What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 10:26

Zeilen is onwijs gaaf vooral al het lekker hard gaat, lekker die wind. de sensatie. Vond het alleen nooit wat om naar de wc te gaan op een boot tijdens het zeilen.
Heb nu al jaren niet meer gezeild

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 10:29

Heb gisteren de sensatie maar gezocht op de kermis (in Alkmaar), in de powerbreak. wil zo'n ding thuis hebben. Vond het heerlijk. Heb vroeger nooit ergens last van gehad maar na mijn zwangerschappen vond mijn lijf die atracties niet meer zo leuk, ben ook jaren niet meer in van de dingen geweest (ja wel met Rowan in de kinderatracties die niet zo hard gaan en waarbij ikmijn benen in mijn nek moet leggen).
Maar kan er dus weer helemaal tegen.....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 10:32

Hadden voordat we de kermis overgingen (was met de collega van raad het plaatje (zie een paar Veldt topics terug)) uit eten geweest bij het Thaise restaurant van een andere collega en zijn vriend. Heb zo fantastisch lekker gegeten, kan die tent iedereen aanraden (Khunchai op de Ridderstraat in Alkmaar)

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 10:33

winnitou schreef:
Heb gisteren de sensatie maar gezocht op de kermis (in Alkmaar), in de powerbreak. wil zo'n ding thuis hebben. Vond het heerlijk. Heb vroeger nooit ergens last van gehad maar na mijn zwangerschappen vond mijn lijf die atracties niet meer zo leuk, ben ook jaren niet meer in van de dingen geweest (ja wel met Rowan in de kinderatracties die niet zo hard gaan en waarbij ikmijn benen in mijn nek moet leggen).

Wat een mazzel! Helaas na de kinderen word ik zo misselijk als ik in zoiets inga. Ik vond het altijd geweldig.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 10:39

Vervelend voor Maisie en voor jou natuurlijk Shen. Voor Mary zijn we toen naar Utrecht geweest, het is prettig dat we gelijk hoorden wat er aan de hand was en het viel allemaal mee. We kregen toen korting omdat we met een student meewaren. Maar dan nog viel de prijs mee, als je bedenkt dat Mary in 7 jaar nog nooit wat heeft gehad! Wij hebben haar niet verzekerd, maar dat geld hebben we er al uit.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 10:39

winnitou schreef:
Hadden voordat we de kermis overgingen (was met de collega van raad het plaatje (zie een paar Veldt topics terug)) uit eten geweest bij het Thaise restaurant van een andere collega en zijn vriend. Heb zo fantastisch lekker gegeten, kan die tent iedereen aanraden (Khunchai op de Ridderstraat in Alkmaar)

Leuk, is het wat?????????????

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 11:32

Tytje schreef:
winnitou schreef:

Wat een mazzel! Helaas na de kinderen word ik zo misselijk als ik in zoiets inga. Ik vond het altijd geweldig.

dat heb ik ook gehad maar nu ging het prima (zelfs met het thaise eten in mijn maag), had nog wel vaker erin gewild. Denk dat ik er een voor mijn verjaardag vraag...

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 11:33

Tytje schreef:
Vervelend voor Maisie en voor jou natuurlijk Shen. Voor Mary zijn we toen naar Utrecht geweest, het is prettig dat we gelijk hoorden wat er aan de hand was en het viel allemaal mee. We kregen toen korting omdat we met een student meewaren. Maar dan nog viel de prijs mee, als je bedenkt dat Mary in 7 jaar nog nooit wat heeft gehad! Wij hebben haar niet verzekerd, maar dat geld hebben we er al uit.

en zo wie zo moet je gewoon om korting vragen, nee heb je , ja kun je krijgen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 12:03

zondag komt Rowan weer thuis, waar ik heel blij om ben. Zal wel even wennen zijn om mijn vrijheden van afgelopen week weer in te boeten. gaan maar weer in het gareel, school/werken, trainen (snorkelen en voetbal), wedstrijden (beginnen zaterdag meteen met een toernooi). Moet maar proberen het vakantiegevoel er een beetje in te houden.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 12:08

schiet niet op zoals ik had gewild met de dingen die ik nog had willen doen vandaag. Nu maar even een trap onder de kont en doorgaan, heb nu mijn handen nog vrij.
straks ook meteen de boormachine mee naar boven nemen. dan ligt ie er vast voor het geval ik zin heb om de boorklusjes te doen (meestal is dat 's avonds als het bedtijd is, dus komt het er niet van.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 12:09

wil ook nog even naar de Hema/blokker, en dat kost ook tijd.

winnitou

en wil nog een pan gehaktballen maken

winnitou

gelukkig dat ik vanavond niet de deur uit hoef (wil niet zeggen dat ik niet de deur uit ga)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 12:10

tot laters!

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 13:27

ben benieuwd chen.
sterkte.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 13:29

haha. marijke heft vandaag op moon gereden.
was niet de bedoeling dat ze ging draven maar moon ging vanzelf in draf.
ging erg goed.
lekker eens wat anders voor dr.
het opstappen was alleen weer erg spannend. moon maakte er helemaal eeen wild geluid bij ahha.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-10 14:35

Hi Mntj, hoe is het met je knie? Ben je al in het ziekenhuis geweest? Dacht dat je gisteren moest, toch? Lekker dat Marijke op Moon rijdt en dat het goed gaat.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 14:44

winnitou schreef:
schiet niet op zoals ik had gewild met de dingen die ik nog had willen doen vandaag. Nu maar even een trap onder de kont en doorgaan, heb nu mijn handen nog vrij.
straks ook meteen de boormachine mee naar boven nemen. dan ligt ie er vast voor het geval ik zin heb om de boorklusjes te doen (meestal is dat 's avonds als het bedtijd is, dus komt het er niet van.

En wat dacht je van even helemaal lekker niks doen, de boel de boel te laten ;) ? Er vallen tenslotte geen doden als het niet direct gebeurd? :D

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-10 14:51

Ik ben opweg naar Liquita, dus weer ff tijd voor Bokt met m'n foon. Het werd nu echt tijd om te gaan, het was alweer veel te lang geleden. Ik ben benieuwd hoe ze erbij staat. Klinkt misschien raar maar ik vind het toch altijd weer erg spannend.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-10 16:20

Nou...Liquita ziet er prima uit hoor! Haar manen zijn heel lang geworden wat ik niet zo heel geweldig vind staan. Maargoed, ik laat het toch lekker zo. Lekker tegen de vliegen denk ik zo. Ze loopt nog prima en heb haar rug even getest en er kwam geen enkele reactie. Terwijl ze vorig jaar bij zo'n aanraking bijna door haar hoeven zakte. Ik heb nu weer zo'n blij gevoel! Ze is zo ontzettend rustig, loopt gewoon met me mee als ik haar van het land haal. Als ik haar weer terug breng naar het land, dan gaat ze er ook meteen weer vaandoor naar haar vriendinnetjes.
Daar ben ik dan ook weer blij om, ze is daar gewoon thuis. Ik zei al tegen Erik dat ze zo nog wel 10 jaar mee gaat. Wat ik hoop natuurlijk! Echt SUPER, ben zo blij dat ik dit voor haar heb kunnen doen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-10 16:25

Hahaha...ik lees net mijn berichtje terug en zie dat ik wel heel vaak zeg dat ik blij ben!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 17:45

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

En wat dacht je van even helemaal lekker niks doen, de boel de boel te laten ;) ? Er vallen tenslotte geen doden als het niet direct gebeurd? :D

Sommige dingen wil ik al zolang en dat gebeurd dan niet en nu heb ik even mijn handen vrij om de dingen op te hangen.
Heb net bakken voor het balkon gekocht met plantje. Meteen voor elkaar gemaakt. Kan ik als ik ze water geef meteen de benedenbuurman en zijn bezoek een douche geven, oh sorry schoot even uit

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 17:51

LIQUITA schreef:
Hahaha...ik lees net mijn berichtje terug en zie dat ik wel heel vaak zeg dat ik blij ben!

Blij vervangen door een van de volgende synoniemen:
Gelukkig of Opgelucht of Opgetogen of Tevreden of Vergenoegd of Verheugd

Je bent gewoon een heel blij mens

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 17:59

ben blij hahahahah te lezen dat liquita het zo goed heeft en ook blij hahaha dat jij weer blij bent liquita zo goed gaat
ga je lekker blij hahahha op vakantie

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-10 18:48

winnitou schreef:
LIQUITA schreef:

Blij vervangen door een van de volgende synoniemen:
Gelukkig of Opgelucht of Opgetogen of Tevreden of Vergenoegd of Verheugd

Je bent gewoon een heel blij mens
Jaaah, inderdaad!!! +:)+ +:)+