Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Britt_Sisi schreef:miejmoon schreef:Nouja, dat is vaak wel het probleem, dat mensen denken ik heb het koud, o dan moeten mijn paard een deken op. Mensen denken te veel dat hun paard het zelfde voelt. Die humaniseren het paard te veel
ja maa rdaarom zeg ik als je nu al een 300 erop hebt liggen is het niet slim voor als het echt koud is..
dan kan die namenlijk niet meer zn haren omhoog zeggen, tenzij ze geschoren zijn, dan zou ik er wel een 300 opleggen ja
_Lucy schreef:nouja ook wel leuke uitdaging toch?
om m uiteindelijk wel goed in de gallop te krijgen enzo
_Linn_ schreef:Omg die Ankje klopt egt niet hoor. Pfff wat een paard. Zo scheef als een banaan, dus als ik naar links wil gaat dat met een paard dat naar rechts gebogen is. Ik heb totaal uiteindelijk 5 sprongen gegaloppeerd ofzo... Moet ik hard gaan draven en tikken geven (niet de goede manier i know....) Maar das erg vermoeiend. Dus hoef er egt niet wekelijks op...Linda zei: we wisselen wel af...
_Linn_ schreef:Ja het is goed om een x wat anders te hebben, maar voor 1x....of af en toe. Want je kan er niks mee (nu dan) en het word al snel irritant.