Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ga nu naar me bedje heb het onwijs koud en moet nog veel voor school doen dus even met de laptop in bed zitten opwaremen... morgen weer stage ben benieuwt wat de dag nu weer gaat brengen... kus love you ... everbody( zo schrijf je dat toch... allemaal/ iedereen)
5e Adres 
op de kleine baby alleen huilt tie nooit en dan vind ik er ook niks ook

Ik zoek ook een adresje
Of zo'n 70 minuten fietsen (jaja, ik ben sportief geweest
)
whaha ken haast niet.... Nan... weet jij waar ik zaterdag naar toe ken om te stappen....? Kim en ik gaan met ze 2e....dus nu gingen we ff verzinnen waar heen... niet met Kim D hoor maar met Kim van achter de bar
Ehm, je mag best hier komen oppassen maar lijkt me een beetje ver of niet
*Ik ben nu tot 6 uur aan het oppassen en daarna van 7 tot 9 bij nummer 39*
Nu even Emma uit bed halen anders slaapt ze vanavond niet
zo die baby is in een periode wat bij ons de puverteit heet
echt best vervelend hij bleek maar huilen maar was wel heeel erg moe! dus was wel zielig! lekker flesje gegeven en toen is tie lekker gaan slapen:D
maja we hoefde geen briefje ofzo te halen hopelijk! tenminste dat zei die in ieder geval niet! whahaha als het wel zo is gaat mijn moeder niet blij zijn!
maar eigenlijk slaat het helemaal nergens op want we waren gewoon een beetja aan het lachen enz. en een beetje naar buiten aan het kijken nou en toen moesten we ineens weg! maja ik lach er eigenlijk een beetje om!
ik heb echt niks te doen en het is best dood de laatste tijd op bokt! wel jammer! maja.. ik heb vananvond een feest van het Marnix College.. heb er best wel zin in!
die feesten zijn echt zo tof! naja dat hoop ik ten minste. de vorige keer was dat wel zo en toen was het ook in Holly! Maris weet wel wat dat is
en vast ook wel andere mensen die rotterdam een beetje kennen
maj.. sorry ik heb niet zo veel te doen dus ik oraat een beetje veel.. maja ik spreek jullie later! byee sweeties

Pff zo drie kwartier naar Schiebroek fietsen.. (oppasadres)
whaha jaa weetje het maakt me echt niet uit of ik er ben uitgestuurd.. naja wel een beetje natuurlijk want mijn moeder word altijd heel erg boos als ik er ben uit gestuurd en zelfs als ik mijn huiswerk niet heb gemaakt voor een keertj ofzo word ze gelijk f*cking boos..
maja.. jeetje das wel lang maar ja ik denk altijd maar het is voor geld!
ik doe het alleen maar voor het geld
nee maar ook voor de kids want ik vind kindere echt heel erg leuk
ik heb vandaag Anne nog gebeld en het gaat weer helemaal goed met der!
gelukkig maar! succes met oppassen lieverd! dikke kus 
't Is lekker weer.. en de buitenbak is af..
Marnix was leuk maar ik heb nu koppijn als de mallen en me voeten zijn gekneust volgens mij want ik heb de hele avond op super hoge hakken gelopen
en vanavond en ik de premiere van me zus dus dan lig ik ook pas om drie uur weer in me bed.. en morgen ook want dan speelt de andere kast zijn eerste voorstelling.. dus dit word een lang en kwellend weekend
nee maar wel leuk hoor.. ik moet dus wel vandaag om vier uur al weg
dus ik kan niet in jullie les meerijden helaas.. dat vind ik wel heel erg jammer en jij volgende keer niet
nou nou..
maar ik heb wel weer zin in hoor.. dikke kus..
Springen gister was errug leuk