Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
winnitou schreef:Zijn gisteren in het zee acquarium In Bergen aan Zee belandt en daarna nog heerlijk op het strand gezeten, gelegen en gegraven. Een hapje gegeten op het strand en daarna naar huis om samen met Rowan lekker op de bank te hangen en ene dvd tje te kijken (Ice Age 2, ter voorbereiding op de bioscoopp film Ice Age 3).
Hebben echt een knuffelavond gehad. Rowan kon niet slapen en had de oplossing om half elf gevonden. Bij mama in bed val ik altijd wel snel in slaap en slaap ik altijd heel goed. Nou vooruit...hij moet mama een hele week missen. De hele nacht heeft hij heel dicht tegen mij aan gelegen. Ik heb dus slecht geslapen maar heb wel genoten. Nu heb ik een weekje voor mijzelf.
Eerst vanmorgen de crematie van Ingrid gehad, erg verdrietig, zo jong (28 jaar) en twee jonge kinderen achterlatend (4 en 5 jaar). Ingrid heeft de regie van haar crematie in eigen handen gehouden. Haar vader las voor uit haar eigen herinneringen. En ook de kinderen werden erbij betrokken. Zij hadden nog een prijs voor Ingrid. Een medaille met super moeder. Zo ontroerend en ook verdrietig.
Zit nu weer met tranen.
Mireille1970 schreef:LIQUITA schreef:
Het is ook wat hoor.
Ik weet niet wie Ingrid was, maar deze teksten doen me wel wat :-(
winnitou schreef:he meelbieten vrolijk mij eens op! jullie gaan lekker
winnitou schreef:zijn ze allemaal weg, was zeker wat te zwaar op de hand voor de vrijdag avond
. We misten elkaar hier maar steeds net, als ik kwam was er niemand...ben maar naar bed gegaan
. winnitou schreef:was in mijn maaltijdsalade aan het klaarmaken, stond trouwens op dat het een kant en klaar maaltijdsalade was, nou dat kant en klaar kon ik vergeten. Het zakje dressing en het zakje Parmezaanse kaas lagen bovenop, voordat die openwaren (kon de schaar niet zo snel vinden) de dressing er over ende kaas gestrooid. Nog even het mes er in om de grootste stukken de halveren, Bah wat taai, snijdt niet echt makkelijk......zit er midden tussen in nog een zakje met croutons. Wel lekker hoor die bak kant en klare salade .... maar wat een werk.
ik zie het helemaal voor me
. Naja, dan onze eigen weervrouw maar even afwachten
.