:D Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
:D
hihi
Sily schreef:pumbaa_nr_1 schreef:sily je bent trouwens he-le-maal top dat je mijn foon zag liggensupper bedankt !!!
smak smak:D
Geweldig is ik![]()
Samen met Melis, die is ook geweldig
MlizS schreef:Pfffoee Wat een heet weer zeg niet normaal
MlizS schreef:Pfffoee Wat een heet weer zeg niet normaal
pumbaa_nr_1 schreef:MlizS schreef:Pfffoee Wat een heet weer zeg niet normaal
helemaal mee eens!!! zit hier met raam open en fentilator aan en nog is het heet en op stal had ik het echt niet uitgehouden...
Daarna gaan we uit eten en je kon EVENTUEEL douchen.... ik wil weten wat het is!
iemand een idee?? johnvt schreef:MlizS schreef:Pfffoee Wat een heet weer zeg niet normaal
Is dinsdag dacht ik weer minder met regen en onweersbuien. HEERLIJK even loeling
JoYcE1982 schreef:Ireen, het klinkt een beetje alsof jullie gaan survivelen!!!!
Ireentjuh schreef:JoYcE1982 schreef:Ireen, het klinkt een beetje alsof jullie gaan survivelen!!!!
haha, nou daar dacht ik dus ook aan.. maar dan lijkt het me toch dat je gewoon moet douchen als je daarna uit eten wilt?![]()
Zou wel grappig zijn trouwens..
AnitaJoeri schreef:SURVIVELEN haha ik ben blij dat ik nog leef dacht joepi te verwennen met vliegendaken,singel los joepi elke keer tegen zijn benen gevolg op hol geslagen hele fietspad in rengalop abwoudse weg over mensen auto's tegengehouden nooit meer vliegendeken met rijden op, we leven nog en bedankt nog voor de gezellige bbq.Ruben vond het ook onwijs gezellie.
Hij zal flink geschrokken zijn, en jij denk ik ook wel
)