Ja we willen foto's!
Ik word helemaal weer wat vrolijker van dit weer.vanavond lekker uit eten. Wokken!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

valt op de foto's niet zo erg op. Maar hij is vorige maand ofzo nog geschoren en dan krijgt hij altijd zo'n gekke kleur haha!
daarna ging het wel weer, maar nog steeds druk. Wilde ik m afzadelen dus doe zn hoofdstel af en wil zn halster om doen, loopt hij keihard achteruit. Had ik m nog net vast, dus ik doe de teugels om zn hoofd, trekt hij zich gewoon los!!! Ik weer achter dat beest aan, toen m in zn stal gezet ging hij nog steeds stressen, ik maar snel zadel eraf gehaald en halster om gedaan. Toen ging hij vol op mn voet staan (die was al super koud van het buiten stappen), dus ik sloeg met mn arm naar achter stoot die kneus zn hoofd. Maar was zo boos dat ik er niet meer aan had gedacht om naar te kijken.
hij had gelukkig niks. Maar hoop dat hij morgen liever is!
. Veel dingen kosten nog wel veel moeite, maarja word aan gewerkt haha. Vandaag ging hij weer best fijn. Eerst liep hij heel erg op de rem zeg maar, maar daarna ging ie al fijner. Doe nu appyeren en dan ondertussen overgang van stap naar draf en tempowisselingen in draf, gaat hij echt goed van lopen 

zo super vies!! Gelukkig was er iemand anders die het op durfde te ruimen haha. 
. Daar heb ik hier een prima paard voor staan, maar daar kan ik dan bv niet mee crossen dus dat wil ik dan liever doen op poel!