Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Degenen met een kwade dronk had ik het liefst met m'n zweep bewerkt, wat een rotvolk is dat.
Maar ja, gelukkig wogen die paar kwade drinkers niet op tegen de vele vrolijke drinkers!

. Het duurde even voordat we klaar waren, want elke keer schoten we gigantisch in een lachstuip. En natuurlijk kon hij het niet laten om af en toe van die gekke bekken te trekken, geweldig!
Zelfs Dennis kreeg kramp in zijn buik van het lachen om ons gegiechel en gegier. Het was in ieder geval een super gezellig "afscheid"!
Shenavallie schreef:Vanmorgen hebben Wes en ik in een deuk gelegen: we gingen voor elke dag dat hij weg zou zijn (3 weken vakantie met mijn ouders) elkaar 4 kusjes geven. Dat werden er dus 84. Daarnaast moesten er ook de nodige knuffels gegeven worden, maar daar ben ik de tel van kwijt geraakt. Omdat we elkaar wel meer dan 4 kusjes op een dag geven, besloot Wesley om het af te ronden op 100 stuks "En eentje toe". Het duurde even voordat we klaar waren, want elke keer schoten we gigantisch in een lachstuip. En natuurlijk kon hij het niet laten om af en toe van die gekke bekken te trekken, geweldig!
Zelfs Dennis kreeg kramp in zijn buik van het lachen om ons gegiechel en gegier. Het was in ieder geval een super gezellig "afscheid"!
![]()
ATE schreef:liquita ik zag je vanmorgen op hyves om 6 uur hahahahahahh
ja hoor ate staat nog lekker hij kwam wel vanuit achter het land ff broodje halen lief he
ijzers zaten er ook nog onder en tyson liep gezellig met hem mee
. Dus ben ik er maar uit gegaan, ben er om half 7 toch nog even ingegaan
.