne?!
Paardjes hebben lekker nachtje binnen gestaan, konden ze ff droog liggen. En nu maar hopen dat de zon weer eens komt, en dit weer beu :r
Zo, nu ga ik me nog ff make-uppen en dan naar bruiloft :wave:

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 18:59

Plezier op de bruiloft! :) Was t mooi?

En ik zal die foto's wel even komen maken voor Bloem hoor :j Begeleidende tekst erbij, komt goed!

Van het weekend komt de zon zich weer een keer laten zien toch? Op mn werk (nouja, de peuterspeelzaal ernaast) hebben ze morgen jungle dag in de binnentuin. Ze hadden even de CD aangezet. Ik denk dat er weinig kinderen buiten staan morgen := Net alsof er een kudde olifanten voorbij kwam (met een hele boze olifant ertussen!) gevolgd door een boze leeuw :Y) Maar zou wel leuk zijn als ze dan wel een beetje weer hebben :) En ik zelf ben idd ook wel weer toe aan een zonnetje!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 08:02

Zo ik ben weer terug in Nederland! Ben 5 dagen in parijs geweest, echt heerlijk om er even tussenuit te zijn joh!
Heb daar ook wel wat regen gehad, maar gelukkig niet zo veel als hier!

Hmmm zou t niet weten Nel! Vienna heeft nog maar 1x gespuugd nadat ze allemaal plantjes had gegeten en voor de rest nooit. Je hebt iig wel van die "antihaarbalsnoepjes" heb ik wel eens gezien!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 08:02

Trouwens, terrasje pakken is altijd leuk!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 19:48

Klinkt goed Bar! En ook fijn dat je minder regen had dan hier :) Nog leuke foto's gemaakt? Wat heb je allemaal gedaan daar?

Ga jij mee dan zaterdag terrasje pakken Bar? Doen we t de 24ste gewoon nog een keertje over met zn allen :D

Ik ben vanmiddag weer eens met de camera naar Jade geweest. Weer een hele lading foto's gemaakt natuurlijk :P Zal er zo even wat plaatsen (ben aan t uploaden)
T waren trouwens mn ouders niet hoor Marieke die langs kwamen. Zou ook al nie weten waarom die daar zouden rijden.. Andere auto dus ;)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 20:10

Haaaaai!

Hoezo ik lijk net een ezel?
Afbeelding

Nietus.. Mn vriendjes gaan net weg, en ik weet zeker dat die me geen ezel vinden!
Joehoe vriendjes?!
Afbeelding

Roeeeep! *waar is die Vuvuzuela nou..*
Afbeelding

Ik hoor wat!
Afbeelding

Even goed luisteren!
Afbeelding

En gehoord? Ze vinden me knap!
Afbeelding

Puh, dat zei ik toch!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan tot slot nog even een toegift: energiezuinig rollen! Doe alleen het hoogst noodzakelijke :j
de ene kant..
Afbeelding

Voorzichtig, spaarzaam, alleen het hoogst nodige omhoog komen..
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

...je dan voorzichtig de andere kant op laten vallen. Tip: laat de zwaartekracht het grote werk doen!
Afbeelding

en de andere kant rollen :) én dat zonder tussendoor onnodig op te staan +:)+
Afbeelding

Tadaaa! en er is niets meer te herkennen van het blinkende, pas gepoetste hoofdstel!
Afbeelding

Jaja, ik ben zo gek nog niet hè ;)
Afbeelding

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:22

Hallo allemaal,
Ten eerst wat een geweldige foto's Anne, ben er nu al blij mee, benieuwd naar de rest.... Thanks...
Iemand nog een cursusje rollen nodig? Hahaha....stom paard is gewoon te lui om op te staan en de andere kant te rollen...
Gezellig de 24e eten en naar naar t terras, dan kan k geloof ik wel?
Bar ging je de 19e ook mee of niet?
Bianz, ga de 19e denk ik 's morgens na mn les snel ff naar de wijkdag op paardoes, wil 's middags graag voetbal kijken...dus dan spreken we gewoon 's avonds af, want jij had ook les toch 's morgens?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:05

Leuke foto's Mariek! Gaaf hoor :) Vooral de foto's 7 en 8 vind ik erg mooi! Je hebt haar d'r super opgezet Anne!

Grmbl ik typte eergisteren een heel verhaal hier op bokt, was ineens de batterij van mn laptop leeg toen ik op verzenden klikte. Had nog de stille hoop dat m'n bericht erop zou staan, maar nee hoor! Weet ook niet eens meer wat ik typte, zal niet belangrijk geweest zijn :')

Ik kom aankomende zaterdag ook gezellie naar het terras hoor! Ik las je berichtje op mn hyves vandaag pas Bianz, ben geloof ik nog steeds niet helemaal wegwijs op Hyves _O- Zal m'n best doen om je krabbels de volgende keer op tijd te lezen :P

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:49

Anne_87 schreef:
Klinkt goed Bar! En ook fijn dat je minder regen had dan hier :) Nog leuke foto's gemaakt? Wat heb je allemaal gedaan daar?

Ga jij mee dan zaterdag terrasje pakken Bar? Doen we t de 24ste gewoon nog een keertje over met zn allen :D

Ik ben vanmiddag weer eens met de camera naar Jade geweest. Weer een hele lading foto's gemaakt natuurlijk :P Zal er zo even wat plaatsen (ben aan t uploaden)
T waren trouwens mn ouders niet hoor Marieke die langs kwamen. Zou ook al nie weten waarom die daar zouden rijden.. Andere auto dus ;)

Wil best mee, maar wanneer gaan we dan?

Leuke foto's van Jade!

We zijn 3 dagen in parijs zelf geweest en 2 dagen naar euro disney... in parijs alle highlights bezocht en ontzettend veel gelopen!

Vandaag moest ik alweer op cursus, had echt geen zin, maar tis wel erg leuk! Dry needling (vervolg cursus) en ga dit hele principe ook toepassen op paarden, moet alleen nog even uitzoeken hoe/wat enzo...

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 13:21

Mariekje22 schreef:
Bar ging je de 19e ook mee of niet?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-10 19:25

Rond 9 uur is het plan geloof ik Bar :)

Nou die wedstijd hebben we gehad :D Hihi, heb geloof ik 10 minuten van de wedstrijd gekeken in een klas :P Die hebben een beamer en groot scherm staan, dus heel ons team ging daar kijken. Maarja, toch wat kinderen die de voetbal niet leuk vinden, het gejuig eng vinden, of de drukte te veel. Dus die kwamen leuk bij mij gymmen :D Heb lekker met K3 en mini disco in de ballenbak gezeten, de bootschommel met 3 kindjes (omgekeerd trapezium ;) ) geduwd en gerolt met de mat :Y) Gelukkig kwam zo nu en dan een juf even de stand vertellen! En toen ik buiten stapte om de fysio even buiten te laten, flink getoeter! Jahoor de 2-0 *\o/* Was wel een mooi zicht, bijna alle kids (en flink wat juffen!) oranje! :oo Jullie de wedstrijd kunnen kijken? flink in het oranje gekleed en getoeterd met de Vuvezuela? :P

En er zijn er nog veeeeeeeeel meer Mariek O:) Weer behoorlijk wat geklikt! Stickje ligt iig al klaar op de kast! Je roept maar gewoon als je nog wat touwen weggewerkt wil hebben :)

Klinkt gaaf Bar :D Zere voeten gehad van t lopen? Wel even een flinke tegenstelling dan zo'n cursus.. Kan je dan zo tegenaan hikken hè. Wel gaaf dat je dat ook op paarden toe gaat passen :j

Jeeeej! Toch nog een leuk clubje om naar t terras te gaan en bij te beppen! *D Heb t goeie weer al besteld! (en plekje gereserveerd :P) Heb je trouwens nog de trein deze week Kim? (wie weet dan toch ooit nog een keer een match..)

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 20:06

Anne, ik heb morgen de trein van 08:55 heen en ik denk rond 15:33 terug vanaf Rdam.
Woensdag heb ik de vroege trein, 06:15 heen en moet ik daarna vanaf Rdam naar Geertruidenberg. Zal dan uiteindelijk rond 16:30 op Breda staan. Hebben we een match?

Pfff nog echt even de laatste loodjes theorie voor mij... en je weet wat ze erover zeggen; die wegen 't zwaarst! Nog 3 weken en dan ben ik echt KLAAR met school. Dan is het nog een kwestie van 2 stageblokken lopen en afstuderen. Ik heb er zin in! Ik hoop nog steeds dat ik rond november klaar zal zijn met de opleiding, maar ze doen ineens last-minute een beetje moeilijk over stagelopen in de zomer... Dus misschien wordt het dan pas januari dat ik afstudeer. Hoe dan ook, een groot feest komt er tegen die tijd zeker dus hou november en januari vrij :+

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 10:42

Whahaha Kims, moet echt lachen om jouw laatste zin. Tuuurlijk hou ik héél november én januari vrij :D Wel heel fijn dat het einde in zicht is, kun je je ook onder ons als werkvolk begeven!
Marieke en Anne, mooie foto's van Jade! Er zitten een paar mooie afdrukfoto's tussen hoor, leuk om op te hangen thuis! Enneh... heb je hard mogen poetsen op je hoofdstel daarna? ;)
Bar, tof dat je dry needling op paarden wilt gaan doen! Ik ben een tijdje terug naar een startavond geweest er van en was ook erg enthousiast, ben nog aan het uitzoeken of ik de cursus wil gaan doen. Moeten we zaterdag eens ff over babbelen :)
Haha die kids hadden het dus prima naar hun zin Anne? Wel leuk dat er voor beide partijen iets werd gedaan: voetbalfans en niet-voetbalfans. Wij hebben op de praktijk tussendoor een beetje gekeken op onze tv in de wachtkamer. Heb wel het moment supreme gemist, de goal van Kuijt, helaas!
Thirz, Nous stond vanmorgen gezellig zij aan zij met Janis te eten en was heerlijk relaxed. Heb ze nog wat lekkers gegeven en ff een beetje nieuwe fotosen gesmeerd voor de zekerheid.
Nou, tot zaterdag Kims, Bar, Anne en Marieke, heb er zin in! Thirz natuurlijk ook veel plezier in Amsterdam!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 21:07

Hihi, Jade trekt weer echt Jade-gezichten, heerlijk om naar te kijken :D Die tussen t hoge gras zijn erg mooi!
Nou Kims, volgende date moeten we ff beter plannen he :+ Maar succes nog ff met de laatste loodjes!
Bar leuk op vakantie geweest; nog foto's?!
Anne heeft de kids lekker vermakt zo te lezen! Die Vuvezuela's vind ik echt rot-dingen, ik heb ze op mn werk bij de kinderen verboden :+
Bianz; fijn dat Nous lekker relax was en thanx voor fotosen, neusje wordt weer aardig roze, zon is echt sterk ondanks de wind! Orson was vanavond achter de trekker aan, aan het rennen, vond ie volgens mij gewoon een leuk spelletje :Y)
Vandaag van 7 tot 7 gewerkt, daarna nog naar Nous geweest; nu ga ik languit! Donderdag nog ff werken en dan ben ik 4 dagen vrij en ga ik weekend naar A'dam, veel zin in! Als ik jullie niet meer spreek; plezier op terras en laat me evt details (zoals speeksel uitwisselen enzo :') ) maar weten :))

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 18:52

Kheb lekker met dolce gespeeld vandaag in t bakje :D

Dit vond ze ervan
Afbeelding

Krukjestraining (handig voor opstappen volgend jaar)
Afbeelding

Knap paard!
Afbeelding

Hups!
Afbeelding

Ze was me echt aan het uitdagen
Afbeelding

Kijk! Dr zit wat aan mn benen!
Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-10 20:04

Uh Kims, bijna!
Di: 08:55 (ik = 6.45) heen en rond 15:33 terug vanaf Rdam (ik = 18.15 in Roosendaal)
Woensdag: 06:15 heen (= 6.45), 16:30 op Breda staan (ik = 14.22)
Klinkt als: bíjna, maar toch net niet een match :Y)
Toevallig vrijdag nog een trein-dag? 6.15 geen en 16.33 in Rotterdam? Zal nie hè :P
Suc6 met je laatste loodjes +:)+ En ik duim dat je in de zomer gewoon stage kan lopen! die paar maanden schelen zo veel! Ik hou die maanden iig voor je vrij hoor ;)

Leuke foto's Bar! Wordt al een dame die Dolce!

Bij ons hadden een aantal kids ze wel geloof ik, maar daar toeteren ze niet echt op. Moeilijk voor ze + dat het geluid ook voor hen wel erg hard is. Kunnen ze zelf meestal al niet zo goed tegen. Weinig last van herrie gehad dus.
Pfft lange dag hoor zo.. 7 tot 7! Nog even en je bent lekker vrij :):) Haha en je hoort de details :+

Ook al mooi weer besteld voor zaterdag Bianz? :D (hoe meer mensen dat doen, des te groter de kans hè!) Misschien met zn allen even een zonnedans doen vrijdag? :P

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 21:04

Hmmm geen treinmatchen dus deze week voor Anne en Kims!

Ik duim ook voor goed weer :D

Vienna heeft een leuk nieuw speeltje gehad daarnet :D
Viel goed in de smaak!

Killlll!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 16:45

Hoi,
leuke foto's allemaal!!!
Thirz, als ik je nog een x zie, neem je dan mn usb stickje mee?
Mis hem soms... ;)

Nou Dizzie is gelukkig weer beter, heb haar flink bijgevoerd en veel geborsteld vanwege de losse haren en keek het effe aan, maar ze is weer de oude gelukkig, ze at dr brokjes bijna niet meer, dus dan maar weer veel zacht voer erbij, maar daar wordt ze zo dik van.

We krijgen over 3 weken een nieuw poesje erbij, die wordt van Daniël want die krijgt hij cadeau van een vriend van ons... zie dan nog maar eens nee te zeggen tegen zo'n kind....
Alleen twijfel ik nog aan de naam, want daniel mag de naam verzinnen, want hij had ook dizzie verzonnen, alleen wilt hij de andere Mr. Floppy noemen............ ???? .............snap je......