Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dus daar gaan we maar even wat aan doen 

Snel weg was goed te doen, wijk iets minder, maar ja met aangepaste snelheid ging alles prima..
Jet ik heb ook geen winterbanden, heb ze wel aangeprezen bij een patiënt van me, voor de rollator, misschien een idee voor het beste idee van NL.. 

alleen bokt ze niet meer wat ze normaal wel doet. Datis een beetje te zwaar met der dikke buik
Jetta schreef:Wat droevig, Karin! En zo onverwachts, maar je bent een goede dierenmoeder, je hebt voor een snel einde gekozen. Sterkte!
AnitaJoeri schreef:guten morgen.
Hoop dat het meevalt na de valpartij,dagje rust kan dan geen kwaad zou ik zo zeggen.
Kaar wat ontzettend vervelend,maar wat heb je in mijn ogen een goede en dappere keuze gemaakt.Toch heel veel sterkte met dit verlies,waar je veel verdriet van zult hebben.
Is he glad bij jullie doordat natte weg is opgevroren?
Hier wederom sneeuw,sneeuw en nog eens sneeuw.![]()
Kan ik weer gaan sneeuwschuiven straks.Pffffff
Ook nog -3 dus Anietje haar dag kan niet meer stuk,maar niet heus.
spettertjuh schreef:Sommige stukken zijn idd al glad aan het worden
Succes in het ziekenhuis Marlis, vingers tussen de deur is idd niet erg grappig en behoorlijk pijnlijk. Wel heel raar dat ze toendertijd niet naar de foto's hebben gekeken.......
Maar ja nu hebben ze mooie cheklijsten... Zag laatst op het nieuws(2weken geleden ofzo) Dat het UMC bezig was met checklisten invoeren en dat dat nu landelijk moet, wel grapig dat wij daar al half september mee begonnen zijn