Wij hebben gisteren meegereden in de springles! Ging echt super goed! Eerst een tijd dressuurles gehad, had ik heel veel aan, toen zijn we gaan springen, in uitje enzo! Cliche deed het echt onwijs goed! Vond hem heel fijn les geven, hij pikt je er echt even uit en concentreerd zich dan op jou en dat wisselt hij af... Volgende week weer!
Ik moet ook eens nieuwe foto's maken van het grut hier. Er is inmiddels een shetlandveulie bij, Edje Het is meer een Eppo Valk hengstje, en hij is zooooo stoer
fiona2005
Geplaatst: 26-05-11 14:20
Liesje89 schreef:
Ah, wat lief
Ik moet ook eens nieuwe foto's maken van het grut hier. Er is inmiddels een shetlandveulie bij, Edje Het is meer een Eppo Valk hengstje, en hij is zooooo stoer
Mijn hengstje zou gisteren gecastreerd worden, maar op het laatste moment zei de DA af omdat het te slecht weer zou worden deze week Toen mr wat foto's gemaakt van Sammy en Bink!
Nouuuuww dat valt echt mee hoor!!! Had een hoofdstel gekocht, maat minishet, paste die geeneens!! Veeeeeeel te groot! Hij heeft gwn een redelijk lang koppie...
loveseben
Geplaatst: 27-05-11 17:53
Liesje89 schreef:
Ah, wat lief
Laat Marina dat maar niet horen Die is gek op valkjes