Manege Chardon Topic is niet te stoppen [deel 2]

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Steef

Re: Manege Chardon Topic is niet te stoppen [deel 2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 21:46

:wave: :+:

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 08:18

Wat een stilte hier :P

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 08:45

haaaaai!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 08:52

hoiii :) vandaag tot half 12 vrij, maar moet nog even een proefwerk leren O:). Dus ga dat om 10 uur even doen :P

Esile

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 08:56

Yay! Vandaag laatste keer bieb voor de komende.. uhh... twee weken iig? :D Morgen laatste tentamen, maar moet nog ff hard aan de bak daarvoor...

Jullie gaan wel hard hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 09:00

:D das wel beter elise, laatste tentamen.

Fe_m_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 09:49

pffff ik dacht dat mijn toets om 11uur was, maar het is om 2uur, dus ik ben drie uur te vroeg opgestaan :(

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 09:51

Hey dames, ik kom me ook even weer melden! Heb globaal bij gelezen, maar het is te veel om allemaal "even" te lezen. Ik heb het hier vreselijk naar mijn zin, heb de hele verzorging van de paarden deze week over genomen, zodat Lilian het niet meer na haar werk hoeft te doen, heeft ze ook even paardenvakantie. Normaal wil ze niet dat anderen de paarden buiten doen, maar in mij heeft ze dat vertrouwen wel. :D Dus ik gooi de 6 paarden en 6 veulens in groepjes in de bak (land is net geinjecteerd), mest de stalletjes, elke dag een rondje met Vien wandelen (zwangerschapsgymnastiek :D ) en mag haar twee paarden elke dag rijden (Vienna's broer, 8 jaar en Z dressuur, 1.75m hoog en een 6 jarige Polansky, L dressuur, nog iets groter dan Ushi). Dus zo krijg je de dag wel gevuld.Vanavond gaan we bij Vien haar mamma kijken, die is ondertussen van een vriendin van haar, en heeft gisterochtend vroeg een merrieveulen gekregen. Morgenavond gaan we naar les en mag ik ook les rijden op Ushi. Kort samengevat, het is hier geweldig!

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-09 10:24

Zo net mijn 87 pagina's bewijzenmap ingeleverd.

Fe_m_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 10:45

ik ben maar aan mijn portfolio levensbeschouwing begonnen om de tijd te vullen!

BORINGGGGGGGGGG :(

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-09 10:47

Wat moet je dan doen Fem ?

Fe_m_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 11:17

dat is een lang en saai verhaal, maar samengevat hoe ik levenbeschouwing zie, wat ik ermee doen, of het belangrijk was op school en allemaal praktijkopdrachten die ik moest uitvoeren op mijn stage, zoals een dagopening enz....

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 11:39

Twinklebel schreef:
Hey dames, ik kom me ook even weer melden! Heb globaal bij gelezen, maar het is te veel om allemaal "even" te lezen. Ik heb het hier vreselijk naar mijn zin, heb de hele verzorging van de paarden deze week over genomen, zodat Lilian het niet meer na haar werk hoeft te doen, heeft ze ook even paardenvakantie. Normaal wil ze niet dat anderen de paarden buiten doen, maar in mij heeft ze dat vertrouwen wel. :D Dus ik gooi de 6 paarden en 6 veulens in groepjes in de bak (land is net geinjecteerd), mest de stalletjes, elke dag een rondje met Vien wandelen (zwangerschapsgymnastiek :D ) en mag haar twee paarden elke dag rijden (Vienna's broer, 8 jaar en Z dressuur, 1.75m hoog en een 6 jarige Polansky, L dressuur, nog iets groter dan Ushi). Dus zo krijg je de dag wel gevuld.Vanavond gaan we bij Vien haar mamma kijken, die is ondertussen van een vriendin van haar, en heeft gisterochtend vroeg een merrieveulen gekregen. Morgenavond gaan we naar les en mag ik ook les rijden op Ushi. Kort samengevat, het is hier geweldig!

Gaaf Fiek! Klinkt echt helemaal super daar! :D Geef je Vien een knuffel van me?
Ook een update van mij, want ik was niet blij maar nu kan ik niet blijer. Ik ben vorige week thuis gekomen met spoed, ivm bloedvergiftiging en een infectie. Ze weten de aanleiding niet, maar ik zat dus dagen dik in de medicijnen en ben gistermiddag beter verklaard. Dus ik ga maandag weer terug om mijn stage af te maken, echt, mijn dag kan niet meer stuk! Ben zó blij! Het is er echt super!

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 12:38

Esile schreef:
Yay! Vandaag laatste keer bieb voor de komende.. uhh... twee weken iig? :D Morgen laatste tentamen, maar moet nog ff hard aan de bak daarvoor...

Jullie gaan wel hard hoor!

das altijd fijn! ennee.. vrij voor jou? betekend dat niet nog alsnog 4 uur per dag in de bieb? of neem je ECHT een beetje vrij :P

wel goed gevoel over de tentamens?

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 12:40

Fe_m_ke schreef:
pffff ik dacht dat mijn toets om 11uur was, maar het is om 2uur, dus ik ben drie uur te vroeg opgestaan :(

hummz.. das minder.. ik was vanochtend 20 minuten te laat opgestaan.. en in mijn planning komt dat niet zo goed uit.. vooral als je het pas door krijgt als je heerlijk relax in bad bent gegaan :P

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 12:41

Twinklebel schreef:

goed om te horen dat je het daar zo naar je zin hebt! en hoe zit het met baby cool? die heeft zich nog steeds niet gemeld.. je krijgt het nog druk als de kleine er is.. en al die andere dingen die je te doen hebt.. ging jij geen *vakantieeee* houden ;)?

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 12:42

DJoysDesignz schreef:

wat vonden zer ervan?

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 12:43

Sabine: oowhh das minder fijn dat je terug moest komen zeg! hopen dat het nu weer wat beter met je gaat! veel plezier nog! wanneer ga je terug?

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 14:04

Ik heb net geboekt! Zaterdagochtend ga ik weer terug! ben zo blij haha!

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-09 14:12

aatjuh12 schreef:
DJoysDesignz schreef:

wat vonden zer ervan?

Dat hoor je pas met je assesment 20 april

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:29

Hopen een mooi cijfer Joyce :D!

Brr Sabine klinkt niet goed, wel heeel gaaf dat je terug mag dan!!

gaaaf zeg, klinkt ideaal fieke! heb je in ieder geval genoeg te doen, :D

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-09 15:30

We krijgen geen cijfer ;) het is Geslaagd of niet geslaagd :D

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:30

oehhh spannend Joyce :P

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:30

Ik ga zaterdag denk weer op Loekie :)

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:33

Joyce wil je dan als de zon schijnt paar foto's door het raam heen maken van mij en loekie?