ponykamp het fjordenpaard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tivara

Re: ponykamp het fjordenpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 22:34

Vanaf school naar Arnhem centraal dan, en vanaf Zetten-Andelst naar huis is het 10 minuten fietsen Knipoog

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 22:46

ik was ook zeik nat kwam als een verzopen kat aan op de manege heb me regenbroek en alles zo op bij de kachel gepleurt snel om kleden ( kwam meteen uit school) spijkerbroek ook bij de kachel en gaan met die bannaan Knipoog ga nu naar me bedje heb het onwijs koud en moet nog veel voor school doen dus even met de laptop in bed zitten opwaremen... morgen weer stage ben benieuwt wat de dag nu weer gaat brengen... kus love you ... everbody( zo schrijf je dat toch... allemaal/ iedereen)

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 15:21

10 Minuten lopen?! Bloos!

Belde net iemand of ik morgen van 2 tot 6 kon oppassen Cool 5e Adres Haha!
Al zou ik morgen wiskunde doen met 2 vriendinnen.. Ach, doe ik thuis wel (of niet) Schijnheilig

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 17:09

Maris waar haal je de tijd vandaan voor 5 oppasadressen Wow!

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 17:35

Ik heb weinig tot geen huiswerk/toetsen Haha!

Eeef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 19:55

heee allemaal ik ga nu oppassen Haha! op de kleine baby alleen huilt tie nooit en dan vind ik er ook niks ook Tong uitsteken Boos!

maja moet gaan kuskus!

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 20:02

Ruilen Maris Haha! Ik zoek ook een adresje Ja Knipoog

Yup, 10 minuten van huis naar het station fietsen, 20 minuten met de trein, 10 minuten lopen vanaf het station naar school Ja Of zo'n 70 minuten fietsen (jaja, ik ben sportief geweest Ja )

Tivara liep heeerlijk Haha!

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:36

zo zo Kiek...
ja idd Mariss waar haal je de tijd vandaan... ik heb ook weinig tot geen huiswerk( nou heb het wel maar maak het niet) en ook al maak ik geen huiswerk.... ik heb echt geen tijd meer over....niet eens voor 1 oppas aderes... maar ja nou ben ik ook bijna 7 dagen perweek op de manege...ben egt zoon pennykindje wat de hele dag hangt op de manege Tong uitsteken

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:46

Ik moet mijn huiswerk wel maken, ze controleren erg streng..

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:51

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-07 22:59

bennik ook weer!

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 10:46

gezellig... whahah heb je de films al gekeken Tong uitsteken whaha ken haast niet.... Nan... weet jij waar ik zaterdag naar toe ken om te stappen....? Kim en ik gaan met ze 2e....dus nu gingen we ff verzinnen waar heen... niet met Kim D hoor maar met Kim van achter de bar Tong uitsteken

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 11:03

heeyheey!
Ik heb overal spierpijn! geen idee waarvan!
Noujaa, ik wil iets zeggen amar ik weet dus eventjes niet meer wat. Tong uitsteken

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 11:43

nou dan moet je dat maar even over nadenken... dan horen we het wel.... whahah ga nu naar me stage... ga koken met een client en dan samen eeten whaha egt gezellig... latersss

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-07 12:27

martiiiiiiiieeen!! jij kan niet stappen! jij heb feest van je tweede papa en mama!

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 16:03

Gewéldig Kiek Haha! Ehm, je mag best hier komen oppassen maar lijkt me een beetje ver of niet Tong uitsteken *Ik ben nu tot 6 uur aan het oppassen en daarna van 7 tot 9 bij nummer 39* Schijnheilig Nu even Emma uit bed halen anders slaapt ze vanavond niet Doei, doei

Eeef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 20:54

Zoo!! gisteren ook weer ff lekker tien euro verdient :d ik word nog rijk joh whaha Knipoog zo die baby is in een periode wat bij ons de puverteit heet Tong uitsteken echt best vervelend hij bleek maar huilen maar was wel heeel erg moe! dus was wel zielig! lekker flesje gegeven en toen is tie lekker gaan slapen:D

Eeef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 14:38

Heee allemaal! ik zit nu op school ff in de mediatheek! ik heb eigenlijk les maar ik en een vriednin waren onwijs melig dus moesten we eruit Boos! maja we hoefde geen briefje ofzo te halen hopelijk! tenminste dat zei die in ieder geval niet! whahaha als het wel zo is gaat mijn moeder niet blij zijn! Tong uitsteken maar eigenlijk slaat het helemaal nergens op want we waren gewoon een beetja aan het lachen enz. en een beetje naar buiten aan het kijken nou en toen moesten we ineens weg! maja ik lach er eigenlijk een beetje om! Tong uitsteken ik heb echt niks te doen en het is best dood de laatste tijd op bokt! wel jammer! maja.. ik heb vananvond een feest van het Marnix College.. heb er best wel zin in! Haha! die feesten zijn echt zo tof! naja dat hoop ik ten minste. de vorige keer was dat wel zo en toen was het ook in Holly! Maris weet wel wat dat is Haha! en vast ook wel andere mensen die rotterdam een beetje kennen Tong uitsteken maj.. sorry ik heb niet zo veel te doen dus ik oraat een beetje veel.. maja ik spreek jullie later! byee sweeties Haha! Tong uitsteken

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 18:24

Zou eigenlijk ook gaan vanaaf, Eef, maar ben f. moe en moet zo tot tien uur oppassen Gaaaap
Ik ben er vandaag ook ' uitgestuurd ' omdat ik m'n schrift Engels literatuur niet bij me had, maar gelukkig hoefde ik niet na te blijven Lachen Pff zo drie kwartier naar Schiebroek fietsen.. (oppasadres)

Eeef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 19:11

Oooh jammer dat je vanavond niet gaat! was wel heel erg leuk geweest! Lachen whaha jaa weetje het maakt me echt niet uit of ik er ben uitgestuurd.. naja wel een beetje natuurlijk want mijn moeder word altijd heel erg boos als ik er ben uit gestuurd en zelfs als ik mijn huiswerk niet heb gemaakt voor een keertj ofzo word ze gelijk f*cking boos.. Tong uitsteken maja.. jeetje das wel lang maar ja ik denk altijd maar het is voor geld! Tong uitsteken ik doe het alleen maar voor het geld Knipoog nee maar ook voor de kids want ik vind kindere echt heel erg leuk Haha! ik heb vandaag Anne nog gebeld en het gaat weer helemaal goed met der! Haha! gelukkig maar! succes met oppassen lieverd! dikke kus

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 07:19

dat weet ik Nan... maar we gaan nu niet stappen we gaan nu wat drinken met diaan ook... omdat ik nog geen 18 ben kom ik niet in de kroegen waar hun heen willen... dus nu gaan we wat drinken... waarschijnlijk kom ik of daarna of daarvoor naar de verjaardag en anders daarna en daarvoor Knipoog
maar dit hadden Kim en ik ook al vet lang geleden afgesproken...

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 11:50

Ik belde d'r vanochtend en gelukkig is ze weer totally fine, Eef Haha! 't Is lekker weer.. en de buitenbak is af.. Haha!

Eeef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 13:42

ja, dat zei ze ook tegen mij dat alles weer goed ging gelukkig Haha! Marnix was leuk maar ik heb nu koppijn als de mallen en me voeten zijn gekneust volgens mij want ik heb de hele avond op super hoge hakken gelopen Tong uitsteken en vanavond en ik de premiere van me zus dus dan lig ik ook pas om drie uur weer in me bed.. en morgen ook want dan speelt de andere kast zijn eerste voorstelling.. dus dit word een lang en kwellend weekend Tong uitsteken nee maar wel leuk hoor.. ik moet dus wel vandaag om vier uur al weg Boos! dus ik kan niet in jullie les meerijden helaas.. dat vind ik wel heel erg jammer en jij volgende keer niet Boos! nou nou.. Knipoog maar ik heb wel weer zin in hoor.. dikke kus..

zie je zo (K)

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 10:13

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 16:45

Whaha Huilen van het lachen

Ja ik sms Anne van de week of ik om 16.00 ff kan rijden, ofzo, Eef Knipoog Springen gister was errug leuk Ja