Vanochtend droog kunnen rijden, maar wat een buien vannacht! Let the sun shine!! Zo'n koude trein is niks, maar te warm ook niet in de zomer, weet nog wel dat je er dan bijna uit dreef als het propvol zat! Marieke en ik vinden dat we snel het terras eens moeten opzoeken, dus was ons plan om volgende week zaterdagavond de 19e af te spreken voor een terrasje: lekker wat drinken en kletsen. Zo rond een uur of 9? Wie gaat er mee?
Prima idee! Heb dan vrolijk de hele dag (nouja.. paar uurtjes) naast de pony's gelopen met de wijkdag, dus dan vind ik een terrasje een geweldig idee
Het staat iig al genoteerd in mijn agenda!
Maar ik ben ook voor nog een x afspreken en dan in combi met eten in pannenkoekhuis, want dat willen we ook nog graag!! Kunnen we daarna naar terras. Nou is de eerste zaterdag dat t kan wel over tijdje
namelijk 24 juli, maar zullen we deze datum dan wel alvast vastleggen?
* Collega heeft een knal oranje busje (altijd al). We zeiden al; zeg wat denk jij dat er gebeurt als Nederland snel verliest? Hoeveel denk je dat er heel blijft? Andere collega had gehoord dat de verwachting is dat er veel oranje auto's vernield gaan worden als Nederland er snel uit ligt.. Zou wel heel zot zijn!
misschien helpt dat?
Net alsof er een kudde olifanten voorbij kwam (met een hele boze olifant ertussen!) gevolgd door een boze leeuw 

Zal m'n best doen om je krabbels de volgende keer op tijd te lezen
Was wel een mooi zicht, bijna alle kids (en flink wat juffen!) oranje!
Jullie de wedstrijd kunnen kijken? flink in het oranje gekleed en getoeterd met de Vuvezuela?
Weer behoorlijk wat geklikt! Stickje ligt iig al klaar op de kast! Je roept maar gewoon als je nog wat touwen weggewerkt wil hebben
Heb t goeie weer al besteld! (en plekje gereserveerd 

Haha en je hoort de details