Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
winnitou schreef:Heb gisteren de sensatie maar gezocht op de kermis (in Alkmaar), in de powerbreak. wil zo'n ding thuis hebben. Vond het heerlijk. Heb vroeger nooit ergens last van gehad maar na mijn zwangerschappen vond mijn lijf die atracties niet meer zo leuk, ben ook jaren niet meer in van de dingen geweest (ja wel met Rowan in de kinderatracties die niet zo hard gaan en waarbij ikmijn benen in mijn nek moet leggen).
Maar kan er dus weer helemaal tegen.....
winnitou schreef:Hadden voordat we de kermis overgingen (was met de collega van raad het plaatje (zie een paar Veldt topics terug)) uit eten geweest bij het Thaise restaurant van een andere collega en zijn vriend. Heb zo fantastisch lekker gegeten, kan die tent iedereen aanraden (Khunchai op de Ridderstraat in Alkmaar)
Tytje schreef:winnitou schreef:Heb gisteren de sensatie maar gezocht op de kermis (in Alkmaar), in de powerbreak. wil zo'n ding thuis hebben. Vond het heerlijk. Heb vroeger nooit ergens last van gehad maar na mijn zwangerschappen vond mijn lijf die atracties niet meer zo leuk, ben ook jaren niet meer in van de dingen geweest (ja wel met Rowan in de kinderatracties die niet zo hard gaan en waarbij ikmijn benen in mijn nek moet leggen).
Maar kan er dus weer helemaal tegen.....
Wat een mazzel! Helaas na de kinderen word ik zo misselijk als ik in zoiets inga. Ik vond het altijd geweldig.
Tytje schreef:Vervelend voor Maisie en voor jou natuurlijk Shen. Voor Mary zijn we toen naar Utrecht geweest, het is prettig dat we gelijk hoorden wat er aan de hand was en het viel allemaal mee. We kregen toen korting omdat we met een student meewaren. Maar dan nog viel de prijs mee, als je bedenkt dat Mary in 7 jaar nog nooit wat heeft gehad! Wij hebben haar niet verzekerd, maar dat geld hebben we er al uit.
winnitou schreef:schiet niet op zoals ik had gewild met de dingen die ik nog had willen doen vandaag. Nu maar even een trap onder de kont en doorgaan, heb nu mijn handen nog vrij.
straks ook meteen de boormachine mee naar boven nemen. dan ligt ie er vast voor het geval ik zin heb om de boorklusjes te doen (meestal is dat 's avonds als het bedtijd is, dus komt het er niet van.
? Er vallen tenslotte geen doden als het niet direct gebeurd?
Shenavallie schreef:winnitou schreef:schiet niet op zoals ik had gewild met de dingen die ik nog had willen doen vandaag. Nu maar even een trap onder de kont en doorgaan, heb nu mijn handen nog vrij.
straks ook meteen de boormachine mee naar boven nemen. dan ligt ie er vast voor het geval ik zin heb om de boorklusjes te doen (meestal is dat 's avonds als het bedtijd is, dus komt het er niet van.
En wat dacht je van even helemaal lekker niks doen, de boel de boel te laten? Er vallen tenslotte geen doden als het niet direct gebeurd?