Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lekkaahhh!!! 
Nu WB nog ff doen
Broccoli schreef:Hahahaha hoe weet je dat? Zei hij dat?
i'm kiddingAnnie_ schreef:Ik ben ook allergische er voor en vooral op me benen worden erg mega groot paste vorig jaar me laarzen daar door niet meer

! Heel veel succes en jij ook nadien! Komt vast en zeker goed! 
Liisette_ schreef:Hallo,
Even een update, mijn stage zit er eindelijk op! Dus ik heb gelukkig weer wat vrije tijd!
Ayla, de border collie hebben wij dinsdag naar het asiel gebracht.. Ze viel bij mijn moeder uit naar kinderen... En een border moet de aandacht krijgen die hij/zij verdient en dat konden wij haar niet aanbieden.
Voor de rest, ben ik nu onderweg naar DISNEY LAND PARIJS met school! Dus ik spreek jullie zaterdag weer!
Toedelsss xxx
! Vet cool zeg! Wel verslagje plaatsen he!
,
, wel jammer van je hondje .
' een maand later ik zat op paard rijden ' Daarna was het mag ik een paard verzorgen nee want dan zou ik geen tijd meer hebben voor school 'die zelfde avond nog bij een verzorgpaard wezen kijken en toen mocht ik het toch doen :p'
? Zoiets zie je toch of je vraagt het aan iemand met verstand, of zeg ik nu iets raars
esiebessie schreef:Romana01 schreef:Esprit is echt zo schattig als ze flemt![]()
Trouwens Smee'tje. Ik was met Tirsa aan de telefoon, toen Jiska belde. Ze denken (o.a. Jiska's zus) dat Robin kreupel is..
hahaha, Spriet is gewoon schattig.
Nou, het zou me niets verbazen. Hij liep gisteren achter echt niet goed!