Hoe gaat het met de dames op het Kabel?
Missen jullie de binnenbak al s'avonds in het donker of zijn jullie al niet anders gewend?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Rijkie_ schreef:Hey Belin
Missen jullie de binnenbak al s'avonds in het donker of zijn jullie al niet anders gewend?

. Hopelijk loopt Newie dit weekend weer goed en kunnen we weer gaan tuffen...dan is het even afwachten wat ik er van vind in het donker
.
was gezellig samen stappen). Maar nu helemaal! Ga zo even Newie troetelen en duik vanavond lekker op tijd me bedje in en ga dromen over 5 weken vrij ofzo
.Talida schreef:Zo Mutsie staat weer in dr stalletje! Ik vond dr op de andere stal al een beetje hyper dus dacht ik doe dr even aan de longe. Ze ging gelijk liggen rollen, stond op en draafde aan en daarna kreeg ik skiles. Ze was zo aan het bokken dat de lijn tussen dr benen kwam, en schuim stond tussen dr billen

annitavier schreef:_Rijkie_ schreef:Hey Belin
Wil je het echt weten
Het valt nog wel mee maar ik ben er dan wel op tijd zodat het nog licht is of rij overdag en als ik laat ben en het is donker longeer ik hem 9 van de 10x.. Straks is het om 17u al donker en gaat het waaien etc dan zal het wel anders worden.

. Sorry hoor ben weer even verliefd, haha!
)
(gelukkig pastie ie)