[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nataschamarc

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:29

wil, sterkte morgen in het ziekenhuis.
beterschap.
fijn dat je lieve verzogster en zorger heb voor je paardjes.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:41

zo natas heb je zo de nieuwe pagina te pakken :D

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:45

zo ben dr ook weereens :P
eens ff checken wat ik moet terugkijken :P

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:48

ja zag het.
hier gaat alles goed met de paardjes

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:49

ben d rmaar ff gauw doorheen geraast..
kwordt nu al gek van al die sneeuw !! :(
morgen is alles hopelijk weer weg zodat ik misschien ff met amber kan rijden als de bak niet te nat is :(
Maar dat zal dr wel weer niet inzitten..
kgaat dr binnekort ff bij fitnisse want deze winter gaat weerniks worden voel ik alweer..
maar de vetjes komen dr nu inmiddels wel beetje bij :( dus daar gaan we maar even wat aan doen :P
Net op school geweest en nu is t lekker tijd voor bed want morgen vertrek ik maar even een half uurtje eerder wantdat wordt drama natuurlijk..
dinsdag is altijd al drama.. laat staan met di tweer :(
dag allemaalll !!!!

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:59

goede avond!!
Wat een verschrikking dit weer, heb vanavond wannadoo ( en wyssie ) binnen gehouden.
Hij is best fris en met die sneeuw ondergrond lijkt me dat niet handig. Voer door twee gedeelt...

Sterkte wil met je rug!!!

Slaap lekker allemaal!

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 00:32

Halloa! :wave:

En slaap lekker, heb de sneeuw weer overleefd... :) Snel weg was goed te doen, wijk iets minder, maar ja met aangepaste snelheid ging alles prima.. :P Jet ik heb ook geen winterbanden, heb ze wel aangeprezen bij een patiënt van me, voor de rollator, misschien een idee voor het beste idee van NL.. ;)

Kaar is het gelukt??? Heb niks meer gehoord over het mandje..??? Hoe is het met poezel?? :)

Wilma succes met je rug.....

Wilde nog wel gaan rijden met Lay morgen.... ;(

En hebben jullie hem al gezien????? Nieuwe smiley!!!!
:brr:

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 04:05

Jeetje Wil sterkte met je rug en wel voorzichtig blijven doen hoor

Ik met een nieuwe mand met Rocky en een dikke slaapzak erover heen, in een hele grote boodschappentas voor de kou, in de sneeuw, op de fiets naar de dierenarts (is maar een klein stukje naar de dierenarts) en ik dacht echt dat ik voor een darmprobleem kwam maar dit had ik niet verwacht. Ik dacht echt dat ik met een dosis antibiotica weer naar huis zou gaan met hem. De dierenarts heeft goed gevoeld en de assistente ook, heb nog om een foto gevraagd, kon wel maar dan moest ik vandaag terug komen. Eind conclusie was, darmkanker, binnen in zijn darmen! Daarom heb ik het zelf over het hoofd gezien dat hij kanker had, heb nooit bultjes kunnen voelen. Binnen een paar dagen zo vreselijk vermagerd. Mocht Rocky nog meenemen naar huis met hele zware pijnstilling zodat ik nog rustig afscheid van hem kon nemen na 15 jaar. Hier heb ik niet voor gekozen. Rocky heeft een spuitje gekregen in zijn buik en nog voordat de naald eruit was viel hij neer als een vaatdoek en binnen 20 seconden was hij dood.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 07:54

Wat droevig, Karin! En zo onverwachts, maar je bent een goede dierenmoeder, je hebt voor een snel einde gekozen. Sterkte!

Nou, zo erg is het niet hoor, 2 cm sneeuw, je kon nog gewoon fietsen en de paarden zijn gewoon naar buiten gegaan bij ons, allemaal!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 07:55

kaar jeetje zeg arme rocky sterkte zeg met het verlies

horsiiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 07:59

Karin, heel veel sterkte met het verlies van je kat.

Wilma, succes in het ziekenhuis.

Vanmorgen twee keer gevallen in 5 minuten met de brommer, terwijl ik erg voorzichtig reed. Was toch wel erg glad.
Nu erg last van me linkerbeen(kan er bijna niet op staan, zat klem onder mn brommer) en koppijn, ook is mijn linkerarm stijf en is mijn linkerrem afgebroken.. en verder heb ik niet gekeken :P
Dus ziekgemeld op werk want daar loop ej de hele dag of je staat achter de kassa(kan niet zitten) om een dagje rustig in bed te liggen(ga zo me bed in want been doet echt zeer) gaan ze op het werk zeuren dat ik em ziek meld want het is december dus drukke maand, ja hallo als ik nu ga werken heb ik de rest van de week teveel last en zit ik langer thuis.
Stom werk, wordt er gek van.
Dit werk is echt niets voor mij.

Peeps rent gewoon door de bevroren paddock heen, alle paarden rennen voorzichtig en peeps rent gewoon zoals altijd :P alleen bokt ze niet meer wat ze normaal wel doet. Datis een beetje te zwaar met der dikke buik :P

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 09:19

Jetta schreef:
Wat droevig, Karin! En zo onverwachts, maar je bent een goede dierenmoeder, je hebt voor een snel einde gekozen. Sterkte!

Rocky heeft mij 15 liefdevolle jaren gegeven en daar wil ik geen dag voor terug van hem met pijn, zodat ik afscheid van hem kan nemen? Nee, dat gebeurd niet. Helaas kon ik hem niet meer in mijn armen nemen voordat hij stierf, het ging te snel maar voor hem veel beter.

Voorzichtig zijn hoor met jezelf en die gekke paarden hebben niets van de sneeuw hahaa, laat Peepsje maar gewoon lekker gek doen hoor.

Scooter is toch gevaarlijker met dit weer dan een fiets, ben vanmorgen ook gewoon gaan fietsen maar sommige stukken waren toch ook wel glad

MarlisJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 09:31

He wat naar van je kat karin. Verstandig dat je voor je beest heb gekozen ipv voor jezelf.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 09:42

met zulk weer ga ik ook meestal op de fiet met die scooter vindt ik ut veel enger, en erge stukken loop ik met de fiets

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 09:43

guten morgen.

Hoop dat het meevalt na de valpartij,dagje rust kan dan geen kwaad zou ik zo zeggen.

Kaar wat ontzettend vervelend,maar wat heb je in mijn ogen een goede en dappere keuze gemaakt.Toch heel veel sterkte met dit verlies,waar je veel verdriet van zult hebben.

Is he glad bij jullie doordat natte weg is opgevroren?
Hier wederom sneeuw,sneeuw en nog eens sneeuw. :(
Kan ik weer gaan sneeuwschuiven straks.Pffffff
Ook nog -3 dus Anietje haar dag kan niet meer stuk,maar niet heus.

MarlisJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 09:50

AnitaJoeri schreef:
guten morgen.

Hoop dat het meevalt na de valpartij,dagje rust kan dan geen kwaad zou ik zo zeggen.

Kaar wat ontzettend vervelend,maar wat heb je in mijn ogen een goede en dappere keuze gemaakt.Toch heel veel sterkte met dit verlies,waar je veel verdriet van zult hebben.

Is he glad bij jullie doordat natte weg is opgevroren?
Hier wederom sneeuw,sneeuw en nog eens sneeuw. :(
Kan ik weer gaan sneeuwschuiven straks.Pffffff
Ook nog -3 dus Anietje haar dag kan niet meer stuk,maar niet heus.

Sommige stukken op de wegen waar niet gestrooid is/sneeuw weggehaald zijn idd plekken opgevroren hier.
Drukke dag dus, succes.

MarlisJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 09:53

Wil sterkte in het ZH vandaag.
Ik mag donderdag, maar niet voor wat ernstigs gelukkig. Weer is een kijk afsprsaak bij de chirurg voor me vinger kijken of ze er nog wat aan kunnen doen. Hij is al drie kee rgeopereerd en de laatste keer zei die dat dat waarschijnlijk niet nog een keer kon dus ben benieuwd. Broertjelief heeft paar jaar geleden de deur dicht gegooid van de buitendeur met me vingers er tussen. Gevolg gebroken middelvinger, maar ze hadden toen ik behandeld werd in het zh niet naar de foto's gekeken dus er niks aan gedaan. Toen is die gaan groeien en ziet er niet uit, ook vaak tijden dat die ontstoken is. Nu niet dat is wel rot wantelke keer duurt het als je belt voor afspraak 2 weken en als ik bel is die super ontstoke en dan moet ik erheen valt het wel mee.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 10:08

Wil had ff over je bericht heengelezen.Succes in het ziekenhuis en strekte ermee

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 11:17

Sommige stukken zijn idd al glad aan het worden

Succes in het ziekenhuis Marlis, vingers tussen de deur is idd niet erg grappig en behoorlijk pijnlijk. Wel heel raar dat ze toendertijd niet naar de foto's hebben gekeken.......

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 11:34

Jeetje Kaar, das schikken! :(:) Arme Rocky... Sterkte met het verlies van kat-lief.....

Ga maar is naar stal.... Eef heeft paardjes buiten gezet... Ga der ff afwisselen ;)
Geloof alleen niet dat ik weg mag van poes, komt pontivicaal op mij liggen haha

:wave:

MarlisJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 11:44

spettertjuh schreef:
Sommige stukken zijn idd al glad aan het worden

Succes in het ziekenhuis Marlis, vingers tussen de deur is idd niet erg grappig en behoorlijk pijnlijk. Wel heel raar dat ze toendertijd niet naar de foto's hebben gekeken.......

Ja ongeluk had ik. Die chiruth is er gelukkig ook niet meer. Toen me ma geopereerd moest worden aan der knokkels op de voeten wou die haar rechterbeen er af halen :(:)

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 11:47

Ben je lekker mee.. :P Maar ja nu hebben ze mooie cheklijsten... Zag laatst op het nieuws(2weken geleden ofzo) Dat het UMC bezig was met checklisten invoeren en dat dat nu landelijk moet, wel grapig dat wij daar al half september mee begonnen zijn :=

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 12:06

1

AnitaJoeri

2

AnitaJoeri

3